Federația Germană de Fotbal a transmis că parteneriatul cu Nike va începe în 2027 și, în primă fază, cele două părți au semnat un contract pe 7 ani, până în 2034. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu Nike și le mulțumim pentru încrederea pe care ne-au acordat-o. Un lucru este clar. Până în decembrie 2026, ne vom dedica pe deplin succesului comun al partenerului nostru actual și de lungă durată, Adidas, căruia fotbalul german îi datorează foarte mult, de mai bine de șapte decenii”, a transmis Federația Germană de Fotbal într-un comunicat.

Deutsche Welle scrie că parteneriatul de lungă durată dintre Federația Germană de Fotbal și Adidas a fost extrem de productiv pentru ambele părți, de-a lungul timpului. Buna colaborare a fost însă pusă sub semnul întrebării din cauza noului design pe care Adidas l-a propus pentru echipamentul pe care echipa națională a Germaniei urma să-l poarte, în acest an, în meciurile din deplasare la Campionatul European de Fotbal. Compania a ales ca în schimbul culorilor tradiționale negru și roșu sau verde să folosească roz și albastru strălucitor pentru noul echipament.

La începutul săptămânii, Adidas a postat în mediul online un videoclip de promovare a echipamentului, care s-a confruntat cu mesajele negative și opinii contradictorii cu privire la design și culorile folosite. 

Cu toate acestea, responsabilul financiar al federației, Stephan Grunwald a declarat că decizia de a renunța la parteneriatul cu Adidas a fost luată din motive financiare: Suntem recunoscători că putem să privim din nou spre un viitor stabil din punct de vedere economic, ca asociație, datorită angajamentului promis de Nike”, a transmis acesta.

Sursă: Deutsche Welle

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday