Comisia Federală pentru Comerț și procurori din șapte state americane au dat în judecată Google și iHeartMedia (cel mai mare proprietar de posturi de radio din Statele Unite) pentru reclame înșelătoare în promovarea smartphone-ului Pixel 4 – lansat de Google acum trei ani.

“Google și iHeartMedia au plătit influenceri pentru a promova produse pe care nu le-au folosit niciodată, dând dovadă de lipsă de respect pentru regulile privind adevărul în publicitate”, acuză autoritățile americane, care afirmă că în 2019 și 2020, alte 11 rețele importante de radio au fost implicate în promovarea mincinoasă a telefonului Pixel 4, prin difuzarea a 29 de mii de anunțuri înșelătoare.

Autoritățile propun judecătorilor ca cele două entități să plătească daune în valoare de 9,4 milioane de dolari. Procurorul general al statului Massachusetts argumentează că “consumatorii se așteaptă ca reclamele radio referitoare la produse să fie veridice și transparente, nu să inducă în eroare cu sponsorizări false.”

Sursa: FTC 

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday