Nu cred că va ceda niciunul!

de Moise Guran

Deja se separă apele și, deși situația politică e azi mai complicată decât ieri, mie mi se pare că abia ne apropiem de clarificări. Scurt – președintele Iohannis a refuzat nominalizarea doamnei Shhaideh pentru funcția de premier, Liviu Dragnea a anunțat apoi că alianța PSD-ALDE și-a luat termen până mâine să ia o decizie și în privința nominalizării, dar și într-o eventuală deschidere a procedurii de suspendare a președintelui. Ambele tabere au manifestat așadar prudență, fiecare a tras minimum de cartușe cu putință, încercând să evalueze cât mai bine ce urmărește celălalt. Haideți să îi luăm pe rând.

iohannis dragnea

Nu consider o greșeală mișcarea președintelui Iohannis de a nu da explicații în legătură cu refuzul său de a o nominaliza pe Sevil Shhaideh pentru funcția de premier. Dar ar fi bine să le aibă și să fie credibile. Dacă a jucat o cacealma, are mari șanse ca aceasta să i se întoarcă în față. Dragnea s-a poziționat deja pentru asta și, destul de probabil, va reînnoi nominalizarea doamnei Shhaideh, în cazul în care simte că Iohannis nu poate susține public cu argumente refuzul. O astfel de situație l-ar reduce pe Klaus Iohannis la situația lui Traian Băsescu din 2009 (ce ironie!) când o majoritate l-a propus pe Iohannis pentru postul de premier iar Băsescu a zis că e mai bun Negoiță, că e tot primar.

Prin refuzarea doamnei Shhaideh fără alte explicații, președintele Iohannis crește tensiunea, excită practic opinia publică, pregătind-o chiar de aprindere. Șiret, Dragnea și-a dat seama de asta și a evitat o manevră de tipul sărit ca proasta din baie, căci ce altceva ar fi fost o pronunțare chiar azi a pesediștilor de repropunere a doamnei Shhaideh? Simțindu-se în șah, Dragnea a preferat să nu facă o mișcare decisivă, nici pe linia suspendării, nici pe cea a renominalizării doamnei Shhaideh, ci doar să amenințe că poate uza de amândouă.

În același timp, trebuie să fi observat cu toții (dar poate nu le-ați dat importanță) câteva accente naționaliste (băi, cât tupeu!) în discursul lui Dragnea… A subliniat că SRI-ul n-ar fi dat un aviz negativ, lăsând deci de înțeles că, dacă a dat negativ, a dat altcineva, iar apoi a escaladat paranoia cu românii care nu mai vor să decidă alții pentru ei (cine? ei, cum cine? americanii lui Chirilă, normal!) îndreptându-se cu pași repezi, dar măsurați atent, spre scenariul despre care vă scriam ieri, spre finalul articolului – diversiune externă combinată cu subversiune internă.

La rândul său și Dragnea a făcut un joc de scenă pentru publicul său, vorbind calm, puțin trist, apoi mai clocotit, vorbind de suspendare, dar numai dacă e în interesul țării… ce să mai, tot un fel de excitare a oastei, diferită și oastea și metoda de cea a lui Iohannis, dar o poziționare evidentă, în așteptarea unei coliziuni directe.

Trăgând linie și adunând, mie mi se pare că doar pesediștii îl mai pot opri pe Dragnea să declanșeze bătălia totală, planul lui ăsta este… va merge cu Shhaideh, riscând chiar ca Iohannis să vină apoi cu dovezi care i-ar putea diminua semnificativ popularitatea lui Dragnea, expunându-i parțial și intențiile și lipsa de scrupule. Dragnea se bazează poate și pe corul televizat despre care el crede că poate influența semnificativ opinia publică, iar în cazul în care Iohannis va încerca o coalizare a cetățenilor și instituțiilor va merge până la capăt, transformând această bătălie într-un război național de eliberare de americani. Dar ambele lui scenarii duc într-un loc periculos tot pentru el – noi alegeri. Fie anticipate, fie un referendum de demitere a președintelui.

De aia vă spun, dacă Iohannis nu joacă cumva o cacealma de tipul Băsescu, sau dacă Dragnea nu va fi cumva oprit de propriul partid (nominalizarea unei alte persoane decât Dragnea sau Shhaideh putând rezolva totuși situația) atunci… atunci puneți-vă centurile de siguranță! Urmează pentru țara noastră niște hurducături politice în care ne vom da cap în cap, încercând să înțelegem de unde nu venim și încotro nu mai ajungem.

stiri verificate
This entry was posted in Diverse. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

183 răspunsuri la Nu cred că va ceda niciunul!

  • george
    Ianuarie 7, 2017 la ora 11:25

    E destul de clar de ce iohannis e atat de suparat – pe langa ca i-a stricat concediu de lux din decembrie-ianuarie,dragnea a eliminat plafonarea la 5 salarii medii (aprox. 2700 euro) iar iohanis va plati taxele pt. toata valoarea salariului – aprox. 4000 euro so doar pana la 2700 euro.

    Răspunde
     
    1. AndreiM
      Ianuarie 8, 2017 la ora 13:45

      Ai pierdut continuarea, „.oricum sa fie fericit – in america sau occident pt. un salariu de aprox. 7x mai mare decat salariu mediu platea 50% contributii in Romania plateste aprox. 30% contributii din salariu.”. Data viitoare nu te mai grabi si fi un soldat disciplinat pentru partid. Cine vorbea de propaganda….

      Răspunde
       
  • george
    Ianuarie 5, 2017 la ora 22:20

    iohanis pune bete-n roate guvernului pt. ca stie ca daca dragnea reuseste sa implementeze 60-70% din programul de guvernare, va pierde in fata lui dragnea la prezidentialele din 2019. Sa fim seriosi in afara de cresterile de salarii,pensii,spitale si dotarile de la armata restul nu sunt masuri cu un impact bugetar semnificativ care sa nu poata fi aplicate in 4 ani iar la salarii daca cresc cu 30-40% in loc de 56% in 4 ani, pensiile cresc cu 40-50% in loc sa se dubleze in 4 ani – lumea va fi supermultumita si il va vota masiv pe dragnea in 2019, restul spitale,armata nici nu vor mai conta….de altfel trebuie sa fii extrem de stupid sa crezi ca te poti apara in fata rusiei cu 12 avioane f16 si 3 fregate….securitatea Romaniei depinde de lobby-ul care trebuie facut la republicani si chiar de aliante regionale – de ex. cu Polonia tara care e pe cale sa devina o forta economica si militara europeana …insa noi din pacate il avem pe iohanis preocupat doar cu ce „vazuram” aseara la TV.

    Răspunde
     
    1. speranța R
      Ianuarie 6, 2017 la ora 06:08

      Pe mine nu ma interesează luptele dintre ei;nu sunt afiliat politic;nu cred că deodată renunțați la a fi ventuze la buget,voi în mil de eur și ceilalți în sute de mii .As vrea să ai dreptate, dar nu văd acei oameni care să se sacrifice pentru țara și după cum se vede pentru multi pălăria e cam mare.

      Răspunde
       
    2. AndreiM
      Ianuarie 6, 2017 la ora 09:11

      Uraaaaa, uraaaa, Dragnea reales la al XIV-lea congres. Vezi cum arata Romania in anii ’60-’70, ce masuri s-au luat si cum arata in anii ’80. Sarmane, hartia permite orice, consecintele sunt platite.Iti mai trebuiesc 10 ani sa intelegi?

      Răspunde
       
  • speranța R
    Ianuarie 5, 2017 la ora 10:11

    „Geaba chichirezi galceava,dacă nema putirinta”
    Vor fi tari la cheltuit;au început cu Guvernul supradimensionat(mașini, secretare);Comisie de analiza,să fie la toți care au slujit cauza si majoritatea de care tineti cu dintii,din90;bine ca ati redus șampania;asa da economie, de aplaudat!

    Răspunde
     
  • m
    Ianuarie 5, 2017 la ora 00:12

    Bre Moise, baga si mata ceva mai percutant, sunt tot mai deprimat. Ai bagat de seama ca zici ca-i ordin pe unitate. Si pe fb si pe bloguri au iesit nu doar postacii ci si oameni normali. Nu mai poti zice o vorba ca-ti sar in haita la beregata…Da funk is goin on …

    Răspunde
     
  • george
    Ianuarie 3, 2017 la ora 16:30

    psd n-a mai fost cu adevarat la putere din 2004 de cand basescu a creat sistemul…..acum ar fi ceva sperante ca dragnea et comp vor reusi sa distruga sistemul ticalos de justitie selectiva si servicii securiste.

    Răspunde
     
    1. AndreiM
      Ianuarie 3, 2017 la ora 23:14

      Pacat de cei care au murit la revolutie pentru ca dupa 27 de ani sa existe doar o masa fara cea mai elementara caracteristica a inteligentei si anume discernamantul. Ati fost redusi la simpla masa de manevra, probabil ca nu sunteti capabili sa va dati seama ce se intampla cu voi si de unde va vin problemele. Simple resurse.

      Răspunde
       
    2. Constantin
      Ianuarie 4, 2017 la ora 11:46

      „…sistemul ticălos de justitie selectiva”…a fost creat de d-nii Iliescu și Roman în 1990 ajutați de prietenii dumnealor din PCR și Securitate, care au format Sistemul kleptocratic de astăzi. Si eu, ca și dumneavoastră, sper că va dispărea selectivitatea din justiție și creatorii Sistemului vor ajunge să fie în sfârșit condamnați. Dacă pâna acum dl Iliescu spunea că judecarea sa trebuie să fie facută „la rece”, după trecerea unei perioade suficient de lungă pentru a fi detașați de evenimente și obiectivi, astăzi zice că este treaba istoricilor, pentru că a trecut prea mult timp de la crimele înfăptuite de domnia sa. Odată cu dispariția selectivității poate vor fi condamnați și membri ai sistemului precum dl Ghiță, care a dispărut misterios (justiția nu face nimic după cum vedem), iar televiziunea sa încropită cu ajutorul foștilor securiști din SRI îi transmite mesajele. Se crede un fel de Snowden care dezvăluie că K4 (cacofonie intenționată) este Str. Kiseleff nr.4 , iar în unele seri aude cântând cucuveaua mov. S-ar putea să-i aducă ghinion, chiar dacă prietenul Dragnea este în culmea gloriei.

      Răspunde
       
  • george
    Ianuarie 2, 2017 la ora 09:00

    Chiarnu stiu care au furat mai mult – gasca basescu-flota,iohanis-6 case,udrea sau dragnea ,ponta,tariceanu…..ca-n rest cand a fost psd la guvernare a crescut economia,s-au redus inflatia tva si alte taxe au crescut salariile si pensiile fara sa se faca imprumuturi semnificative pe cand atunci cand a fost dreapta la guvernare – a fost recesiune,scaderi de salarii si impozitari de pesnii,tva marit,inflatie in crestere.imprumuturi semnficiative….si nu ma refer doar la 2009-2012, cam la fel a fost si intre 96-2000….intra 2005-2008 tariceanu fara sprijinul PSD era halit de gasca penala de dreapta a lui basescu et comp.

    Răspunde
     
    1. DFG
      Ianuarie 3, 2017 la ora 11:05

      Acum ați ajuns la putere și va deranjeaza procurorii și justiția ca doar nu aveți ce sa faceți cu banii furați la mititica. Mai bine fugiți ca Sebi Ghiță și bucurați-va de viețile voastre de viermi.

      Răspunde
       
  • george
    Ianuarie 1, 2017 la ora 19:21

    PSD ne-a bagat in 2002 in NATO si a finalizat negocierile de aderare la UE prin grupul de la cluj (puscas,dancu,rus)….astea-s amanunte neimportante pt. „deontologul” guran….e vorba 100% de propaganda, vezi si propaganda cu viitoarea crestere a euro dupa ce timp de 3 ani jumatate in timpul guvernarii ponta euro a ramas la aceiasi valoare desi nu s-au facut imprumuturi semnificative ca pe vremea base-boc.

    Răspunde
     
    1. speranța R
      Ianuarie 2, 2017 la ora 08:42

      Nu e propaganda, e adevăr!
      PNL și -a mai îndepărtat penalii, PSD i-a strâns la piept;din90 conduceți și vă apărați hotia;cum se face ca sunteți asa bogați fără să produceți ceva și votanții sunt așa de sărăci dar creduli, de cate ori promiteți cu”vorbe goale ce,din coadă au să sune”

      Răspunde
       
  • Dan
    Ianuarie 1, 2017 la ora 12:06

    Ești tot mai penibil. Citește -ți singur articolele după o săptămână. Ai idei puține și fixe : „ciuma roșie, Dragnea dictator, psd ne scoate din nato și ue”.
    Propaganda sau prostie ?

    Răspunde
     
    1. AndreiM
      Ianuarie 1, 2017 la ora 12:25

      Nici una nici cealalta. Manipulare, ca propaganda vine dupa (de unde nu te astepti). Daca vrei exemplificare cauta sketch-urile cu Toma Caragiu. Sunt relevante pentru situatia actuala. Daca nu le intelegi mai lasa un mesaj si o sa fac un efort sa iti explic mai mult ( desi nu sunt asa dragut ca d-na Firea). Apele nu s-au linistit. Deocamdata

      Răspunde
       
    2. speranța R
      Ianuarie 1, 2017 la ora 14:16

      Nici,nici!
      Uită-te și tu la Concertul de la Viena, să vezi lumea civilizata.
      La Varșovia și la Berlin nu au costat
      700.000 euro , ca la București.
      Dumnezeule,câte se puteau face cu banii
      ăștia ;la alții aceste concerte sunt mai mult voluntariat.
      Cioloș a încercat să facă ordine și ați dat
      cu pietre …pe posturile manipulatoare de. ..inocenți

      Răspunde
       
  • ion
    Decembrie 31, 2016 la ora 13:41

    Avand in vedere ca psd a castigat cam in toate orasele mari nu cred ca ar fi fost mare lucru sa scoata cateva mii de oameni in bucuresti si 2-3 orase mari …mai ales in conditiile in care iohanis a gresit nedand explicatii pt. perioada mare in care a amanat numirea si motivele respingerii dnei Sevil.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Decembrie 31, 2016 la ora 18:18

      N-am informatii din apropierea d-lui Iohannis, dar ma gandesc, oare nu ar fi posibil ca Presedintele sa nu o fi considerat potrivita pentru functia de prim-ministru pe d-na Shhaideh si sa-l fi considerat potrivit pe dl Grindeanu? Trebuie musai sa se fi speriat de dl Dragnea? Chiar asa fioros este presedintele PSD? Si oare ce explicatii ar fi putut da Presedintele pentru optiunea sa?! Ca d-na Shhaideh este sensibila emotional? Ar fi determinat un val de indignare si intrebari absurde. Sau ca din cauza sotului partenerii atlantici ai Romaniei ar putea considera ca este o vulnerabilitate de securitate? La intrebarile generate de o astfel de explicatie cum ar fi putut raspunde? Ei, daca pentru nedesemnarea d-nei Shhaideh nu a putut oferi explicatii publice, spre echilibru, nici pentru numirea d-lui Grindeanu n-a oferit. Altfel, nu-l vad pe dl Iohannis ca fiind foarte sperios din fire…

      Răspunde
       
  • ion
    Decembrie 30, 2016 la ora 16:55

    A cedat iohanis, a fost suficient ca dragnea sa-l ameninte direct cu suspendarea si cu iesirea oamenilor in strada ca iohanis sa desemneze premierul,

    Răspunde
     
    1. speranța R
      Decembrie 30, 2016 la ora 21:02

      Care oameni, care strada?
      Pâine și circ; îndată va dansa și justiția ;
      Asta s-a vrut ,nu?

      Răspunde
       
  • AndreiM
    Decembrie 30, 2016 la ora 12:24

    Observ ca s-au nascut polemici in legatura cu cu 2 directii:
    1. Analiza politica, care iese din trendul politically correct, ceea ce nu o face mai putin valoroasa pentru cei care sunt interesati de analize mai aprofundate, vor sa inteleaga cu adevarat ce se intampla si filteeaza informatia (apropos atat facebook cat si google imllementeaza filtre pentru detectarea stirilor false iar SUA au anuntat represalii pentru manipularea alegerilor prezidentiale, oare noi nu suntem in acceasi situatie?)
    2. Semnatica titlului. Confuzia provine de la faptul ca este scris englezeste unde predicatul este inaintea subiectului pe cand la noi e invers:
    Niciunul nu cred ca va ceda! Este mai corect asa?

    Răspunde
     
    1. Pavel
      Decembrie 30, 2016 la ora 15:24

      Te apropii de ” Niciunul, cred, nu va ceda”!

      Răspunde
       
      1. AndreiM
        Decembrie 31, 2016 la ora 01:41

        „Va ceda” este completiva directa, iar „nimanui” este pronume negativ cu functie de complement indirect

        Răspunde
         
        1. Pavel
          Decembrie 31, 2016 la ora 04:49

          Vedeți ca e vorba de „niciunul” nu de „nimănui”! Poate dacă era „niciunuia” sau „nimănui” era alta poveste, nu numai in titlu ci și in articol!

          Răspunde
           
          1. AndreiM
            Decembrie 31, 2016 la ora 09:54

            Pai niciunul este acuzativ, nimanui este genitiv. Spre exemplu ar fi fost corect „nimanui nu cred ca ii va pasa” dar este corect „niciunul nu cred ca va ceda”

             
  • Zmf daniel
    Decembrie 29, 2016 la ora 20:49

    Se spune ca trebuie sa pui accent pe detalii pt a avea rezultatul cel mai bun intr o opera,… dar pe bune suntem toti aici pentru a ne impartasi parerile cu privire la situatiile ce ne pot influenta in mod profund viata, iar Moise ne ridica mingia la fileu. Cred ca se insista prea mult pe fleacuri, eu de ex scriu pe telefon de cele mai multe ori, si incepem sa ne legam de felul in care se scrie sau altele de felul asta. Cred ca scopul este acele de a comenta sau analiza subiectul. Eu de exemplu nu am fost de acord intodeauna cu analiza lui Moise ( vezi inclusiv comentariul la acest subiect) desi pe subiecte economice nu cred ca cineva are ceva de comentat, insa o putem spune politicos si civilizat.
    Daca nu va convine acest spatiu de discutie si analizele facute , aveti la dispozitie numerosi „analisti politici” care chiar sunt buni gen falsul de Chiriac sau alti ce ii puteti urmarii pe la A3 sau R tv

    Răspunde
     
  • AltDaniel
    Decembrie 29, 2016 la ora 13:49

    Kristina… daca a spune despre cineva ca este impostor, in sensul: „își arogă o falsă identitate (și COMPETENTA), vrând să pară CEEA CE NU ESTE” este o jignire atunci imi cer scuze. Moise are lacune mari si nu cred ca il jignesc… ar trebui – dimpotriva – sa-l mobilizez in a citi mai mult pe anumite teme in care emite pareri (crede el !) avizate… Apoi limba lui romana – imi cer scuze – imi sare in ochi fara sa vreau… Daca tu nu remarci greselile de limba la citirea unui text admite ca altii o fac… Si nu toti ziaristii vor sa para altceva decat sunt, NU am zis asta. Moise insa, in mod clar, sub aparenta unei „coerente” in gandire si a unei atitudini ritoase ar vrea – numai cu aceste doua elemente – sa i se dea mereu dreptate. Ei bine – curaj Kristina – vezi analizele lui politice de exemplu si te vei convinge cat de mult greseste. Faptul ca „indraznind” sa-l critic ma transforma automat intr-un „postac”, ma determina sa am indoieli in ceea ce priveste puterea ta de a intelege diversitatea lumii in care traim…

    Răspunde
     
  • Kristina
    Decembrie 29, 2016 la ora 11:45

    Nu ii iau apărarea lui Moise in special,
    dar imaginați vĂ că pur si simplu acest blog (practic blogul lui personal) nu ar mai exista☺
    Este o frumusețe aparte în a contrazice,in a face sau in a spune /a scrie altfel decât par logice sau ilogice anumite lucruri.Si tocmai acestea reprezintă parte din farmecul libertății de exprimare,al democrației asa cum este ea bine sau mai putin bine înțeleasă in Romania.Personal m-am încăpățînat să rămân aici în țară natală .Si Moise este unul care fără doar si poate a făcut si face acelasi lucru.A RĂMAS, a ramas un jurnalist oarecum imparțial ,cu toate că a plecat din televiziuni.
    Marius Tucă a făcut acelasi gest înaintea lui,acum câțiva ani .Deci zic si eu :nu toți jurnalisti sunt „impostori”(asta ca să il citez pe” d-nul postac”…corectorul lingvistic ) si nu toți sunt „trompete”.
    De asta zic nu merită jignit,
    contrazis DA!
    Jignit NU !

    Personal ii urez multă sănătate si putere de muncă in noul AN , multe bucurii alături de familia lui !
    Si la cât mai multe articole bune!

    Răspunde
     
  • AltDaniel
    Decembrie 29, 2016 la ora 10:52

    „Nu cred ca va ceda vreunul” era corect Moise, dar se pare ca nu ai puterea sa-ti recunosti greselile (o ceri in schimb altora)… Te rugasem de ieri sa „cedezi” si sa corectezi… Nu iti vanez erorile pe care le faci in folosirea limbii romane, pur si simplu imi sar in ochi (mai ales ca ele apar inca din titlu !). Aminteste-ti (din alta analiza politica de-a ta) si de: „Departe de mine gândul să critic pe cineva necunoscut, cred că n-ar fi corect ca nimeni să nu facă asta…” Mai reciteste-ti Moise fraza asta…….
    In rest, inca o analiza politica de-a ta complet gresita, Dragnea a venit cu alt se(r)vil, cineva a „cedat” pana la urma si asta, (nu-i asa ?) impotriva credintei tale. Nici Firea nu a (mai) fost propusa… Ramai, pentru mine, un exemplu tipic de impostor (si ma refer doar la o parte a definitiei din DEX: „persoană care caută să înșele, profitând de necunoștința sau de buna-credință a oamenilor […] își arogă o falsă identitate (și COMPETENTA), vrând să pară CEEA CE NU ESTE”. Tratezi subiecte legate de refugiati, politica, istorie, reforma in invatamant fara a avea nivelul de cultura necesar care sa-ti permita sa o faci in mod profesionist.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Decembrie 29, 2016 la ora 12:16

      Scuzați-mă, dar nu văd greșeala de exprimare în formulările „nu va ceda nimeni”,”nu va ceda cineva”, „nu va ceda niciunul”, „nu va ceda vreunul”. În principiu, ele transmit același mesaj, anume că niciunul dintre membrii unui grup nu va ceda. Gramatical, oricare este corectă. Semantic, diferențele subtile sunt atât de neînsemnate, încât ele sunt echivalente, mai ales atunci când este vorba despre un text aparținând stilului publicistic. Dacă veți cauta, însă, cu insistență, nuanțe ale mesajului transmis de text, formularea d-lui Moise exprimă excluderea cedării din partea tuturor celor implicați, în general, în timp ce formularea propusă de dumneavoastră exprimă excluderea cedării pentru fiecare dintre cei implicați, în parte.

      Răspunde
       
      1. Pavel
        Decembrie 29, 2016 la ora 23:14

        Revin: „NU” din titlu se referă la „cred” nu la „ceda”! … Cum suna, ca sa zic așa, ” va ceda niciunul „?!

        Răspunde
         
        1. H
          Decembrie 30, 2016 la ora 02:29

          @Pavel: Fără a fi un expert, mie îmi pare absolut corectă observația dvs.

          Răspunde
           
          1. Pavel
            Decembrie 30, 2016 la ora 04:13

            Mulțumesc!… Prea sarea in ochi! Măcar titlul sa fie scris corect!… E, se întâmpla și la case mari!

             
  • roman
    Decembrie 29, 2016 la ora 09:57

    cel putin romanii din strainatate (ma refer la medici ,ingineri si clasa medie care deja au un job bun si familii ) nu mai citesc nici stirile din ro nu se mai intorc niciodata in ro, deci papa …, vazand in ce hal a ajuns ro, au zis pas ! dar ce te faci cu tinerii din ro !

    Răspunde
     
  • Pavel
    Decembrie 29, 2016 la ora 05:42

    Sau: NICIUNUL, cred, NU va ceda!

    Răspunde
     
  • Pavel
    Decembrie 29, 2016 la ora 04:38

    „Nu cred ca va ceda NICIUNUL” sau nu cred ca va ceda VREUNUL, cum e corect?!

    Răspunde
     
  • Ovidius
    Decembrie 28, 2016 la ora 21:52

    Predictii Guran:

    Nu cred că va ceda niciunul!

    Duminica la Loto ?

    Răspunde
     
  • Ggg
    Decembrie 28, 2016 la ora 20:20

    Eu cred că nemernicul de Dragnea nu face altceva decât să lungească toată această încurcătură pentru a motiva apoi că bla bla bla nu au fost lăsați să formeze guvernul, să se apuce de treaba ,sa crească salariile, să scadă taxele etc.Ei sunt conștienți că țara e în rahat și că nu au cum sa se tina de promisiunile lor aberante

    Răspunde
     
  • Dan
    Decembrie 28, 2016 la ora 18:01

    Si uite-asa, glisam usor usor spre PSD=Partidul de Stat Draknea si ne intoarcem la sfanta manie proletara. Imi revin in minte scandarile Golaniadei de dupa Duminica Orbului din ’90 : Somn usor, som usor, ati votat un dictator ! Iar dupa cum se stie, somnul ratiunii naste monstrii, dictatori, diletanti, incompetenti, hoti, lichele, vanzatori de tara, derbedei politici, prostituate politice, si tot ce mai cuprinde aceasta tara di cauza somnului natiei care dureaza de 27 de ani ! Dupa cum se spune ca mamaliga romaneasca explodeaza doar o data la 50 de ani, insemna ca mai avem de rabdat inca 23 de ani. Sau sa ne fereasca sfantul sa nu ne trezeasca din somn intr-o dimineata Vladimir, de pe malul celalalt al Prutului, ca atunci va fi prea tarziu !

    Răspunde
     
  • Razvan
    Decembrie 28, 2016 la ora 17:24

    S-a votat azi schimbarea legii finantarii partidelor. Cred ca incep sa am o idee despre ce urmeaza….

    Răspunde
     
  • Rusine sa va fie, celor care ati votat PSD, ALDE, PRU si celor care s-au pisat pe el de vot!
    Decembrie 28, 2016 la ora 13:57

    V-ati batut joc de propria tara!

    Prostia voastra poate arunca Romania in era glaciara!

    Daca pe voi nu v-a interesat de Romania, o sa-i intereseze pe rusi, PANARAMELOR ! pentru inceput veti fi condusi de puscariasi…

    Sa va f__a in cur Mosu’ si Renu’ cu nasu’ rosu’!

    Răspunde
     
  • E=m*c^2
    Decembrie 28, 2016 la ora 13:34

    Servil shhaideh

    Răspunde
     
  • E=m*c^2
    Decembrie 28, 2016 la ora 13:33

    Paşa Hassan

    Pe vodă-l zăreşte călare trecând
    Prin şiruri, cu fulgeru-n mână.
    În lături s-azvârle mulţimea păgână.
    Căci vodă o-mparte, cărare făcând,
    Şi-n urmă-i se-ndeasă, cu vuiet curgând,
    Oştirea română.
    …..
    Sălbaticul vodă e-n zale şi-n fier
    Şi zalele-i zuruie crunte,
    Gigantică poart-o cupolă pe frunte,
    Şi vorba-i e tunet, răsufletul ger,
    Iar barba din stânga-i ajunge la cer,
    Şi vodă-i un munte.

    Răspunde
     
  • Adrian
    Decembrie 28, 2016 la ora 13:02

    Curios este ca din punctul de vedere al lui Dragnea, ilustrul reprezentant al ciumei rosii, precum si al postacilor inregimentati, gen Tonyys, votul popular este sfant doar cand le convine lor, cand rezultatul votului se pliaza pe retorica lor gaunoasa si putreda.
    Ma intreb, oare votul de la referendumul organizat de matroz, cand aprox. 90% dintre cei care au participat, au votat pentru parlament unicameral cu 300 de reprezentanti ce fel de vot o fi fost? Rezultatul referendumului de atunci nu se cheama ca a fost tot sfanta vointa populara? Nu imi amintesc ca Dragnea sa fi spus atunci, asa cum o face acum, ca trebuie respectata vointa populara. Cred ca a omis sa vorbeasca despre acest lucru deoarece pe vremea aia, era vorba DOAR de vointa populara, inca nu devenise SFANTA vointa populara. Ce ti-e si cu evolutia asta!

    Răspunde
     
    1. Harry Minti
      Decembrie 28, 2016 la ora 14:52

      Adrian ai dreptate – Matrozul a organizat un referendum ca sa mai micsoreze numarul ALESILOR POPORULUI in parlament. Dragnea a fost condamnat, apoi, pentru ca a folosit metoda lui stalin: nu conteaza cine voteaza, conteaza cine NUMARA. Se mai voteaza inca partide, care au denumiri de: social, democrat, liberal, care nu au nicio legatura cu sensul cinstit al acestor cuvinte. Au fost destule emisiuni ale lui Moise Guran, inaintea alegerilor, in care oamenii spuneau ca n-au de ce sa mearga la vot, pentru ca li se impun liste si partide care n-au ce cauta in parlamentul Romaniei. Eu cred ca Iohannis inca ne reprezinta. Mai vrea sa lupte si pentru o Romanie educata.

      Răspunde
       
  • UnIMMpemoarte
    Decembrie 28, 2016 la ora 12:17

    Intr-o lume care se va comporta ca un uragan cat de curand Dragnea crede ca Romania este jud Teleorman.In loc sa urcam scara noi dam senzatia ca o coboram.America pierde piese importante pe tabla de sah (Turcia) ,iar noi in loc sa devenim din pion macar nebun stam sa enervam o administratie Trump care va avea nevoie de ceva timp sa clarifice pe cine mai sustine si pe cine nu.Ungurii deja au refacut culoarul pana in Harcov(au castigat Satu Mare si Mures) iar in Salaj si Cluj deja sunt propietari de terenuri in schimb PSD nu mai pridideste cu pupatul in dos.2018 va fi anul dezbinarii Romaniei si nu al unitatii ei.Toti ne-au vandut si acum se bat cu pumnii in piept ca ce iubesc ei Romania

    Răspunde
     
  • Kristina
    Decembrie 28, 2016 la ora 11:47

    Din cât imi amintesc eu țara noastră s-a chinuit mult sĂ stea la masa țărilor membre UE.Acum citesc părerea multora despre nominalizarea doamnei… (scuze dar imi este greu sa scriu si sa mi incarc memoria cu astfel de nume).
    si intamplator europenii nu o agresează .
    De ce să ii bagi musai pe americani in povestea asta ?
    Iartă _mă Moise dar este ca si când un canis mic latră la un dulau mare si fioros.

    Răspunde
     
    1. Kristina
      Decembrie 28, 2016 la ora 11:59

      „nu o agreează. ..”corectat !

      Răspunde
       
  • 1Roman
    Decembrie 28, 2016 la ora 11:45

    Da asta va urma și asta datorită persoanelor care nu s-au dus la vot pentru că ei consideră că votul pentru parlamentul României nu este important GREȘIT ăla este la fel de important ca cel de președinte PSD nu trebuia să aibă atâtea voturi și nu aveau daca pe români nu ii durea in c.. de alegeri și cei ce au votat cu PSD au votat pe un program electoral SF

    Răspunde
     
    1. Simona
      Decembrie 28, 2016 la ora 12:23

      Exact! Asta e problema, si anume, durerea în c…!

      Răspunde
       
  • Ela
    Decembrie 28, 2016 la ora 10:45

    Măcar din considerente de diplomație si Iohanis nu va putea să producă dovezi, nu mai vorbim de alte considerente convenabile. De acum nu mai este jocul celor 2… Cu un Trump dispus sa-l reevalueze pe Assad, peste 3 saptamani creionul va scrie altfel pe harta lumii, noi fiind încă parte ea, din alianțe si uniuni nu vom lua decizii de capul nostru, oricât ne-am crede „buricul pământului”.

    Răspunde
     
    1. 1Roman
      Decembrie 28, 2016 la ora 11:48

      Nu am fost niciodată buricul pământului pentru că politica românească întotdeauna a fost condusă de oameni care întâi și au urmărit interesul lor nu al țării

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase