În deschiderea bursei americane, valoarea totală a Netflix a scăzut cu 58 de miliarde de dolari (38%), deși cele 2 milioane de abonați pierduți reprezintă doar 1% din numărul total pe care compania de streaming îi are la nivel global – peste 220 de milioane. Dintre aceștia, 75 de milioane sunt în America de Nord și încă pe atâția în Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Compania californiană de streaming on-line, a declarat miercuri dimineață că ciclul său de creștere al numărului de abonați a durat un deceniu dar a ajuns la final. În primele trei luni ale anului 2022 Netflix a înregistrat o scădere de 200 de mii a numărului de abonați și anticipează o scădere de încă 2 milioane a numărului de abonamente în următoarele trei luni. În declarația sa, Netflix a anunțat și că ia în considerare crearea unor abonamente mai ieftine, dar cu pauze publicitare în timpul filmelor.

Evoluția Netflix a influențat și acțiunile altor companii de streaming. Acțiunile Walt Disney, proprietarul serviciului de streaming Disney Plus, au scăzut cu peste 5%, în timp ce platforma muzicală suedeză Spotify a pierdut mai mult de 7% din valoarea de piață.

Sursa: Financial Times

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday