Varianta beta a noii funcții este disponibilă, de astăzi, doar pentru membrii premium din UK, Germania, Italia, Olanda, Polonia, Suedia, Brazilia, Columbia, Filipine, Indonezia și Kenya. Astfel, în aplicație vor fi disponibile două noi butoane, “Switch to Video” și “Switch to Audio”, ce vor permite comutarea între afișarea sau închiderea videoclipurilor. Prin acest nou efort, Spotify urmărește să atingă un miliard de plătitori de abonament până în 2030, de la aproape 240 de milioane, în prezent. 

“Este vorba despre un catalog limitat de videoclipuri muzicale, inclusiv hituri ale unor artiști globali precum Ed Sheeran, dar și ale unor artiști cunoscuți pe plan local”, în țările unde au loc testele, explică reprezentanții Spotify. În martie 2023, compania a implementat un plan asemănător, prin care melodiile au început să dispună de “clipuri” de cel mult 30 de secunde. 

Sursa: Spotify

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday