Înregistrare România în Direct: O treime dintre angajați au salariul minim…

Publicat la data de de Biziday

România în Direct se aude la Europa FM. Pentru a intra în direct (între 13.15 și 14.00) sunați la 0372/069.599, număr cu tarif normal.

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

24 răspunsuri la Înregistrare România în Direct: O treime dintre angajați au salariul minim…

  • Cristina
    Decembrie 3, 2016 la ora 13:37

    Venitul minim ar trebui stabilit dupa o formula mai complexa care sa tina cont de „cosul zilnic” si anuntat anual. Nu trebuie sa ne aliniem la UE daca sunt alte chirii aici.
    Exista oricum diferente salariale intre provincie si capitala, sunt oare si la nivel de bugetari?
    Regionalizarea ar fi trebuit sa sustina dezvoltarea regiunilor.
    Cu cat creste puterea de cumparare locala si firmele locale o duc mai bine. Ar trebui si facilitati fiscale pentru crearea de posturi pentru localnici.

    Răspunde
     
  • Mirela Crihan
    Decembrie 3, 2016 la ora 02:50

    Ajutor!!! Avem o nevoie disperata de el….Într-adevăr angajatorii plătesc mai mult decât salariul minim pe economie și într-adevăr nu au cum sa-l plătească decât din munca la negru. Deși suntem,,obligați” de către stat sa facem acest lucru pentru a le susține incapacitatea de a găsi soluții eficiente de redresare tot ei vin apoi sa ne condamne , la daune..am fraudat statul…..Statul care ne oferă un mare NIMIC și ne obliga sa ne descurcam cum putem pentru a supraviețui. HAIDEȚI SA LĂSĂM CUVINTELE SA CREEZE POEZII ȘI SA IEȘIM DIN AMORȚEALĂ SA SCHIMBAM CEVA. O COPAC SINGUR ÎN FURTUNA E RUPT DE VÂNT, DAR O PĂDURE……

    Răspunde
     
  • Constantin
    Decembrie 2, 2016 la ora 01:25

    Se vede treaba ca nu doar în învățământ veniturile extrem de modeste nu sunt atractive. Nici în Parlament veniturile nu sunt de natura sa determine cetățenii patriei să-și dorească sa ajungă acolo. In consecință, parlamentarii, conform proiectului noii legi a salarizării unitare, vor avea salarii duble (18000lei).***Îmi pare rău sa observ ca autorul se contrazice în privința salariului minim. Pe de o parte, susține ca foarte multi/majoritatea angajaților pe salariul minim primesc în realitate o suma mai mare de bani. Pe de alta parte, spune ca ridicarea nivelului salariului minim a determinat falimentarea unui număr mare de firme private. Raționamentul acesta conduce la concluzia ca de fapt creșterea salariului minim nu contează practic în economia firmei. Daca înainte de majorare lucrătorul era încadrat cu 1250 lei și primea 2500 (adică, 1250 la negru), iar acum, dacă este încadrat 1500lei și primește 2500 (adică 1000 la negru) de de ar da firmele faliment?! Încerc sa va spun eu: pentru ca majoritatea angajaților încadrați cu salariul minim primesc ÎNTR-ADEVĂR salariul minim pe economie. Ma tem ca dl Moise are opinia eronata ca romanii câștigă din salarii mai mult decât se întâmplă în realitate, la fel cum crede ca sunt mai multe locuri de munca în patria noastră decât exista cu adevărat.

    Răspunde
     
    1. Mihai
      Decembrie 5, 2016 la ora 16:20

      Intr-adevar, deseori, Moise Guran e pe-alaturi de realitate.

      Răspunde
       
  • DFG
    Decembrie 1, 2016 la ora 23:18

    Marea problemă a salariilor este concurența. Asa cum spune și Moise, doar când există o cerere mare pe piața muncii cresc și salariile. Din păcate nimic nu e pentru totdeauna iar economia e ciclică așa că după creștere urmează scădere sau chiar faliment.

    În sistemul de stat fără concurență, economia reală este păcălită, astfel că fără conducători cinstiți cu ambiție și viziune progresul este foarte mic și de multe ori blocat chiar de cei din sistem.

    După cum se vede de la Marx în coace, în societățile cu vederi democratice si capitaliste muncitorii trăiesc mult mai bine decât în societățile totalitariste și socialiste.

    Răspunde
     
  • Mihai
    Noiembrie 30, 2016 la ora 22:00

    Ia-o pe-asta!
    Salariul minim pe economie in 2016: 1250 RON.
    Propus a fi din 2017, 1450 RON.
    Dar la buget, salariul minim, incepand din iunie 2017, (negociat de guvern): 1625 RON.
    Cum am mai afirmat, bugetarii sunt cancerul Romaniei!

    Răspunde
     
    1. DFG
      Decembrie 1, 2016 la ora 23:25

      Mihai, este foarte urât ce spui. Trebuie să lăsăm ura la o parte si să vedem oamenii de lângă noi.

      Dacă te supăra cei ce-ți fură muncă, trebuie să te uiți la politicieni și la anturajul lor.

      Dacă ai nevoie de un medic în mijlocul nopții, la cine o să apelezi? Te rog să te mai gândești.

      Răspunde
       
      1. Mihai
        Decembrie 5, 2016 la ora 13:43

        Personalul medical are o situatie cu adevarat speciala. Ei sunt bugetarii care ar trebui intr-adevar, muuult mai bine platiti. Sunt si singurii bugetari ce pleaca din tara. Dar este o situatie punctuala. Asadar, raman la opinia exprimata vis-a-vis de marea masa a bugetarilor.

        Răspunde
         
  • Kristina
    Noiembrie 30, 2016 la ora 10:06

    PT. SALARIU MINIM IN ROMANIA:
    Brut :1250 ron
    Net : 941 ron
    Angajatorul plătește:594 ron
    e ok ?😕
    ferească Dumnezeu să ai nevoie de îngrijiri medicale si
    ferească Dumnezeu de o astfel pensie calculată la salariu acesta 😢.

    Răspunde
     
  • alzara medic Sibiu Radu Urdea
    Noiembrie 30, 2016 la ora 09:14

    Modelul maghiar este corect . De ce nu suntem receptivi ?
    Până când politica autistă ( şi întârziată ) a retoricii antiruseşti ?Dezirabilă mai curând o apropiere politică în context exclusiv EUROPEAN .În slujba interesului naţional al Reîntregirii .

    Răspunde
     
  • Cristian
    Noiembrie 29, 2016 la ora 23:21

    Mai ca-mi vine sa va aplaud pentru pledoaria dvs. Problema e ca am explicat deja de ce nu as vrea sub nicio forma sa mai cotizez la buget, orice fel de buget, al oricarei institutii.
    Azi fulguia dar in sectorul 1 se plantau panselute. Despre ce vorbim aici? Despre patriotism, ati putea raspunde. Bun. dar patriotismul asta implica bataie de joc, furt in ultimul hal si scarba pentru cetateanul de rand? Eu fac parte din ultimele generatii care au prins scoli profesionale pe bune, d-alea la care stateai 3 zile la specilizare si doar 2 la cursuri. Toti colegii mei au plecat. Credeti ca aia din lipsa patriotismului au facut asta sau pentru cineva s-a pisat pe ei, zi de zi? Si da, sunt al dracu de chitit sa plec. Am lucat si prin alte tari, am revenit aici, am gresit revenind. A doua oara nu mai gresesc sa ma intorc in haznaua asta.

    Răspunde
     
    1. alzara medic Sibiu Radu Urdea
      Noiembrie 30, 2016 la ora 08:59

      Războiul panseluţelor rezidă în PREŢ !Datorită presiuniilor osmotice mari ele rezistă iernii ! De aceea se plantează ACUM .Când criticăm să ne informăm în prealabil .

      Răspunde
       
      1. Cristian
        Noiembrie 30, 2016 la ora 15:44

        Aham, Inteleg, e un fel de semanatura de toamna. Duce bine fara grii prin iarna si ies la primavara.
        Eu locuiesc in sectorul 2 – nu pune nici dracu panselute, trec prin sectorul 3 – aici se pun tot anul panselute si se trag borduri, lucrez in sectorul 4 – la fel ca in 2 , nu pune nimeni panselute, si umblu mult prin sectorul 1 – unde se pun iarasi panselute mai tot anul. Explicati-mi logica acestor cheltuieli, stimate domn!!!
        Gazonul ce are? Arunci o mana de samanta de gazon si o mai uzi din cand in cand daca nu ploua. Si ce sa vezi, nu costa nici 10% din cat costa un rond cu floricele d-astea.
        Noi nu avem un sistem unde sa poti plati cu cardul fara sa mori la cozi, nu avem un sistem de transport public decent, nu avem un sistem de supraveghere si corelare a traficului, transportul alternativ e o gluma proasta – ca biciclist daca nu te calca vreo tuta blonda cu ochii in feisbuc sigur te sleieste un taximetrist batran care le stie el pe toate nu avem nimic. Avem panselute plantate cand presiunea osmotica e numa’ buna. Ce ne-am fi facut fara ele , nu stiu!

        Răspunde
         
  • Mihai
    Noiembrie 29, 2016 la ora 22:14

    Apoi, ma faci sa cred ca-ti iei banii pe filiera ruso-ungrica.
    Spui ca e OK si drapelul secuiesc poate sta foarte bine langa cel al Uniunii Europene, parca…?
    Si ca nu e nici o problema daca in Romania, unui roman care cere o paine, i se raspune in ungureste…?

    Răspunde
     
  • Mihai
    Noiembrie 29, 2016 la ora 21:58

    Te-ascult… cutreieri campiile tarii vorbind despre salariul minim pe economie cum ca at fi prea mare… (si sufoca bietii patroni romani)
    Iti urez sa-ti intretii familia cu salariul minim pe economie… chiar si-asa mare cum e el acum…
    Ciudat ca vorbesti despre un efect si nu despre adevarata cauza: un aparat bugetar falimentar, cumplit de scump, ce are nevoie de o impozitare cumplita a fraierilor ca noi…
    Despre bugetari, adevaratul cancer al Romaniei!
    Bugetari care trebuie sa creeze in Romania un mediu care sa permita celor din economia reala sa aiba salarii mai mari decat la buget (si nu invers cum e acum), din care sa-si poata permite sa plateasca aparatul bugetar.

    Răspunde
     
  • Andra
    Noiembrie 29, 2016 la ora 20:18

    Am beneficia toți dacă salariații ar fi mai bine pregătiți. Pentru cei cu experiență În domeniu, specializări suplimentare și actualizări acreditate s-ar putea oferi niște deduceri, sa zicem 200 -800 de lei neimpozabili și fără taxe la sănătate, pensie.

    E adevarat ca nu prea reusim sa facem depozite. Oare de ce suntem obligați sa obținem pensia maxima posibila la venitul obținut?

    Răspunde
     
  • Cips
    Noiembrie 29, 2016 la ora 20:00

    Buna seara. Sa discutat astazi despre salariul minim pe economie si am auzit diferire pareri. Insa nu a sunat nimeni sa spuna cum e sa sa traiesti cu 970 ron net , pe luna si sa te descurci o luna intreaga. Eu am inteles punctul dumnevoastra de vedere, dar problema trebuie vazuta si din punctul de vedere al celor care chiar atat i-au in mana, si nu au doar in acte salariul minim . Este aiurea sa speri jumatate de an ca la anul poate va fi mai bine, si atunci cand se discuta pe tema asta , toti vin cu diferite statistici mai mult sau mai putin obiective, in care se spune ca vai ce salariu minim , MARE avem. Sa vina ei sa lucreze o luna macar la paza, ca tot veni vorba la emisiune, sa stea in frig afara 12 ore de zi sau de noapte, si atunci sa vedem daca mai au aceleasi pareri asa optmiste.

    Răspunde
     
  • Ciprui
    Noiembrie 29, 2016 la ora 19:58

    Buna seara. Sa discutat astazi despre salariul minim pe economie si am auzit diferire pareri. Insa nu a sunat nimeni sa spuna cum e sa sa traiesti cu 970 ron net , pe luna si sa te descurci o luna intreaga. Eu am inteles punctul dumnevoastra de vedere, dar problema trebuie vazuta si din punctul de vedere al celor care chiar atat i-au in mana, si nu au doar in acte salariul minim . Este aiurea sa speri jumatate de an ca la anul poate va fi mai bine, si atunci cand se discuta pe tema asta , toti vin cu diferite statistici mai mult sau mai putin obiective, in care se spune ca vai ce salariu minim , MARE avem. Sa vina ei sa lucreze o luna macar la paza, ca tot veni vorba la emisiune, sa stea in frig afara 12 ore de zi sau de noapte, si atunci sa vedem daca mai au aceleasi pareri asa optmiste.

    Răspunde
     
  • Cristian
    Noiembrie 29, 2016 la ora 16:48

    Moise, eu sunt unul dintre cei platiti cu minimum p ecnomie in acte. In realitate iau de vreo 5-6 ori mai mult. Daca as fi pus in situatia de a alege daca sa fiu declarat cu salariul real as renunta imediat la post si implicit la tara. De ce spun asta. Pentru ca munca oricum este supra-impozitata, cheltuielile prostesti ale administratiilor locale si centralizate sunt de proportii biblice, costurile cu sanatatea oricum le am asigurate de o companie privata care ma trateaza corect si complet iar sistemul de invatamant, adinistratie si interne sau armata sunt o gluma proasta. Si nu sunt niste sisteme de cacat pentru ca nu cotizeaza romanul de rand ci pentru ca sunt capusate in draci de toti care au ocazia. Eu pentru ce sa imi dau cota mare din sudoarea fruntii? De ce?
    Eu mai stau putin prin vagauna asta, vreo 2-3 ani (asta daca nu ne preia marele urs) si apoi o intind departe si nu vreau sa mai aud de mocirla asta.

    Răspunde
     
    1. Alex
      Noiembrie 29, 2016 la ora 19:34

      @Cristian
      Pari hotarat sa pleci din Romania din diferite motive.Nu prea vad cum marirea sau nu a salariului minim pe economie te poate influienta. Inteleg ca ai venit sa te plangi pe site.
      Eu am muncit 5 ani in Germania si vreau sa ma intorc „vagauna” asta si VREAU sa platesc aici impozit. Nu se intampla nimic daca nu incepem noi sa facem ceva. Dl Cristian, in primul rand implicati-va in societate daca vreti o lume mai buna. Desigur, si sa o abandonati si sa mergeti undeva unde altii au construit ceva e o solutie, daca e mai greu sa construim noi. Credeti ca in strainatate or fi taxe mai mici? Ca acolo nu sunt probleme? Tratati diferential pe baza de tipul de asigurare medicala? NU platiti impozite ca nu sunt conditii. Nu sunt conditii ca nu sunt bani. Cine sa sparga daca nu d-voastra acest ciclu?

      Răspunde
       
      1. Adi
        Noiembrie 30, 2016 la ora 16:13

        @Alex. Subscriu, si eu tot prin Germania, desi aveam alte planuri. Am constatat destul de repede ca dintre cei plecati sunt doar putini care detesta politicienii damboviteni, cei mai multi mie mi se par o gasca de ipocriti care s-au lipit de o tara unde toti puturosii lucreaza de la 8 la 4 si iau o carca de bani nemeritati. Am tot incercat sa ma intorc, tot cu job, asa cum am plecat, dar cred ca am sanse mici sa nu fiu considerata o amenintare de multi manageri doar pentru ca am lucrat niste ani in Germania. Vreau sa locuiesc intr-o tara unde sinceritatea si bunul simt inca mai conteaza. Eu nu am gasit asta in Germania, iar pe romani ii schimba saracia si lipsurile. Nemtii nu le au si tot degeaba. De aia vreau sa ma intorc.

        Răspunde
         
        1. DFG
          Decembrie 1, 2016 la ora 23:43

          Este adevărat că cei ce se întorc sunt văzuți ciudat, încă există mirajul vestului și ideea evadării din România. Vă așteptăm pe toți acasă chiar dacă va veți lovi de sistemul înghețat în negura comunistă. Avem nevoie de oameni care să nu mai fie compecsati de vestici, suntem mulți cei care vrem să muncim în această țară și să depășim granițele țării cu produsele sau serviciile noastre.

          Probabil pare greu dar singura problema este că ne lipsește curajul și capitalul.

          Răspunde
           
  • Enache Alexandru
    Noiembrie 29, 2016 la ora 15:22

    [Off-topic]Ce usor este sa intrerupi liniile celor ce au o parere diferita de a dumneavoastra si vin cu argumente solide.

    [On-topic] Patronii se planga din 1991 ca nu au bani pentru marit salarii, dar miraculos au zeci de mii de euro pentru masini/excursii/imobile.

    Esti arogant, tu mereu ai dreptate noi mereu ne inselam.
    O zi buna.

    Răspunde
     
  • Vio
    Noiembrie 29, 2016 la ora 14:57

    Cred că în momentul de față inflația e prea mică pentru modelul economic pus în aplicare. Mi s-ar părea sănătos să avem o creștere a inflației treptat până undeva la 3% sau 4%. Singura problemă e că dacă Euro și Dolarul nu au aceeași tendința ne săpăm singuri groapa.
    În concluzie singurul lucru care cred că mai rămâne e să așteptăm ca Zona Euro și USA să aibă o inflație „sănătoasă”.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase