“Bobbi” este testat de poliția din Hampshire, din Insula Wight și din zona turistică Thames Valley, situate în sud-estul Angliei. Asistentul va ajuta la completarea formularelor online și le va răspunde oamenilor prezenți la ghișee sau care apelează liniile telefonice, pentru a cere informații. Totuși, nu va putea fi folosit pentru raportarea unei infracțiuni sau ca alternativă la linia de urgență 999. 

Poliția transmite că nu este menit să îi înlocuiască pe agenți și ofițeri, ci să îi ajute. Bobbi a fost testat de peste 200 de persoane, pe parcursul dezvoltării, inclusiv de reprezentanți ai grupurilor care ajută victime și membri din comisia independentă de control.

El folosește îndrumările și informațiile care sunt disponibile și polițiștilor, pentru a face sugestii și recomandări. În cazul în care nu poate răspunde la o întrebare sau dacă i se solicită în mod explicit, persoana cu care discută este redirecționată către un angajat al poliției.

Comisarul șef Simon Dodds, al poliției din Thames Valley, a declarat: “Prin oferirea de răspunsuri rapide la întrebări frecvente, care nu sunt de urgență, Bobbi va îmbunătăți serviciile oferite comunităților noastre, asigurându-se că fiecare persoană poate primi ajutorul de care are nevoie, oricând are nevoie”.

Sursă: Sky News

Foto: BiancoBlue| Dreamstime

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday