JD Power, o firmă americană de cercetare și consultanță în domeniul auto, a raportat că, pe baza datelor analizate în privința a 84 de mii de mașini produse și vândute anul acesta, problemele raportate de proprietari au crescut cu 11% în 2022 față de 2021. Proprietarii de mașini noi raportau tot atâtea nereguli ale vehiculelor achiziționate și în urmă cu 36 de ani, arată studiul JD Power.

Directorul companiei, David Amodeo, a declarat că, “având în vedere numeroasele provocări cu care producătorii de automobile și dealerii lor s-au confruntat în ultimul an, este oarecum surpinzător că nivelul calității nu a scăzut și mai dramatic”.

Buick de la General Motors Co s-a clasat pe primul loc în ceea ce privește îmbunătățirea calității inițiale printre producătorii de automobile, în timp ce Chrysler de la Stellantis este pe ultimul loc în top. Tesla, inclusă în clasament pentru prima dată, a obținut un scor mediocru, sub Buick.

Proprietarii mașinilor electrice și ai celor hibride plug-in au raportat mai multe probleme la vehiculele lor, în comparație cu proprietarii de modele de motoare cu ardere internă, a mai raportat JD Power.

Marii producători de automobile s-au chinuit să facă față întreruperilor lanțului de aprovizionare și lipsei de muncitori din fabricile încă de la începutul pandemiei de Covid-19, în 2020, iar probleme nu doar că au persistat, ci s-au acutizat de atunci.

Sursă: Reuters.

Foto: Ivanko Brnjakovic | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday