Sub numele Bigster, Dacia prezintă conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime, despre care spune că va fi robust, spațios și “adaptat pentru escapadele în aer liber”. Acest SUV prefigurează soluția propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la prețul unui model din segmentul inferior.

Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi” a declarat Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia.

În comunicatul Dacia se mai arată că “Bigster nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu. Avem de a face cu un SUV autentic, opțiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecțiile laterale.”

Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative și hibride, iar compania sugerează că mașina-concept prezentată azi a este “un viitor model reprezentativ al gamei Dacia”. Acest lucru nu înseamnă în mod necesar că Bigster va înlocui Duster (are aproximativ aceleași dimensiuni) dar compania speră ca viitorul model să aibă vânzări comparabile cu acesta.

Renault mai comunică crearea unei noi unități de business Dacia-Lada, după ce în 2017 a achiziționat marca rusească. Noua unitate este responsabilă de dezvoltarea modelului de serie prefigurat de Bigster, dar și a unei noi game de modele Dacia.

„Dacia va continua să propună clienților modele fiabile, la cel mai bun preț. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potențialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienți și vom crește calitatea, competitivitatea și atractivitatea produselor noastre. Avem așadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma,” a declarat Denis Le Vot, directorul general al mărcilor Dacia și Lada.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday