Raportul preliminar al Societății Producătorilor Indieni de Automobile arată că anul trecut vânzările de autovehicule au depășit 4,25 de milioane de unități, peste bilanțul de 4,2 milioane înregistrată de Japonia. 

China și SUA nu au anunțat încă totalul vânzărilor pentru anul abia încheiat, dar în 2021, China a condus detașat piața autovehiculelor la nivel global, cu peste 26,2 milioane de vehicule vândute, urmată de SUA (15,4 milioane de vehicule).

Cele mai multe autovehicule vândute în India anul trecut aveau motorizări convenționale, între care și unele vehicule cu motorizări hibride. Raportul mai arată că, deși numărul vehiculelor electrice vândute a crescut și va continua să crească pe piețe precum China și SUA, acestea nu primit încă o atenție aparte în India.

Cu toate acestea, compania britanică de cercetare Euromonitor estimează că 8,5% dintre gospodăriile din India dețineau în 2021 un vehicul (altul decât motociclete). În același timp, estimează că populația Indiei, acum de 1,4 miliarde, va continua să crească continuu până în 2060. 

Vânzările de autovehicule pe piața din India au scăzut la sub 3 milioane de unități în 2020, din cauza pandemiei, dar piața a început să recupereze în 2021. Experții prognozează că piața indiană va fi afectată marginal de efectele penuriei de microprocesoare

Sursa: Oil Price

Foto: Mike Clegg | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday