Facebook a ajuns la o înţelegere cu presa din Germania pentru a lansa Facebook News la nivel local, începând din mai.

Rețeaua de socializare a declarat luni că a încheiat un parteneriat cu presa germană pentru a furniza conținut pentru un produs de știri locale, un succes pentru compania americană, după o serie de controverse privind plata pentru conținutul de știri din Australia.

Facebook News, un loc dedicat conținutului jurnalistic, va acoperi un spectru divers al presei germane (peste 100 de companii de media), precum cele mai populare publicații din germania, ca Die Zeit, Der Spiegel, dar și alte periodice mai mici, din diferite ramuri.

Compania a precizat: “Facebook News oferă un ansamblu de știri curate și personalizate pentru a oferi oamenilor informații fiabile și relevante. În plus, față de principalele titluri și povești ale zilei, cititorii vor primi sugestii adaptate intereselor lor personale pe baza știrilor pe care le citesc, le împărtășesc și la care se abonează. În plus, Facebook News este o platformă în care utilizatorii pot descoperi noi subiecte și povești care se potrivesc cu interesele lor”.

Facebook a declarat săptămâna trecută că va investi 1 miliard de dolari în știri în următorii trei ani, la câteva zile după ce a s-a terminat disputa cu autoritățile din Australia, privind o lege care impune giganților tehnologici să plătească companiilor media pentru a publica conținut.

Facebook News a fost lansat deja în Statele Unite și în Marea Britanie și urmează să fie implementat și în Franța.

Surse alternative: Facebook Newsroom, Reuters.

Folosim cookies