În deschiderea bursei americane, valoarea totală a Netflix a scăzut cu 58 de miliarde de dolari (38%), deși cele 2 milioane de abonați pierduți reprezintă doar 1% din numărul total pe care compania de streaming îi are la nivel global – peste 220 de milioane. Dintre aceștia, 75 de milioane sunt în America de Nord și încă pe atâția în Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
Compania californiană de streaming on-line, a declarat miercuri dimineață că ciclul său de creștere al numărului de abonați a durat un deceniu dar a ajuns la final. În primele trei luni ale anului 2022 Netflix a înregistrat o scădere de 200 de mii a numărului de abonați și anticipează o scădere de încă 2 milioane a numărului de abonamente în următoarele trei luni. În declarația sa, Netflix a anunțat și că ia în considerare crearea unor abonamente mai ieftine, dar cu pauze publicitare în timpul filmelor.
Evoluția Netflix a influențat și acțiunile altor companii de streaming. Acțiunile Walt Disney, proprietarul serviciului de streaming Disney Plus, au scăzut cu peste 5%, în timp ce platforma muzicală suedeză Spotify a pierdut mai mult de 7% din valoarea de piață.
Sursa: Financial Times
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.