Din ce în ce mai multe organizații sunt preocupate în a găsi diverse modalități de recunoaștere și fidelizare a angajaților. Beneficiile extrasalariale medicale cât mai complexe reprezintă una dintre soluțiile principale de atragere a noilor angajați, dar și în păstrarea și motivarea oamenilor pe care firmele îi au deja în echipă. 

Regina Maria declară că, după o pandemie și un război, numărul IMM-urilor partenere care oferă abonamente medicale s-a triplat și observă un nou trend în rândul companiilor: achiziția de abonamente medicale din ce în ce mai complexe, cu mai multe servicii, inclusiv pentru membrii de familie ai angajaților. Conform Rețelei de sănătate REGINA MARIA, 85% dintre IMM-urile #peabonament aleg pachete medicale complexe pentru angajați.

Un pacient care deține un abonament Regina Maria face, în medie, 7 vizite medicale pe an, de aproximativ 3 ori mai mult decât un pacient fără abonament. Rata de accesare a abonamentelor în cadrul companiilor este de aproape 70%, urcând și până la 100% în cazul anumitor companii.  

În ultimul an s-au înregistrat peste 4 milioane de vizite și 10 milioane de servicii accesate de abonații Regina Maria cu focus pentru: analize de laborator, medicină internă, serviciile de obstetrică – ginecologie, pediatrie, ecografie, cardiologie, dermatologie, ORL și endocrinologie, exact baza medicinei primare și a prevenției, investigații care permit identificarea timpurie a unor afecțiuni potențial grave.  

Cifrele arată că pacienții încep să înțeleagă importanța prevenției, dar și necesitatea bunăstării emoționale. Regina Maria observă că, în ultimii ani, s-a înregistrat un interes de 3 ori mai mare pentru serviciile de psihoterapie față de perioada de dinainte de pandemie, stigma a scăzut în companii și peste 50% din abonați declară că au fost cel puțin o dată la terapeut, conform studiului “Starea de bine a românilor”, realizat de D&D Research la inițiativa REGINA MARIA. Programele de mental health și wellbeing dezvoltate de Rețeaua de sănătate se regăsesc tot mai mult în strategiile de atragere și retenție a talentelor în cadrul companiilor.

#pebonament companiile ajută angajații să economisească. Un abonat care vine la medic în medie de 7 ori pe an accesează de regulă consultații, ecografii și analize, exact servicii de prevenție și medicină primară, economisind în medie 2700 lei/an #peabonament. Suma economisită de abonat crește cu cât abonamentul este mai complex si include mai multe servicii gratuite sau cu discount. La Regina Maria, pacientul are control asupra cheltuielilor și acces la informații legate de valoarea cumulată a serviciilor pe care acesta le-a ales și la cât a economisit #peabonament. Abonații  au opțiunea să vadă în timp real sumele economisite pe abonament, în secțiunea Abonamentele Mele, în contul personal al fiecărui pacient, de pe desktop sau mobil.

REGINA MARIA gestionează în prezent peste 776.000 de abonamente medicale, în portofoliul Rețelei se numără 10,000 de companii, însumând peste 40% dintre cei mai mari angajatori din România. Abonamentul REGINA MARIA cuprinde 90% dintre investigațiile recomandate anual de medic, oferă acces la o rețea de 400 de clinici și 3.000 de medici din toată țara. Pe baza abonamentului medical, abonații pot accesa consultații online în Clinica Virtuală, de oriunde se află – din țară sau străinătate, de cele mai multe ori într-un interval de 24 de ore.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday