Acordul anunțat marți va extinde parteneriatul dintre cele două companii la un nivel “nemaiîntâlnit”, valorificând capacitățile de generare de venituri și promovare ale TikTok și aprofundând angajamentul artiștilor față de publicul imens al platformei de social media, printre care se regăsesc și de fani pasionați ai muzicii, au transmis companiile într-un comunicat de presă. Acordul marchează o mișcare îndrăzneață din partea lui Robert Kyncl, care a devenit CEO la Warner Music Group (WMG) la începutul anului.

WMG este un conglomerat de case de discuri din spatele unor artiști celebrii precum Radiohead, AC/DC și Madonna. Parteneriatul cu TikTok se întinde pe mai mulți ani și îi va ajuta pe artiștii și compozitorii Warner Music să își crească veniturile. Condițiile financiare ale tranzacției nu au fost făcute publice.

Prin intermediul platformelor de socializare precum TikTok, mulți artiști noi au devenit celebri atunci când conținutul lor a devenit viral, ajutându-i să obțină contracte cu case de discuri celebre. Conform noului acord, artiștii și compozitorii Warner Music vor avea, de asemenea, acces la partenerii de brand TikTok, cum ar fi World Wrestling Entertainment, dar și la noi funcții de monetizare, cum ar fi mărfuri cu sigle, bilete și bunuri digitale.

Acordul licențiază colecția de muzică Warner Recorded Music și Warner Chappell Music către TikTok, TikTok Music – serviciul de streaming premium al aplicației de rețele sociale, editorul video CapCut și Biblioteca comercială de muzică TikTok.

Surse alternative: Bloomberg, Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday