G9 va fi primul model Xpeng  echipat cu Xpilot 4.0, un sistem avansat de asistență pentru șoferi care permite mașinii să efectueze funcții semi-autonome, cum ar fi schimbarea benzii. Experții spun că inclusiv acest sistem este creat pentru a face concurență directă sistemului folosit de Tesla. G9 va dispune și de tehnologia Light Detection and Ranging, sau Lidar, ce folosește un complex sistem de lasere pentru a analiza zona din jurul mașinii și a crea o reprezentare tridimensională a obiectelor din jur.

În cadrul prezentării, nu au fost menționate detalii despre autonomia mașinii, dar producătorul a precizat că aceasta va putea fi încărcată cu ajutorul stațiilor X-Power, dezvoltate de aceeași companie, care permite ca în 5 minute să fie încărcată bateria încât să ofere o autonomie de 200 de km. Compania chineză a precizat că mașina este proiectată pentru piețele internaționale: G9 este primul nostru model conceput și dezvoltat de la zero atât pentru piața internațională, cât și pentru cea chineză, aducând cele mai sofisticate design-uri clienților noștri din întreaga lume, a declarat Henry Xia, cofondatorul Xpeng. Compania a început să livreze sedanul său emblematic P7 în Norvegia în acest an, fiind și prima piață externă pentru care face livrări.

G9 este al patrulea model de producție al companiei, după SUV-ul G3 și sedanurile P7 și P5. Mașina va concura cu modelul Y de la Tesla, ES6 de la Nio și Li One de la Li Auto. Compania nu a publicat încă detalii privind prețurile sau gama.

Sursă alternativă: CNBC

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday