Grupul de utilități Enel a prezentat astăzi strategia pentru intervalul 2023 – 2025, prin care țintește ieșirea de pe mai multe piețe, între care România, Peru și Argentina, și concentrarea pe piețele din Italia și Spania. Compania vizează să obțină 21 de miliarde de euro, în scopul reducerii datoriei.

Cea mai mare parte a acestui plan ar trebui să fie implementată până în 2023, rezultând o companie mai agilă, axată pe șase <<țări de bază>>”, se arată în comunicatul de presă. Conform site-ului Enel România, grupul este prezent pe piața românească din 2005 și are 3.100 de angajați și trei milioane de clienți.

Luna trecută, Profit.ro a scris că Enel urmărește ieșirea de pe piața românească, prin vânzarea a 70% din active către cea mai mare companie de electricitate din Grecia. Ulterior, grecii de la PPC au negat informația.

Sursa: Comunicatul Enel

Sursa Foto: Moruzx | Dreamstime

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday