Producătorul auto japonez a vândut anul trecut 10,8 milioane de autovehicule, însă a înregistrat un declin al vânzărilor de -3,7% față de anul precedent. Un declin accentuat a fost pe piața din Japonia, unde a fost compania obligată de către Ministerul Transporturilor să suspende livrările unor modele, din cauza unor nereguli în cererile de certificare. De asemenea, vânzările în China au scăzut cu -6,9%, pe fondul concurenței puternice.

Modele hibrid au reprezentat un procent record de 40,8% din totalul vânzărilor companiei-mamă, în timp ce vehiculele full electric au reprezentat 1,4%.

La începutul acestei luni, rivalul german Volkswagen Group, aflat pe locul al doilea în clasament, a raportat o scădere de -2,3% a vânzărilor pentru 2024, la circa nouă milioane de unități.

Sursa: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday