Procesul de rambursare a fost început în urmă cu aproximativ patru luni şi va fi finalizat în cursul lunii următoare, precizează agenția de turism într-o postare pe blog. Până în prezent, au fost rambursaţi circa 95% dintre cei 10 mii de clienți păgubiți.

În cazul clienţilor care au optat pentru planul Fast Refund sau Trip Protect, sumele au fost automat restituite în prima săptămână de la anunţul făcut de Blue Air în luna septembrie a anului trecut.

Agenția de turism susține că de la începutul pandemiei, a recuperat peste 9.2 milioane de euro pentru aproape 100 de mii de clienți afectați de situația zborurilor anulate de la toate companiile aeriene.

Sursă: Vola.ro

Foto: Octav Ganea | Inquam

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday