SUA. Branduri importante își retrag reclamele de pe platformele Facebook. Cer rețelei să înăsprească politicile de eliminare a discursului urii și a conținutului rasist

The North Face, Patagonia și producătorul de înghețată Ben and Jerry’s s-au alăturat campaniei „Stop Hate for Profit”, lansată de mai multe grupuri civice. 

The North Face a transmis că nu va mai distribui reclame „până la aplicarea unor politici mai stricte pentru a împiedica circulația conținutului rasist, violent sau a urii și a dezinformării”. Patagonia se alătură boicotului până „cel puțin la sfârșitul lui iulie”.

VF Corp, care deține North Face, analizează posibilitatea ca și alte branduri din portofoliul său (Timberland, Vans) să se alăture boicotului.

Facebook transmite că s-a angajat să „promoveze echitatea și dreptatea rasială. Ne revizuim politicile”. Rețeaua se confruntă cu critici severe, în urma anunțului lui Mark Zuckerberg de a nu elimina reclamele politicienilor.

Sursa: BBC News

Folosim cookies