Grindeanu, citește pe litere: Nimic, până la REFERENDUM!

Moise Guran

Înainte să vă spun ce cred despre acest moment, despre declarația lui Grindeanu, despre orice, să vă spun că am un sentiment de ușurare. Nu pentru că ar fi trecut pericolul. NU! Să fim vigilenți în continuare! Dar, după șocul de marți noaptea, după momentul ăla grozav, pe care l-am avut sute de mii de oameni din țara asta, sau poate milioane, începusem să mă mai tem de încă unul. Mă temeam că vom fi înfrânți. Mă gândeam cu groază cum acest vis, de a vedea sute de mii de oameni în stradă, pentru un principiu, nu pentru salarii, pensii sau mâncare, se poate transforma într-un oribil coșmar, într-o a doua traumă, ireversibilă, ce i-ar fi făcut pe mulți să plece din țară. Mi-era teamă de finalul celor zece zile, de amărăciunea pe care am fi simțit-o cu toții, dacă acest efort ar fi fost inutil. N-a fost! Așa cum vă spuneam anterior, să n-aveți niciun dubiu că trăim o Revoluție! Dar nu, ea nu s-a sfârșit odată cu declarația lui Sorin Grindeanu. E o Revoluție ce a început mai demult, în capetele noastre, și va mai continua încă o vreme, până când va schimba radical această țară. Acum știm sigur că avem cu cine!

Din capul locului îi avertizez pe cei de la PNL, sau de la alte partide politice, să evite în continuare politizarea protestelor. Circulă o informație că PSD s-a prăbușit în sondaje (neconfirmată, nici n-aș vorbi de ea, dacă bunul simț nu mi-ar spune că ar fi normal să fie așa) și este posibil ca celelalte partide să forțeze spre Anticipate. Mă voi ocupa și de pesediști și de peneliști și de analiști, în zilele următoare. Dar, acesta e un subiect care nu mă interesează în acest moment.

În acest moment mă interesează securizarea victoriei pe care națiunea noastră a obținut-o. Iar asta nu se poate face decât într-un singur fel.

Haideți să luăm declarația premierului Grindeanu din nou…

Nu partea cu abrogare/prorogare mă îngrijorează, deși e clar că nu mai poți avea încredere în hoții ăștia… Să o abroge! Partea cu proiectul de lege însă… Vedeți, o procedură de urgență se poate face și mai repede de zece zile. E adevărat că se duce la președinte, Iohannis o mai plimbă, o mai poate duce și pe la Curtea Constituțională… Dar, pentru Dumnezeu! asta a mai fost și în 2013. În 8 decembrie 2013. Marțea Neagră, remember? La intervale regulate de timp, pericolul legalizării corupției revine. Asta e blestemul nostru, iar eu m-am săturat de el. Ne-a trecut glonțul pe la ureche, dar nu vă relaxați! Dragnea n-are alternative. Nici Udrea, Ioana Băsescu, Bica și atâția cu conexiuni în politică și Parlament.

N-am nici cea mai mică încredere nici în acest Guvern, nici în acest Parlament și mă tem că nici în următoarele nu voi avea. Clasa politică evoluează lent. Prea lent! Dar am mare încredere în Națiunea noastră.

Când am scris primul articol despre Referendum, exact la asta m-am gândit. Acum doar repet. Nu vă luați după cei care spun că ăla din 2009 n-a produs efecte. A produs. Curtea Constituțională a statuat că nicio lege/ordonanță/HG/orice nu poate ignora rezultatul unui referendum. Odată ce vom fi votat pentru păstrarea sau chiar înăsprirea politicii penale împotriva corupției, această decizie devine obligatorie inclusiv pentru Curtea Constituțională. Nimeni și nimic nu va mai putea schimba asta. Nici legi, nici ordonanțe, nimic. Referendumul este manifestarea suveranității poporului și rezultatul său capătă forță constituțională.

Deci NU, pericolul n-a trecut. Recitiți aici teoria supapelor sociale! Azi au dat drumul unei supape! Nu trebuie să slăbim presiunea! Trebuie să oprească orice inițiativă legislativă în acest sens! Președintele va emite decretul de REFERENDUM cel mai târziu la finalul săptămânii viitoare (funcție de răspunsul Parlamentului) ceea ce înseamnă că la jumătatea lunii martie vom fi chemați să ne pronunțăm. Și să punem punct definitiv acestui pericol. Politicienii nu au voie să ignore faptul că urmează să se pronunțe cetățenii, nu au voie să ia fața Referendumului cu o lege în acest sens, trebuie să aibă minima decență să nu mai invoce alegerile din decembrie pentru a fenta votul popular.

 

stiri verificate
This entry was posted in Diverse. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

173 răspunsuri la Grindeanu, citește pe litere: Nimic, până la REFERENDUM!

  • Razvan
    Februarie 6, 2017 la ora 19:45

    Cred ca abia atunci , după un astfel de referendum, ar putea presedintele sa vina in parlament si frumușel sa transmita: domnilor, cam asa stau lucrurile, asa ca hai sa ne apucam de treabă cu schimbarile adevarate, ca altfel e „groasa” cu romanasii nostri.

    Răspunde
     
  • Razvan
    Februarie 6, 2017 la ora 19:39

    Continui cu parerea de mai inainte vis a vis de referendum. Vreti ca la alegeri ( prezidențiale, parlamentare, locale) sa introducem paragraful: Nu sunt de acord cu nici un candidat. DA/NU. Si uite asa aflam cu destulă exactitate nr românilor ce chiar nu se regăsesc in politica nici unui partid sau eventual independent (aici sa vezi procent).
    Vreti sa schimbam Constituția României, precum si codul penal si codul de procedură penala ? DA/NU (eventual si in cat timp ?).
    Considerati ca actualul plan de guvernare e bun pt toti românii ? DA/NU.
    Vreti ca actualul guvern sa isi duca mandatul la bun sfarsit ? DA/NU.
    Am convingerea ca abia asa ceva il poate transforma pe presedinte in „presedinte cu adevarat al tuturor românilor”.
    Revenind la ce mi-am permis sa emit mai inainte (adică acea impartialitate), eu zic sa începi o dezbatere la radio pe tema asta (s-ar putea sa nu iti ajungă numai o emisiune) fiindca vei vedea câti români isi doresc de fapt asta(referendumul) si nu neaparat sa iasă in strada sau sa se agite degeaba. Ca stii cum e: noi urlam ca prostii si hoții(din toata clasa politica) isi fac bine mersi jocurile.

    Răspunde
     
  • ST
    Februarie 6, 2017 la ora 16:18

    „Dl. Guran, cand se vor mai linisti lucrurile va rog sa va asumati sa produceti si cateva lectii de educatie civica, incepand cu utilitatea si necesitatea votului si continuand cu cateva notiuni elementare despre cum functioneaza statul Romania.”
    Subsriu celor spuse de Andrei si completez:
    – informatii privind sistemul legislativ: cine sint organele legisative, ce „legi” pot da fiecare dintre ele; ce le este permis si ce le este interzis in procesul legislativ
    – cine si ce avize trebuie sa dea in procesul legislativ, in functie de specificul fiecarei legi in parte
    – ce atributii are fiecare institutie a statului de drept; cine ii verifica si cine ii sanctioneaza in cazul depasirii limitelor acestor atributii (in caz de neindeplinire a lor sau indeplinire defectuoasa ar trebui sa-i sanctioneze codul penal)
    Problema principala in functionarea statului de drept,dupa parerea mea, este exact necunoasterea atributiilor pe care le are fiecare institutie.
    Nu te poti pronunta, nici presedentie, nici dna, nici societate civila, despre legalitate, corectitudine inaintea de ex. a Curtii constitutionale.
    Poti avea pareri in calitate de persoana fizica, dar nu in calitate de presedinte, procuror sef, premier …. , in aceasta calitate te pronunti numai dupa ce organul statului direct abilitat se pronunta.
    Statul de drept in Romania nu functioneaza corect tocmai din aceasta cauza, iar noi care nu vedem si nu comentam aceste lucruri giram actiunile gresite.

    Răspunde
     
  • George
    Februarie 6, 2017 la ora 15:40

    Miscarile din ultimele saptamani au fost finantate de soros prin intermediul multinationalelor care nu vor cresterea salariului minim,scoaterea plafonului de 5 salarii medii (reprezentativ e ceo reiffaissen care era in straca si care acum 10 ani insela populatia acordand credite in franci elvetieni, tot felul de taxe ascunse…). Devine tot mai evident ca scopul a fost inlaturarea guvernului si a psd-ului de la guvernare,nicidecum o ordonanta pe care 99% din cei din strada nici macar n-au citit-o. Plata nu s-a facut direct catre manifestanti ci catre propaganda – guran, ctp, tolontan, guran….sa sperie si sa manipuleze lumea – ca ies criminalii si violatorii din inchisori.

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Februarie 6, 2017 la ora 16:45

      Asta e din gandirea lui zdreanta.

      Răspunde
       
    2. Stelian
      Februarie 6, 2017 la ora 16:58

      Sigur ca toti suntem interconectati cumva unii de altii daca privim la o scara mai mare lucrurile, sigur ca multinationalele i-au platit pe protestarii care muncesc pentru ele prin salarii, sigur ca Moise traieste din ce vinde, din publicitatea unor companii (banci, multimationale…), de, nu toti traim din banii bugetului de stat, dar ce legatura vedeti intre fapul ca ptronii vor taxe mai mici si furaciunea pe fata pe care o pune la cale zdreanta cu ai lui?
      Un partid socialist isi are locul lui si n-ar fi bine deloc fara un asemenea partid, dar eu cred ca pot avea grija clasei muncitoare si fara sa fure, adica fara hotii care sunt in fruntea partidului, de aceea nici nu se cere alegeri anticipate, oricat ar scadea PSD in sondaje, ci oamenii vor ca PSD-ul sa guverneze si sa puna in aplicare planul de guvernare fara a fura. Atat. Pricepeti?

      Răspunde
       
    3. Stelian
      Februarie 6, 2017 la ora 17:03

      Hoti sunt cei care au vrut sa schimbe legea dezincriminand abuzul in serviciu si oamenii nu mai au incredere in acesti hoti. Dar daca PSD nu are si oameni cinstiti care sa guverneze, atunci ar fi mai bine sa se retraga in opozitie ca poate face o treaba buna si acolo.

      Răspunde
       
    4. Stelian
      Februarie 6, 2017 la ora 17:06

      Daca PSD e numai mafiotul de Dragnea, atunci chiar aveti o problema si nu ar mai trebui lupul lasat paznic la oi, n-ar mai trebui in viata lui sa mai poata dispune de vreun leu din bugetul statului.

      Răspunde
       
    5. Stelian
      Februarie 6, 2017 la ora 19:22

      Da, pesedistilor, recunosc ca aveti tupeu dupa ce ati vandut industria multinationalelor pe mai nimic ca sa incasati spagi generoase, sa veniti sa va plangeti de multinationalele.

      Răspunde
       
  • Alin
    Februarie 6, 2017 la ora 15:27

    Salut Moise,
    Cum se face ca desi ”Curtea Constituțională a statuat că nicio lege/ordonanță/HG/orice nu poate ignora rezultatul unui referendum” nu avem Parlament unicameral si maxim 300 de parlamentari? Referendumurile din 2009 au fost validate, dar niciodata puse in aplicare. Singurul partid care mai sustine aplicarea lor este PMP si Traian Basescu.
    Daca tot vrem sa ne ”întoarcem la popor”, haideti – inainte de a ne chema la un alt referendum – sa punem in aplicare ceea ce am hotarat acum 8 ani. Ca sa simt ca intr-adevar votul meu conteaza si decizia mea are importanta. Altfel, ne vom invarti in acelasi cerc.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Februarie 6, 2017 la ora 15:37

      Așa este, d-le Alin. Vă aștept alături de mine în Piață pentru a cere împreună modificarea Legii electoirale, astfel încât parlamentul să aibă maximum 300 membri (poate că este mai bine să rămână două camere). Dl Dragnea are capacitatea să ceară, ca președinte al celui mai mare partid al alianței aflate la putere, și președinte al Camerei deputaților, introducerea pe ordinea de zi a proiectului de lege. Dacă nu, alegeri anticipate și să votăm pe cei care doresc să înfăptuiască ceea ce spuneți dumneavoastră.

      Răspunde
       
  • Voicu
    Februarie 6, 2017 la ora 14:56

    Psd sa-și înlocuiască depășitii, aroganții mincinoșii, cu oameni demni cum e Sorin Moisa.

    Răspunde
     
  • Cristi S
    Februarie 6, 2017 la ora 11:12

    Salut Moise,
    Te rog in numele viitorului acestei tari, sa ne ajuti cu o solutie pentru aceasta tara. Toate partidele le vad in marea lor majoritate CORUPTE. Cum putem aduce in fruntea Romaniei o echipa de oameni integri si competenti care sa conduca asa cum trebuie tara noastra?

    Răspunde
     
    1. Ovidius
      Februarie 6, 2017 la ora 13:41

      Infiintare păartid – alegeri.

      Răspunde
       
  • Cristi S
    Februarie 6, 2017 la ora 11:11

    Salut Moise,
    Te rog in numele viitorului acestei tari, sa ne ajuti cu o solutie pentru aceasta tara. Toate partidele le vad in marea lor majoritate CORUPTE. Cum putem adduce in fruntea Romaniei o echipa de oameniintegrii si competenti care sa conduca asa cum trebuie tara noastra?

    Răspunde
     
  • Alexandru Popescu
    Februarie 6, 2017 la ora 10:37

    Am invins ? Eu nu cred ca se poate vorbi de o victorie inca .Daca consideram ca am castigat batalia cu Iordache da ,cred ca am castigat-o . Dar daca credeti ca e suficient ,va inselati. Daca vom lasa lucrurile neterminate , cum facem mereu ,de data asta situatia va deveni mult mai grava . Deja sunt pe cale sa confiste si aceasta curata si demna demonstratie.O simpla cedare sau slabire a vigilentei va duce la intoarcerea situatiei in favoarea lor.Aceasta mafie are mijloace si putere sa rastoarne situatia . In zbaterea lor de a scapa de pedepse li se alatura multe alte interese ,inclusiv acelea de destramare a tarii. De aceia spun ca aceste demonstratii trebuie sa mearga pana la capat ,la care trebuie sa se alature inclusiv acea parte din PSD care doreste o social democratie adevarata ,atat de necesara .Curatirea acestui partid de aceasta mafie creata in decurs de27 de ani este absolut obligatorie,altfel nu se poate vorbi de democratie in Romania PSD va avea numai de castigat din aceasta cutatire . Strada le-a dat aceasta sansa uriasa sa devina un partid al viitorului.Veniti cu totii in strada dar fara culoare politica ,pentru ca in joc e viitorul copiilor si nepotilor nostrii!

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Februarie 6, 2017 la ora 11:45

      Am învins pe naiba! Nu este o chestiune de partid. Hoții care formează kleptocrația (mafia, cum o numiți dumneavoastră) se situează deasupra partidelor politice și servicile de informații sunt în slujba lor. Cum credeți că Serviciile vor renunța la afacerile ilegale, dar atât de profitabile, precum (pe scurt) Hexi, Asesoft, ori Astra?! „Revoluția” de care vorbește dl Moise are loc doar cu voie de la Stăpânire, atunci când serviciile vor „bascula” dinspre clasa coruptă (mafia) al cărui interes îl apără, spre interesul public (ca în ’89). De ce ar face-o acum? Credeți că dacă vor fi controlați eficient de Parlament, vor mai putea face afaceri ilegale? Prin SRI mai sunt lucratori cinstiți, dar departe de a constitui „masa critică” pentru punctul de inflexiune. Urmăriți, bunăoară, ziariștii acoperiți, dl Cristoiu, sau Nistorescu, ei sunt mereu cu Puterea. Abia atunci când vor înceta să-i înjure pe dl Iohannis, ori pe cei care sunt în Piață, veți ști că Serviciile sunt de partea acestora, iar noi putem spera la democrație. Ar fi fost util pentru democrație să avem în parlament oameni onești, nu „răgălii”.

      Răspunde
       
  • Daniel
    Februarie 6, 2017 la ora 10:31

    Am auzit azi cu stupoare ca proiectul de lege a fost deja trimis catre parlament, asta din punctul meu de vedere arata ca am fost din nou mintiti cu nonsalanta. Premierul a zis ca va demara o consultare ampla cu toate partidele politice in vederea trimiterii acestui proiect in parlament. A avut timp sa faca aceasta consultare in nici 24 de ore?
    Pana cand mai inghitim minciunile lor????

    Răspunde
     
  • IANCU MARIUS
    Februarie 6, 2017 la ora 09:43

    Spunea cineva aici ca tara s-a trezit ….Cred ca ar fi ideal sa se trezeasca atunci cand se voteaza . Puterea poporului trebuie sa se vada in parlament nu cu baricade in strada (ma rog poate fi si in strada cu baricade doar cand cu sange schimba societatea din temelii ) In coditiile unei democratii ,asa cum o percepem noi acum , tanara sau matura , cum vrem noi sa-i spunem ca este , contestarea radicala a unui vot legitim si validat nu va mai aduce nimic bun..si toate faptele pot fi interpretate ,aruncand la gunoi si scopul nobil pentru care s-a trezit tara . Este poate momentul ca o intelepciune sa opreasca furtuna care poate lasa in urma ei inca un precedent si inca o frustrare majora ….

    Răspunde
     
    1. ReliC
      Februarie 6, 2017 la ora 16:31

      Stimate nene Iancule, ai perfecta dreptate : de-acum, sa mergem cu totii la vot. Consider ca nu suntem intru-totul vinovati ca n-am votat; nici nu prea am avut pe cine vota ! Politicienii nostri, cand ajung un pic mai sus pe scara politic-ierarhica, se contamineaza si se transforma din oameni aprox. normali, in lichele imfatuate si rapace. Crezi ca dc. ar fi fost altul rezultatul alegerilor, nu s-ar fi gasit ( si printre aceia ) niste misei care sa-si apere/ajute clica si interesele personale ? Sincer, nu vad nicio iesire onorabila, pe termen scurt, din acest impas. Luminati-ma voi, dc. aveti vreo idee :/

      Răspunde
       
      1. ReliC
        Februarie 6, 2017 la ora 16:34

        …infatuate…
        scuze

        Răspunde
         
  • andia
    Februarie 6, 2017 la ora 09:04

    Trebuie facut referendumul dar trebuie sa continuam protestele pt a pune presiune asupra PSD.Sunt de acodr sa conduca tara ei ,dar cu oameni profesionisti pt ca ii au.Demisia lui Grindeanu si Iordache sunt necesare.Am venit in Bucuresti si voi continua sa o fac.

    Răspunde
     
  • Ovidiu
    Februarie 6, 2017 la ora 07:02

    oare partidele politice in frunte cu PSD nu gasesc in curtea lor oamnei „curati” care sa conduca tara? De ce tot se insista pe Dragnea si compania? De ce ceilalti membri ai PSD nu ridica „batul” la Dragnea. De ce nu propun o alta persoana credibila? „Hotia” e doctrina PSD?
    Nu atribuiti miscarile actuale de strada lui Johannis & Co. Nu „murdariti” cu politicul vostru energiile pure ale poporului din aceste zile.

    Răspunde
     
  • Bene-Laur
    Februarie 6, 2017 la ora 04:48

    Don’t feed the troll!!! rusnac, pesedist….tot un drac

    Răspunde
     
  • Bartha Alfred
    Februarie 6, 2017 la ora 01:25

    Pur adevăr. La ora actuala niciun partid nu merita guvernarea cea ce mă îngrijorează. Trebuie sa găsim o soluție împreună.

    Răspunde
     
  • Anton
    Februarie 5, 2017 la ora 23:59

    ROMANIA – JOS PALARIA
    from Toronto – with love !

    Răspunde
     
  • ??????
    Februarie 5, 2017 la ora 23:27

    Demonstrațiile din aceste zile nu vă amintesc și de cele ale nepoților lui Scrooge McDuck , la care priveați, nu demult ?

    Răspunde
     
  • ??????
    Februarie 5, 2017 la ora 22:58

    Considerați ca doamna Monica Macovei ar fi „plagiat” cam de câți au ieșit în plus în stradă, după folosirea metodei propusă de dumneaiei la „abrogarea” ordonanței de urgență ?

    Răspunde
     
  • ACDF
    Februarie 5, 2017 la ora 22:54

    Buna seara, domnule Guran. Va urmaresc la radio de la inceputul emisiunii dvs. si de multe ori am vrut sa intru in direct, dar de fiecare data emotiile au fost prea mari, greu de controlat. Doresc sa va multumesc pentru flacara pe care ati aprins-o, pentru scanteia pe care declansat-o prin emisiunile dvs. la radio, comentariile dvs. in spatiul public, alertele lansate catre toti cei va urmaresc. Sunt mandru ca sunt roman si sunt mandru ca exista romani ca si dumneavoastra.

    Răspunde
     
  • Cris
    Februarie 5, 2017 la ora 22:51

    Cred ca trebuie sa fie foarte clar formulat enuntul referendumului, pentru ca apoi sa se poata utiliza ca forta constitutionala!
    Si mai cred ca formularea trebuie apoi explicata pe intelesul tuturor, de catre o persoana sau mai multe cu statut si coloana vertebrala.

    Răspunde
     
  • ??????
    Februarie 5, 2017 la ora 22:42

    Remarcați că nici în Constituie nu zice ca guvernul poate folosi ordonanțe de urgență în Codurile justiției ?

    Răspunde
     
    1. Ionut
      Februarie 6, 2017 la ora 08:00

      Da a remarcat si guvernul ciolos asta si chiar si ccr ul care a spus ca se poate

      Răspunde
       
  • ??????
    Februarie 5, 2017 la ora 22:32

    Deci, considerați ca rămne discuția că guvernul nu are atribuții și abililitare din partea parlamentului pentru a interveni cu modificări la Codurile justiției?

    Răspunde
     
  • ??????
    Februarie 5, 2017 la ora 22:27

    Remarcați totuși că rămane problema ca guvernul nu ar fi „abilitat” sa repună prin ordonanță de urgență nici vechile regelemtări pe care ar fi susinut că le- ar fi abrogat printr-un act normativ de nivel inferior ?

    Răspunde
     
  • ??????
    Februarie 5, 2017 la ora 22:18

    Cum comentați despre metoda „copy-paste” dupå vechile reglementări, propusă de doamna Monica Macovei pentru a înlocui ordonanța abrogată și aplicată de guvernul domnului Grindeanu ?

    Răspunde
     
  • csf_ncsf
    Februarie 5, 2017 la ora 21:19

    „Preşedintele Camerei Deputaţilor Liviu Dragnea a ameninţat, la un post de televiziune din România, că „toţi românii vor plăti perioada” în care au ieşit în stradă pentru a protesta împotriva Ordonanţei privind modificarea Codurilor Penale. Totodată, şeful PSD a reiterat că ministrul Justiţiei şi-a asumat comunicarea defectuoasă cu opinia publică, „acesta fiind şi motivul pentru care permierul a decis să retragă ordonanţa”.

    Hai sa trimitem hoitul politic a lui Dragnea langa alegatorii lui preferati!
    Sa plateasca EL pentru toata mizeria cauzata!

    Răspunde
     
  • ??????
    Februarie 5, 2017 la ora 21:10

    Ce opinie aveți; dacă o ordonanță de urgență a fost ordonanță până la adoptarea prin lege, considerați ca ar fi putut influența și numărul de adopții sau numai pe cel de acte adoptate ?

    Răspunde
     
  • ice4you
    Februarie 5, 2017 la ora 20:37

    Dap, in germana chiar.

    Răspunde
     
  • andrei
    Februarie 5, 2017 la ora 18:54

    Dl. Guran, cand se vor mai linisti lucrurile va rog sa va asumati sa produceti si cateva lectii de educatie civica, incepand cu utilitatea si necesitatea votului si continuand cu cateva notiuni elementare despre cum functioneaza statul Romania. Cred ca ar fi extrem de utile pentru multi dintre cei care sunt in jurul meu in piata zilele astea!
    Multumesc pentru ca ne-ati „imprumutat” glasul dvs.!

    Răspunde
     
  • Kapital
    Februarie 5, 2017 la ora 18:40

    Dragnea e invins, acum trebuie sa l presam pe Iohannis sa desecretizeze protocoalele de colaborare DNA SRI!
    Justitia sa se ocupe de justitie iar Serviciile de intelligence!!!!!!!

    Răspunde
     
  • Sorina Onofrei
    Februarie 5, 2017 la ora 17:42

    Ca garant al drepturilor si libertatilor cetatenesti, cerem Presedintelui Statului Roman:
    1. Sa ceara autoritatilor competente, in regim de urgenta, retragerea cetateniei romane pentru numitul Dragnea Liviu care a lezat grav interesele Romaniei.
    2. Declararea numitului Dragnea Liviu persoana non-grata si expulzarea acestuia de pe teritoriul national cu confiscarea tuturor bunurilor sale mobile si imobile.

    Răspunde
     
  • ice4you
    Februarie 5, 2017 la ora 17:23

    Moise citeste pe litere: ALUPIGUS! Nu doar romanii LUI traiesc in tara asta!

    Pacat omule de omul care erai! Pe la noi exista o vorba: ce caine ai mai fost, ce javra ai ajuns!

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Februarie 5, 2017 la ora 17:54

      V-a soptit zdreanta ce sa spuneti?

      Răspunde
       
    2. valentina
      Februarie 5, 2017 la ora 18:38

      Cine nu-i cu noi e impotriva noastra! Cugetari tipic comuniste.

      Răspunde
       
    3. Marina stefanescu
      Februarie 5, 2017 la ora 20:36

      Cate clase elementare ai, ca scrii in acest mod Subcultural??????

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase