Franța a amendat Google cu 50 de milioane de euro, după ce mai multe companii de publicitate au avut acces la datele personale ale unor utilizatori.

Autoritatea de reglementare din Franța, care se ocupă de confidențialitatea datelor, a amendat Google cu 50 de milioane de euro, pentru accesul agenților de publicitate la datele personale ale utilizatorilor, scrie Euronews

Comisia Națională pentru Informatică și Libertate (CNIL) a arătat, potrivit Euronews, că Google LLC a primit pedeapsa financiară pentru o „lipsă de transparență, informații inadecvate și lipsa unui consimțământ valabil privind personalizarea anunțurilor”.

Aceasta este prima dată când CNIL a folosit Regulamentul pentru protecția datelor al UE (cunsocut sub numele de GDPR).

Google a arătat într-o declarație, citat de Euronews, că „Oamenii se așteaptă la standarde înalte de transparență și control de la noi. Suntem profund angajați să îndeplinim aceste așteptări și cerințele de consimțământ ale GDPR”.

Folosim cookies