Financial Times consideră momentul ca fiind unul semnificativ, chiar dacă este de așteptat ca, de anul viitor, mașinile cu motoare termice să depășească din nou mai mult de jumătate din vânzările Ferrari, datorită creșterii comenzilor pentru suvul Purosangue.

Dar, în trimestrul III din 2023, 51% dintre mașinile comercializate de Ferrari au fost hibride, în creștere de la 43% în primăvară și doar 19% în urmă cu un an. În prezent, doar patru dintre cele 13 modele oferite de Ferrari au și motoare electrice – 296 GTB și GTS, cu motor V6, precum și modelul de top SF90, care alături de motorul V8 pe benzină mai are și trei motoare electrice.

În total, Ferratri a vândut între iulie și septembrie 3.459 de mașini, pentru care a încasat 1,5 miliarde de euro, cu 24% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. În prezent, comenzile sunt complet rezervate până în 2026.

Ferrari a lansat primul său model hibrid (mild) în 2013, dar abia în 2019 a adus tehnologia Plug-in, odată cu supercarul SF90. Primul model complet electric este așteptat, cel mai devreme, în 2025. Compania a promis că, până la sfârșitul deceniului, 40% din gama sa va fi alcătuită din mașini cu baterie (inclusiv hibride) dar nu a luat nicio dată în calcul pentru finalul epocii motoarelor termice.

Sursa: Financial Times

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday