Renault a vândut în primul trimestru al anului 354.545 de autovehicule la nivel mondial. Anul trecut, producătorul auto (care deține inclusiv brandurile Dacia și Alpine) a raportat o scădere cu 5,9% a vânzărilor, ca rezultat al retragerii de pe piața din Rusia. Doar marca Renault, care reprezintă două treimi din totalul vânzărilor, a înregistrat o scădere cu 9,4% anul trecut, al patrulea declin anual consecutiv. 

Reuters scrie că, în primele luni ale anului, spre exemplu, Renault a vândut în Franța 3.570 de unități din gama Megane E (complet electric), comparativ cu 3.158 în cazul Model 3, produs de Tesla. Publicația britanică explică faptul că acest lucru poate fi explicat de noua strategie adoptată de producătorul auto francez. În urma reducerilor anunțate de Tesla, prețul Modelului 3 pornește de la 41.990 de euro, față de 42.000 de euro în cazul Megane E. 

Rezultatele financiare din primele trei luni ale anului, mai scrie presa de specialitate, indică faptul că noua strategie a Renault, prin care mizează pe mașini cât mai cunoscute și care produc cel mai mare profit, funcționează. În același timp, producătorul auto intenționează să lanseze pe piață în acest an o gamă largă de vehicule complet electrice. 

Vom analiza piețele din toate țările și ce nivel de competitivitate trebuie să atingem pentru a rămâne în joc. Este clar că strategia [de reducere a prețurilor] adoptată de Tesla reprezintă o provocare. Este un factor pe care îl analizăm”, a declarat Fabrice Cambolive, directorul general al mărcii Renault.

Sursa: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday