Autoritățile acuză compania că dezavantajează intenționat rivali precum Microsoft Bing, privându-i de datele despre utilizatori și preferințele acestora. 

Departamentul de Justiție a investigat, de asemenea, „motorul de publicitate” al Google, adică anunțurile și reclamele care apar după ce o persoană caută, de exemplu, informații despre „o mașină de spălat vase”. Google controlează vânzarea spațiului în cadrul acestor căutări, precum și instrumentele pentru a construi aceste reclame.

Google a negat în mod repetat acuzațiile. Compania a declarat că utilizatorii au acces și la alte surse de informații, cum ar fi Twitter pentru știri și Amazon pentru produse. În zona de publicitate susține că concurează cu o gamă largă de companii, inclusiv Oracle și Verizon.

Procesul ar fi prima acțiune concretă după ce Departamentul de Justiție și Comisia Federală pentru Comerț au declarat anul trecut că au deschis anchete antitrust la Google, Facebook, Amazon și Apple. 

Sursă: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday