Reuters: Facebook analizează posibilitate de a opri publicitatea politică după alegerile prezidențiale din  SUA, „pentru a stopa dezinformarea post-electorală”.

Sursa care a vrut să rămână anonimă potrivit Reuters, a declarat că Facebook a discutat cu experți despre mai multe scenarii electorale, inclusiv despre posibilitatea ca Donald Trump să folosească platforma pentru a contesta rezultatele alegerilor. New York Times a relatat de asemenea că Mark Zuckerberg s-a întâlnit cu mai mulți directori de companii pentru a dezbate acest subiect.

„Am mai spus că avem în vedere o serie de opțiuni privind publicitatea politică în perioada de după închiderea alegerilor”, a declarat purtătorul de cuvânt al Facebook, Andy Stone, refuzând să ofere alte detalii.

Anul trecut, Twitter a interzis reclamele pe teme politice, însă Facebook a afirmat că nu doreşte să îngrădească discursul politic. Twitter a precizat pentru Reuters că inten’ionează să prelungească politica referitoare la alegeri până la ziua inaugurării din ianuarie, iar politicile sale referitoare la dezinformare vor acoperi toate scenariile.

„Limitele până la care companiile Big Tech vor merge în obstrucționarea președintelui Trump sunt cu adevărat infinite. Facebook este un site de socializare, nu un arbitru pentru rezultatul alegerilor”, a susținut purtătorul de cuvânt al campaniei Trump, Samantha Zager.

Sursă: Reuters.

Folosim cookies