Serviciul american de streaming a făcut acest anunț după o întâlnire între președintele sud-coreean Yoon Suk Yeol și Ted Sarandos, unul dintre directorii executivi ai Netflix. Yoon a sosit luni la Washington pentru o vizită de stat de șase zile.

Președintele sud-coreean a salutat investiția și a numit-o o “oportunitate majoră” pentru industria de conținut din Coreea de Sud și pentru Netflix.

Cunoscută sub numele de “Valul coreean” sau Hallyu, industria de divertisment din Coreea de Sud s-a bucurat de o creștere globală în ultimii ani, inclusiv datorită valului K-Pop. În 2021, exporturile de conținut, inclusiv muzică, jocuri video și filme, au atins un nivel record de 12,4 miliarde de dolari, potrivit celor mai recente date guvernamentale. “Am putut lua această decizie deoarece avem mare încredere că industria creativă coreeană va continua să spună povești minunate”, a declarat directorul executiv al Netflix.

Produs în Coreea și lansat în 2021, “Squid Game” rămâne cel mai vizionat serial al Netflix din toate timpurile. 

Sursă: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday