Netflix continuă să piardă abonați și face o a doua rundă de concedieri. 300 de angajați au fost trimiși în șomaj, după ce luna trecută compania a concediat alți 150, majoritatea din SUA. Pregătește abonamente mai ieftine, dar cu publicitate pe filme.

Netflix a anunțat joi că a concediat 300 de angajați într-o a doua rundă de reduceri a numărului locurilor de muncă. Restructurarea reprezintă aproximativ 4% din personalul gigantului de streaming american. Netflix a declarat în februarie că a pierdut 200.000 de abonați la nivel global de la începutul anului 2022 și a estimat o scădere de 2 milioane de utilizatori pentru acest trimestru.

Compania a pus scăderea numărului de abonați pe seama creșterii concurenței și a condițiilor economice dificile, arătând că un număr mare de abonați își împart conturile cu utilizatori care nu plătesc abonament.

Pentru a compensa scăderea numărului de abonați, Netflix ia în calcul un abonament mai ieftin, dar care să presupună difuzarea de reclamă. Joi, directorul executiv al Netflix a declarat că este în discuții cu mai multe companii pentru parteneriate de publicitate.

Sursă alternativă: CNBC

Folosim cookies