Mark Thompson, directorul general al rețelei media CNN, a trimis un e-mail intern prin care a informat că vor avea loc 200 de concedieri, ca parte a unui amplu plan de restructurare și de repoziționare a CNN, dincolo de activitatea de televiziune prin cablu.

Thompson a punctat că grupul investește 70 de milioane de dolari pentru dezvoltarea activităților în mediul online și că țintește venituri de un miliard de dolari, până în 2030. Mai exact, rețeaua vrea să lanseze un serviciu de streaming cu abonament de tip TV, care să fie disponibil internațional și care să compenseze, astfel, scăderea numărului de abonați la serviciile de televiziune prin cablu. În acest context, CNN va face sute de noi angajări, o parte dintre ele chiar în prima parte a anului.

Financial Times notează că CNN a avut, săptămâna aceasta, o audiență mult mai mică decât la alte învestiri de președinți, fiind întrecută de Fox News și de MSNBC. Dacă la inaugurarea lui Joe Biden, în 2021, zece milioane de oameni aveau televizoarele deschise pe CNN, în acest an, postul a atras doar 1,7 milioane de telespectatori. Spre comparație, Fox News a depășit pragul de zece milioane de privitori. 

De remarcat este că, față de prima inaugurare a lui Trump sau de cea a lui Biden, a scăzut puternic numărul de telespectatori atrași de toate posturile de profil, de la 31 de milioane în 2017, la 34 de milioane în urmă cu patru ani, apoi la sub 25 de milioane. 

Surse: Financial Times, CNN

Sursa foto: Sean Pavone | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday