Pe total, în 2024, numărul utilizatorilor Netflix a crescut cu 15%, un record, analiștii evaluând că cel mai mare impact în atragerea de noi abonați l-au jucat, pe lângă noul sezon al serialului Squid Games, evenimentele sportive americane.
Astfel, meciul de box dintre Mike Tyson și Jake Paul, care a fost transmis în direct, a generat o audiență de 65 de milioane de telespectatori din întreaga lume. În ziua de Crăciun, Netflix a difuzat două meciuri din Liga Națională de Fotbal, cu un miniconcert Beyoncé în timpul pauzei la unul dintre ele, fiecare dintre evenimente având, în medie, 24 de milioane de telespectatori. De asemenea, al doilea sezon al serialului Squid Games a atins un record de 68 de milioane de vizualizări în prima săptămână de la lansare.
Numărul abonaților a început să crească de când Netflix a interzis partajarea parolelor în 2023. Veniturile Netflix au fost de 10,2 miliarde de dolari în trimestrul al patrulea, iar profitul s-a dublat. Totuși, Netflix anunță, în context, că va crește tarifele pentru abonamentele sale în SUA, Canada, Portugalia și Argentina, cu 2,50 dolari pe lună, la 17,99 dolari, fără reclame, iar abonamentul cu reclame, va crește cu un dolar, la 7,99 dolari pe lună. În România, abonamentul cu reclame rămâne deocamdată la 5,99 euro (6,30 dolari), iar cel fără reclame la 13,99 euro (14,50 dolari).
Sursa: FT
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.