Producătorul auto japonez a vândut anul trecut 10,8 milioane de autovehicule, însă a înregistrat un declin al vânzărilor de -3,7% față de anul precedent. Un declin accentuat a fost pe piața din Japonia, unde a fost compania obligată de către Ministerul Transporturilor să suspende livrările unor modele, din cauza unor nereguli în cererile de certificare. De asemenea, vânzările în China au scăzut cu -6,9%, pe fondul concurenței puternice.
Modele hibrid au reprezentat un procent record de 40,8% din totalul vânzărilor companiei-mamă, în timp ce vehiculele full electric au reprezentat 1,4%.
La începutul acestei luni, rivalul german Volkswagen Group, aflat pe locul al doilea în clasament, a raportat o scădere de -2,3% a vânzărilor pentru 2024, la circa nouă milioane de unități.
Sursa: Reuters
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.