Potrivit X, candidații la alegeri și formațiunile politice din SUA vor putea de acum înainte să distribuie și să publice pe rețeaua de socializare mesaje de campanie electorală. Totodată, compania susține că își va extinde echipa care se ocupă de combaterea dezinformării, înaintea alegerilor prezidențiale din 2024.

Înainte ca Elon Musk să preia conducerea companiei în luna octombrie, Twitter a interzis publicitatea electorală la nivel global în 2019. Reuters scrie că măsura ar putea ajuta la majorarea veniturilor obținute din publicitate, într-o perioadă în care mulți agenți de publicitate au renunțat la platformă sau au încercat să-și reducă cheltuielile pentru promovările pe Twitter/X de teama de a nu fi asociate cu mesaje cu conținut nepotrivit.

Totodată, Twitter informează că va crea “un centru global pentru transparență publicitară”, care le va permite utilizatorilor să vadă ce reclame politice sunt promovate de companie. Platforma, la fel ca și alte rețele rivale, a fost criticată în ultimii pentru că nu face demersuri suficiente pentru a preveni dezinformarea, mai ales în timpul alegerilor.

Sursa: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday