Potrivit WSJ, este de așteptat ca, în săptămânile următoare, Apple să dezvăluie un produs complet nou. Seamănă cu niște ochelari de schi, iar utilizatorul va putea vedea în același timp lumea fizică din jurul său, în timp ce joacă un video-game sau urmărește un clip. Această combinație de realitatea augmentată și realitatea virtuală, într-un singur dispozitiv, a fost denumită “realitate mixtă”.

WSJ observă că această lansare ar încălca multe dintre tradițiile Apple cu privire la noile sale produse. În primul rând, deși lucrează de șapte ani la el, dispozitivul încă este unul experimental, iar compania prezice o adoptare mai lentă a sa în comparație cu Apple Watch sau iPhone, care au devenit rapid indispensabile pentru consumatori și au fost copiate și de concurență.

Inginerii și directorii companiei au petrecut luni de zile pregătind prezentări cu o versiune demonstrativă a dispozitivului pentru viitoarea conferință Apple, din luna iunie. Dar nu este de așteptat ca setul să fie adus pe piață mai devreme de toamna acestui an.

Prețul așteptat este de aproximativ 3.000 de dolari. Deși mare, este totuși vorba de primul produs complet nou al Apple din aproape un deceniu, având în vedere că Apple Watch a fost anunțat în 2014.

Deși metaversul încă este un concept departe de a fi trezit interesul utilizatorilor pe scară largă, WSJ mai observă că istoria Apple este plină de sfidări ale tendințelor pieței – iPod a venit pe o piață minusculă a playerelor digitale, smartphone-urile erau încă greoaie, cu tastaturi fizice, înainte de iPhone, iar, la apariția Apple Watch, ceasurile de acest fel erau interesante mai mult pentru oamenii implicați în industriie tehnologice. “În fiecare dintre aceste categorii, intrarea Apple a extins considerabil piețele, iar unii jucători se așteaptă ca aceste căști Apple să ridice întreaga piață a produselor de tip metaverse.

Analiza integrală pe WSJ

Foto: Yupiramos Group | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday