Prima mașină sport hibrid plug-in Ferrari este, de asemenea, cea mai puternică mașină de seria produsă vreodată de  Ferrari.

Ferrari SF90 Stradale are un motor V8 de 3,9 litri și trei motoare electrice care, împreună, pot produce până la 986 cai putere. Două dintre motoare propulsează roțile din față ale mașinii, în timp ce al treilea este atașat motorului pe benzină montat în spatele scaunelor. De asemenea, are o cutie de viteză cu opt trepte, similară celei dintr-o mașină de curse de Formula 1.

Ferrari SF90 Stradale poate ajunge de la zero la suta de kilometri pe ora (60 de mile) în puțin peste două secunde și poate atinge o viteză maximă de 340 kilometri pe oră (211 mile). Mașina are în modul electric o autonomie de până la 24 de kilometri (15 mile) și poate ajunge la viteze de până la 135 de kilometri pe oră (84 mile pe oră) folosind doar motoarele electrice. În mod normal, mașina funcționează ca un hibrid, bazându-se atât pe motorul pe benzină, cât și pe motoarele electrice.

Primele mașini vor fi livrate clienților la începutul anului viitor, conform CNN.

Ferrari a mai produs mașini hibride înainte, dar nu modele hibrid plug-in. Vehiculele hibride au motoare electrice și baterii care sunt încărcate utilizând energia produsă de motorul pe benzină al mașinii și de frânare. Un hibrid plug-in poate fi, de asemenea, încărcat printr-un cablu electric, ca o mașină complet electrică.

LaFerrari, primul hibrid Ferrari a fost lansat în 2013, iar cel de-al doilea a fost LaFerrari Aperta, lansat în 2016. Aceste mașini costă, fără opțiuni suplimentare, 1,4 milioane de dolari și, respectiv, 2,2 milioane de dolari. Ferrari nu a anunțat încă prețuri pentru modelul SF90, dar, deși este încă foarte scump, va costa mai puțin decât cele două modele.

Modelul hibrid LaFerrari are un motor V12 și, cu ajutorul motoarelor electrice, dezvoltă un total de 950 cai putere. Noul SF90 produce o putere mai mare, cu un motor V8.

Spre deosebire de cele mai multe mașini, SF90 nu are un ecran mare de computer în centrul tabloului de bord. În schimb, toate afișajele digitale se află în fața conducătorului auto, unde indicatoarele și alte informații, precum navigarea, sunt afișate împreună.

Citește integral articolul aici.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday