BYD a înmatriculat 7.231 de mașini complet electrice în Europa, în aprilie, iar Tesla numai 7.165. Compania chineză nu are nici trei ani de când și-a început expansiunea în afara Norvegiei și Olandei, în care a intrat la început experimental, spre restul țărilor UE.

Înmatriculările de vehicule electrice fabricate de producătorii auto din China, în aprilie, au totalizat 15.300, iar numărul celor plug-in hibride (PHEV) a ajuns la 9.650. BYD a reușit așadar să vândă aproape jumătate din numărul mașinilor fabricate în China care au ajuns pe piața europeană, în timp ce rivalul american, Tesla, încă are de suferit de pe urma antipatiei pe care i-o poartă europenii lui Elon Musk, fapt care se suprapune pentru oferta săracă și învechită a modelelor sale, observă Financial Times.

Vânzările Tesla au continuat să scadă pe piețele europene cheie, în ciuda unei recente modernizări a Modelului Y, cel mai popular din oferta sa. Musk a anunțat, de asemenea, că se retrage din rolul său guvernamental în SUA pentru a se concentra pe conducerea Tesla, după ce profiturile sale din primul trimestru au scăzut la cel mai mic nivel din ultimii patru ani.

Între timp, Renalut și Stellantis au lansat noi modele EV, la prețuri mai accesibile, dar numai BYD pare a-și continua lupta cu mărcile locale, venind cu o gamă și mai diverisificată de model EV și PHEV.

Sursa: FT

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday