Începând de astăzi nu mai pot fi folosite actele de identitate sau permisele expirate în starea de alertă, dar care au rămas valabile încă 90 de zile după acea perioadă. Documentele trebuie schimbate.

Reprezentanții Ministerului Afacerilor Interne informează că de astăzi documentele care au expirat în timpul stării de alertă nu mai sunt valabile. Valabilitatea acestora fusese prelungită de către guvern cu încă 90 de zile după ridicarea stării de alertă (9 martie) pentru a evita aglomeratiile la ghișee.

Pe 9 martie, MAI avea în evidență 387 de mii de acte de identitate expirate, iar DRPCIV circa 500 de mii de permise de conducere. În cazul schimbării permiselor de conducere sau autorizațiilor de circulație provizorie, DRPCIV recomandă programarea, urmând pașii:

  • efectuarea programăriilor online pe site-ul www.drpciv.ro;
  • achitarea contravalorii documentelor solicitate (prin intermediul CEC, BCR, rețeaua de stații SelfPay, online – ghișeul.ro sau drpciv.ro sectiunea servicii online – plăți, mandat poștal, etc.);
  • pregătirea documentelor necesare pentru preschimbarea permisului de conducere/înmatricularea vehiculelor (lista documentelor se regăsește pe site-ul www.drpciv.ro, secțiunea documente și formulare;
  • prezentarea la sediu conform programării.

Sursa foto: DGEPMB.ro

Folosim cookies