Aeroportul din Bruxelles anunță că a fost ținta unui atac cibernetic, care a vizat furnizorul sistemelor de check-in și îmbarcare, și care afectează mai multe aeroporturi europene. ”Furnizorul de servicii lucrează activ la problemă și încearcă să o rezolve cât mai repede posibil”, au transmis reprezentanții aeroportului, care au precizat că pentru moment sunt posibile doar check-in-ul și îmbarcarea manuale.

Adaugă că acest lucru are un impact mare asupra programului de zbor și va cauza întârzieri și anulări ale zborurilor. Pasagerii zborurilor de sâmbătă, 20 septembrie, sunt sfătuiți să statului zborului lor cu compania aeriană înainte și să meargă la aeroport doar dacă zborul este confirmat. Pasagerilor cu un zbor confirmat le este recomandat să meargă la aeroport cu 2 ore înainte pentru un zbor în interiorul Spațiului Schengen și cu 3 ore pentru un zbor în afara Spațiului Schengen.

“Din cauza unei probleme tehnice la un furnizor de sisteme care operează în toată Europa, timpul de așteptare la check-in este mai lung. Lucrăm la găsirea unei soluții rapide”, a anunțat și aeroportul din Berlin, unde au fost anulate mai multe zboruri.

Nu este clar câte alte aeroporturi europene sunt afectate. Și aeroportul Heathrow din Londra a anunțat că se confruntă cu probleme tehnice, iar pasagerii au fost avertizați că s-ar putea confrunta cu întârzieri. ”Un terț furnizor terț care asigură sistemele de check-in și îmbarcare pentru mai multe companii aeriene, pe mai multe aeroporturi, se confruntă cu o problemă tehnică, care poate cauza întârzieri pentru pasageri. Furnizorul lucrează pentru a rezolva rapid problema”, a transmis un reprezentat al aeroportului londonez.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday