Google transmite că interfața Search / Shopping este concepută pentru a-i ajuta pe utilizatori să găsească într-un singur loc produsele care sunt la reducere pe internet, evitând astfel instalarea unor aplicații dedicate acestei practici. 

Interfața va afișa oferte la produse din categorii precum îmbrăcăminte, electronice, jucării și produse de înfrumusețare. De asemenea, vor fi afișate produsele reduse ale mai multor tipuri de comercianți, de la magazine mari, producători, mărci de designer și chiar magazine locale. Browserul va salva preferințele privind produsele favorite ale utilizatorilor conectați cu un cont de gmail. 

Totodată, începând de astăzi, scrie presa de specialitate, browserul Chrome poate căuta în mod activ coduri de reducere și poate vedea codurile promoționale disponibile atunci când deschide pagina unui produs de pe un site. Chrome va afișa produsele vizualizate recent pe site-uri de cumpărături în cadrul “Reluare navigare” atunci când este deschisă o filă nouă și va notifica utilizatorii dacă produsele respective sunt la reducere. 

Tot în bara de adrese va fi introdusă și o etichetă denumită “Shopping Insights” care realizează pentru utilizatori un grafic cu istoricul prețurilor în ultimele 90 de zile pentru produsul pe care îl vizualizează.

Google oferă utilizatorilor și opțiunea de a fi notificați când produsul pe care îl caută va fi la reducere. Utilizatorii pot, de asemenea, să salveze pagina unui site pe care este comercializat un produs într-un nou dosar Chrome denumit “Listă de cumpărături” și vor primi actualizări de preț.

Surse: TechCrunch, Blogul Google

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday