Potrivit Business Insider, care citează un sondaj PYMNTS, 70% dintre tinerii cu vârste între 25 și 40 de ani (generația milenialilor) trăiesc de la un salariu la altul, ceea ce înseamnă că nu au niciun fel de economisire, un mod de viață considerat precar de publicația americană, care recunoaște totuși că această generație s-a confruntat cu mai multe provocări economice, de la Marea Recesiune (2008-2010) și până la pandemie.

La nivelul SUA, 54% din populație trăiește de la un salariu la altul, iar generația Baby-boom, a celor născuți în anii de după Al Doilea Război Mondial, trăiește doar în proporție de 40% fără economisire, de la un salariu (sau pensie) la altul.

Potrivit studiului, acest mod de viață reflectă în egală măsură și tendințele de cheltuire a banilor, dar și veniturile care sunt mai reduse sau, oricum, sunt mult dezechilibrate față de așteptări

“Dintre mileniali, cei care se apropie de 40 de ani, se află într-un stadiu al vieții lor în care este posibil să întemeieze o familie sau să facă primele achiziții importante, cum ar fi o casă sau o mașină nouă, dar se află într-un punct al carierei mai puțin avansat decât erau cei din generațiile anterioare,” se arată în studiul citat.
Cei care au intrat pe piața muncii după recesiunea din 2008-2010 s-au confruntat cu provocări economice și crize în serie, iar 12 ani mai târziu încă nu reușesc să acumuleze suficienți bani pentru a-și permite locuințe și asistență medicală. Ei au, încă, cea mai mare parte a creditelor studențești nereturnate din America.

Raportul mai arată că pandemia a tensionat și mai mult situația financiară a tinerilor americani, iar 60% dintre mileniali care câștigă peste 100 de mii de dolari pe an, tot nu reușesc să economisească bani. Totuși, mai arată raportul, nu doar situația economică ci și stilul de viață contează, unii mileiali, în special cei care au câștiguri anuale cu șase cifre, fiind victime ale unui mod de a cheltui banii pe care nu și-l permit.

Sursa: Business Insider

Foto: Kiosea39Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday