Meta precizează că modul de funcționare a reclamelor pe aplicația de mesagerie va utiliza detalii precum țara sau orașul în care locuiesc utilizatorii, limba vorbită de către aceștia sau ce canale urmăresc, precum și date din anunțurile cu care interacționează aceștia.
Astfel, compania afirmă că nu va folosit date personale, precum numerele de telefon, mesajele, apelurile și grupurile utilizatorilor pentru a afișa reclame personalizate. Totodată, în cazul utilizatorilor care au ales să adauge contul WhatsApp la “Centrul de conturi Meta”, compania va utiliza și preferințele publicitare și informațiile din conturile Meta.
În plus, companiile și utilizatorii vor putea să-și promoveze canalele de pe WhatsApp și anumiți creatori sau firme vor putea percepe un abonament prin care utilizatorii să deblocheze informații exclusive, potrivit Meta. Compania a precizat că aceste plăți de abonament vor fi facilitate de magazinele de aplicații.
Într-un comunicat, WhatsApp a precizat că funcțiile pentru reclame, abonamente pe canale, cât și promovarea canalelor vor fi lansate la nivel global în următoarele luni. Platforma specifică și faptul că noile spaţii publicitare vor apărea exclusiv în secțiunea “Noutăţi”, care grupează “Stare” şi “Canale”.
Datele Meta arată că peste 1,5 miliarde de persoane folosesc funcțiile de “Status” și “Canale”, zilnic, pe WhatsApp.
Sursă alternativă: TechCrunch
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.