Netflix a publicat marți “What We Watched: A Netflix Engagement Report”, primul său raport care detaliază preferințele de vizionare ale utilizatorilor. Raportul include 18 mii de titluri și cuprinde datele colectate în prima jumătate a anului.

Astfel, în perioada ianuarie – iunie 2023, utilizatorii Netflix au vizionat un total de 100 de miliarde de ore de filme și seriale, dar mii de titluri disponibile pe platformă au sub o sută de mii de ore vizionate. Printre cele mai populare seriale se numără thriller-ul “Agentul de noapte”, care a strâns peste 812 milioane de ore vizionate pentru un sezon. De cealaltă parte, printre cele mai puțin vizionate, se numără “Basic Instinct” și două filme “Rambo”. Majoritatea filmelor din lista celor mai puțin vizionare nu sunt disponibile pe platforma de streaming la nivel global, iar altele sunt filme de sărbători, care pot fi urmărite doar în a doua parte a anului. 

Utilizatorii Netflix au criticat platforma de streaming în primele luni ale anului din cauza încercării sale de a lua măsuri drastice împotriva partajării parolelor. Compania s-a confruntat cu pierderi de abonați în 2022, dar poziția sa dură privind partajarea parolelor a crescut numărul de abonamente în 2023.

Sursa: Business Insider

Foto: Sitthiphong Thadakun | Dreamstime

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday