Netflix a anunțat joi că a concediat 300 de angajați într-o a doua rundă de reduceri a numărului locurilor de muncă. Restructurarea reprezintă aproximativ 4% din personalul gigantului de streaming american. Netflix a declarat în februarie că a pierdut 200.000 de abonați la nivel global de la începutul anului 2022 și a estimat o scădere de 2 milioane de utilizatori pentru acest trimestru.
Compania a pus scăderea numărului de abonați pe seama creșterii concurenței și a condițiilor economice dificile, arătând că un număr mare de abonați își împart conturile cu utilizatori care nu plătesc abonament.
Pentru a compensa scăderea numărului de abonați, Netflix ia în calcul un abonament mai ieftin, dar care să presupună difuzarea de reclamă. Joi, directorul executiv al Netflix a declarat că este în discuții cu mai multe companii pentru parteneriate de publicitate.
Sursă alternativă: CNBC
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.