Conform Ryanair agențiile de rezervări online au încetat să mai vândă bilete pe zborurile companiei încă de la începutul lunii decembrie, fără să ofere vreo explicație. În acest context, Ryanair spune despre agențiile de voiaj că sunt “pirați”, pentru că suprataxează clienții prin comisioane pentru zboruri și alte adaosuri la rezervări precum bagajele sau alegerea locului.
Aceasta a adăugat că decizia agențiilor de turism de a nu mai vinde zborurile sale a fost “binevenită”, întrucât vânzările acestora nu “reprezintă decât o mică parte din vânzările Ryanair”. De asemenea, a anunțat că va reduce prețurile biletelor sale și că se așteaptă la câteva locuri goale în avioane în ianuarie, dar fără vreun impact semnificativ în actualul exercițiu financiar care se termină în martie.
Ryanair s-a plâns constant că nu este lăsată să interacționeze direct cu clienții săi și că ar fi primit informații greșite despre aceștia. La rândul lor agențiile au reclamat că Ryanair își obligă clienții să facă rezervări prin intermediul unor site-uri terțe și să furnizeze informații personale importante în cadrul unui proces complex, care include chiar și verificarea facială.
Sursa: Financial Times
Sursa foto: Petr Krov | Dreamstime.com
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.