Compania suedeză declară că datele expuse ar fi putut include adrese de email, numele de utilizator, parole, gen și data nașterii, și că au fost văzute de unii dintre partenerii de afaceri ai Spotify. 

Platforma globală de streaming de muzică declară că această problemă există din luna aprilie, dar a fost descoperită abia în noiembrie. Nu a menționat, totuși, cum și ce a provocat această problemă. 

“Am condus o investigație internă și am contactat toți partenerii noștri care ar fi putut avut acces la aceste informații și ne-am asigurat ca toate informațiile personale care ar fi putut fi dezvăluite în mod nedorit au fost șterse.” a declarat Spotify într-o notificare către autoritățile americane. 

Deși compania susține că un număr redus de utilizatori au fost afectați, este a doua oară în decurs de câteva luni când este nevoită să reseteze parolele unei părți a utilizatorilor.

Spotify are peste 320 de milioane de utilizatori, dintre care 144 de milioane plătesc un abonament. 

Sursa: Tech Crunch.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday