Potrivit unui raport al companiei de măsurare a audiențelor online Nielsen, schimbarea preferințelor utilizatorilor era așteptată de experți, care au observat că mulți americani aleg să renunțe la abonamentele TV pentru cele ale platformelor de streaming. 

Numai în luna iulie, 34,8% dintre telespectatori au optat pentru platforme precum Netflix, Hulu și Youtube, adică cu 23% mai mulți față de anul trecut. În același timp, programele TV prin cablu au înregistrat o scădere constantă.

Netflix, de exemplu, a fost în ultima perioadă cea mai urmărită platformă de streaming datorită apariției noului sezon din serialul Stranger Things.

Experții spun însă că perioada ofertelor avantajoase în ceea ce privește platformele de streaming s-a încheiat întrucât acestea și-au consolidat deja audiența și devin mai interesate de profitul pe care îl pot obține. 

Disney și Netflix au început deja să majoreze prețurile pentru abonamente în funcție de facilitățile pe care utilizatorii le doresc. În acest context, au introdus pachete mai ieftine pentru utilizatorii care sunt de acord să vizioneze și reclame. De asemenea, Netflix nu mai permite ca mai mulți utilizatori să vizioneze filme și seriale de pe același cont.

Sursa: CNN

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday