Funcția este disponibilă momentan pentru un număr limitat de utilizatori, doar la videoclipurile în limba engleză. Compania susține că rezumatele nu vor înlocui descrierile videoclipurilor făcute de creatori, ci vor servi drept o metodă de a ajuta utilizatorii să decidă dacă să dea click pe un videoclip sau nu. 

Astfel, rezumatele vor apărea separat de descriere, pe paginile de vizionare și căutare, vor fi generate automat și vor oferi o scurtă prezentare generală a conținutului unui videoclip. Jen Jamie, purtătorul de cuvânt al Google, a explicat că utilizatorii YouTube pot vedea rezumatele generate automat atunci când vizualizează orice tip de conținut video, de la vloguri în limba engleză, la videoclipuri despre cumpărături și tutoriale. Această funcție a mai fost realizată și de părți terțe, prin extensii de browser care generează rezumate, dar care folosesc ChatGPT, nu un serviciu al Google.

Noile teste reprezintă unele dintre numeroasele inițiative ce implică inteligența artificială generativă și care au loc în prezent la Google, în contextul în care compania face eforturi pentru a găsit utilizări pentru această tehnologie. 

Sursa: The Verge

Foto: Dimarik16 | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday