Subaru a prezentat conceptul STI E-RA, o mașină electrică sport cu care intenționează să realizeze una dintre cele mai bune performanțe de viteză pe circuitul Nurburgring (Germania). A dezvăluit și o versiune îmbunătățită a SUV-ului electric Solterra.

Expusă la Salonul Auto de la Tokyo, STI E-RA va avea o putere de 1.073 CP dezvoltată cu ajutorul a patru motoare electrice produse de Yamaha. În plus, va avea tracțiune integrală și o baterie de 60kWh. Subaru nu a făcut mai multe precizări tehnice.

Potrivit presei de specialitate, conceptul va fi testat în acest an pe circuitele din Japonia, iar anul viitor va încerca să înregistreze un timp de 6 minute și 40 de secunde pe circuitul Nürburging din Germania. Mai exact, va încerca să fie cu aproape șase secunde mai rapid decât timpul realizat de Nio EP9. Totuși, va fi sub cel al VW’s ID.R, de 6 minute și 5 secunde.

Constructorul japonez a dezvăluit, de asemenea, conceptul Solterra STI, o versiune “mai sportivă” a viitorului SUV de dimensiuni medii. Nu a oferit prea multe detalii tehnice, însă pot fi observate modificări la nivel de caroserie, precum un spoiler de plafon, bare de protecție sport cu faruri de ceață rotunde în față, elemente de roșu în partea inferioară a mainii și jante de aliaj negre negre cu note de roșu. Mașina are, de asemenea, o nuanță specială de albastru STI combinată cu ornamente negre pe pasajele roților, partea inferioară a ușilor și barele de protecție.

Nu există nicio indicație că Subaru a făcut modificări la sistemul de propulsie al lui Solterra, despre care presa de specialitate spune că va rămâne cel mai probabil fără modificări notabile. Bateria de 71,4 kWh oferă o autonomie estimată de peste 350 Km.

Subaru este considerată una dintre companiile “întârziate” pe piața mașinilor electrice, iar specialiștii atrag atenția că are nevoie să accelereze procesele în acest sens, dacă intenționează să concunreze cu rivalii.

Surse alternative: Engadget, Auto Express

Folosim cookies