Cele două agenții vor ajuta Twitter prin a oferi mai multe informații legate de contextul evenimentelor care generează un număr ridicat de tweet-uri. Reprezentanții Twitter au declarat că, prin acest parteneriat, informațiile exacte și credibile vor putea fi disponibile în timp real. “Decât să aștepte până când ceva devine viral, Twitter va oferi context unei situații, comunicând în același timp sau înaintea începerii unei conversații publice”. 

Un raport din 2020 al Universității din New York a sugerat că Twitter avea în jur de 1.500 de moderatori, mult prea puțini pentru a putea verifica ceea ce postează cei 199 de milioane de utilizatori activi în medie într-o singură zi. 

În prezent, atunci când conversațiile lungi sau cele care se înmulțesc rapid apar pe Twitter și au potențialul de a fi importante sau controversate, echipa de moderatori a platformei găsește și promovează context relevant de la surse de încredere, pentru a evita posibilele informații derutante postate de utilizatori. Într-o postare pe blogul său, Twitter a scris că parteneriatul cu agențiile de știri va “spori scara și viteza” la care se desfășoară această activitate, “crescând capacitatea lor de a adăuga context sigur la conversațiile care au loc pe Twitter”. 

Este prima dată când Twitter colaborează oficial cu organizații media pentru a promova informarea corectă. La începutul anului, Twitter lansase Birdwatch, un nou sistem de moderare comunitară, care oferea voluntarilor posibilitatea de a marca tweet-urile false. 

Twitter va lucra separat cu cele două agenții de știri rivale și se va concentra inițial pe conținutul în limba engleză. Atât Reuters cât și AP colaborează și cu Facebook pentru verificarea postărilor. 

Sursă: BBC

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday