Ciolo, nu mă dezamăgi!

de Moise Guran

Nici n-apucarăm bine să gustăm din coliva politică a domnului Vasile Blaga că, văd toată lumea a sărit pe Dacian Cioloș să facă bine și să preia PNL-ul. Că acum e momentul, zic analiștii apropiați de PNL, că de aia l-au luat pe Blaga, ca să-i facă loc lui Cioloș, zic ai de la PSD, înlăcrămați brusc de situație. Mă uit în stânga, mă uit în dreapta, mă scarpin în cap și mă minunez! În țara asta nu mai crede nimeni în cuvântul dat?

ciolos

E problema PNL-ului că n-a luat aminte la amenințările Elenei Udrea cum că Blaga știa cum s-a finanțat PDL-ul în anii de criză. Încolțită ea însăși, Udrea spunea subiectul. DNA-ul a ajuns până la urmă și la predicatul, care e același ca și în cazul Ioanei Băsescu. Blaga-Pinalti făceau fix ce făceau Udrea-Băsescu doar că într-o altă perioadă.

Nu zice nimeni că Blaga trebuia mazilit că așa a glăsuit Sfânta Udrea, dar nici să-l iei pe Vasile de scufița roșie când știi că a umblat cu lupii în haită atâția ani, nu mi se pare credibil. Înțelept din partea peneliștilor ar fi fost să-i fi zis mai demult lui Blaga, măi Vasile, ia dă-te tu așa mai în spate la pozele astea de grup cu virginele din partid. Ia și tu o funcție mai de Orban, nu trebuie să fii președinte, că ne introduci un risc sistemic.

Faptul că n-au făcut-o ține însă de caftul intern al acestui partid. Pur și simplu fuziunea dintre PDL și PNL n-a reușit nici până astăzi, iar sub firma PNL au rămas ca piloni principali foștii pedeliști, care chiar sunt populari în fiefurile lor electorale – Falcă, Boc, Flutur, ăștia toți sunt pedeliști, nu peneliști. Nici măcar Iohannis n-a fost penelist pur decât puțin timp, de fapt din foștii peneliști de frunte au mai rămas foarte puțini în picioare și și mai puțini dintre ei n-au probleme de reputație. Deci, recapitulând, în actualul PNL, foștii peneliști sunt literalmente cu numele, pedeliștii sunt cu banii și cu voturile, iar pe Blaga n-au putut, nu că n-au vrut să îl dea mai în spate.

Căderea lui Vasile Blaga, șăfu’ la pedeliști, nu are cum să schimbe această realitate – tot Falcă, Boc și compania vor aduce majoritatea voturilor, atâta doar că procentele PNL vor scădea probabil spre 25% din 30% cât probabil că mai aveau până acum.

Or, capitalul bun de imagine al premierului Cioloș nu are legătură cu niciuna dintre aceste facțiuni, ba chiar se suprapune în mică măsură și cu procentele alea 25-30 câte mai sunt. Acest an în care am văzut un altfel de lidership (că nici nu știu cum să-i zic la ce a fost Cioloș anul acesta) anul ăsta în care ne-a condus țara cineva altfel decât eram noi obișnuiți, fără promisiuni bombastice, adrenalină, înjurături și pupat piața endependenți, a trezit speranțe într-o categorie de români care nu mai venea de ani buni la vot, iar dacă venea vota în scârbă, cu clește de rufe pe nas.

Ce ar zice acești români dacă domnul Cioloș s-ar răzgândi acum în privința promisiunii făcute, aceea de a nu candida și de a nu se asocia politic cu nimeni până după alegerile din 2016?

Poate că l-ar vota, sau poate că nu, dar sigur ar fi dezamăgiți. A promis că nu se bagă, apăi dacă se bagă cine îl mai crede data viitoare? Intrat în PNL sau în USR sau în Partidul Cosmonauților, nu contează, Dacian Cioloș ar deveni acum la fel ca toți ceilalți politicieni – un mincinos. Ar salva PNL-ul? Poate da, poate nu! Dar pentru cât timp? Oricum, nici PNL-ul, nici USR-ul nu au alternativă după alegeri la Cioloș. Oricum n-au nici programe credibile și singurul program cu care se vor prezenta în alegeri va fi acela că … va face Cioloș un program după alegeri.

Singurul efect al intrării lui Dacian Cioloș în aceste alegeri ar fi doar risipirea unei resurse umane, pe care nici PNL-ul nici altcineva n-a descoperit-o până la Colectiv, când lumea a cerut în stradă schimbarea clasei politice. S-a schimbat? Nu s-a schimbat, dar cel puțin acum avem o referință, știm cam cum am vrea să se schimbe.

Cuvântul dat contează, la fel dacă l-ai dat lui Dumnezeu, sau dacă l-ai dat unor mafioți. Iar Cioloș a promis că, până după alegeri, stă deoparte. Are 46 de ani, e încă tânăr ca lider, are adică înainte o întreagă carieră politică dacă asta vrea (și eu sper să vrea asta) dar după 2016.

Stați liniștiți că nu se termină Pământul nici dacă o să câștige PSD-ul, nici dacă o să câștige PNL-ul. Mai rău decât în 2012, când s-au unit, nu poate fi după aceste alegeri. Cel mai rău lucru pentru o nație este să își piardă perspectiva. Adică să nu mai știe unde merge și să nu mai nutrească speranță. Intrarea lui Cioloș în politică înainte, iar nu după alegerile din acest an, pe mine unul m-ar dezamăgi.

UPDATE: Președintele Klaus Iohannis a făcut o declarație prin care pune o presiune translucidă pe premierul Cioloș să își declare intențiile, dacă s-ar putea chiar să își declare sprijinul pentru PNL. 🙂

previously-3

stiri verificate
Categoria: Diverse
Etichete: , , , ,

Comentarii prin facebook

34 răspunsuri la Ciolo, nu mă dezamăgi!

  • Vlad
    Noiembrie 2, 2016 la ora 13:32

    Stau ca bou la vama Giurgiu -Ruse de 2 ore nu misca nimic !!!
    Un singur gand … de ce suntem atat de cretini si nu facem si noi un shengen cu bulgarii ????
    Fac afaceri cu bulgarii si mereu in ultimul timp pierd timp util … la cozi INTERMINABILE !!! Ma gandesca cretinul sau cretinii care -si bat joc de aceste 2 tari !!!! Ne dezvoltam fara cei din nord … le stam in gat sau ce dracu avem noi cei fara shengen … imi este greata de aceasta politica mincinoasa … NUMITA UE !!!! Pt unii muma pt noi CIUMA !!!!

    Răspunde
     
  • Alin
    Septembrie 30, 2016 la ora 23:28

    De ce sunteti asa sigur ca dupa alegeri romanii doresc un guvern politic. Eu cred ca doresc unul cinstit iar CIOLO este un om cinstit. Probabil IOHANNIS il va nominaliza si dupa alegeri chiar daca acum a facut gafa de a incerca sa-i forteze mana (sa-l inscrie in PNL). Dupa alegeri CIOLO va fi premier dar cu un guvern mai „colorat” politic.

    Răspunde
     
  • Șerban
    Septembrie 30, 2016 la ora 11:47

    Politicienii ultimilor 26 de ani au adoptat cu entuziasm unele din „zicerile” românilor care le acoperă măgăriile și, cred ei, sunt praf în ochii celor ce îi ascultă: prezumția de nevinovăție (de fapt „orice hoț neprins este negustor cinstit”) sau „doar boul este consecvent”! Oare această ultimă zicală i s’ar potrivi domnului Cioloș?

    Răspunde
     
  • Fara partide corupte de dragul politicii!
    Septembrie 30, 2016 la ora 08:54

    Mai Moise, partidele nu au ce cauta la guvernare nereformate!

    Nu am vazut niciun ziarist sa intrebe sefii de partide, care este targetul si politica partidelor in a aduce oameni competenti, cu studii in strainatate si experienta in institutiile internationale si europene. cu cati au discutat, cati vin, cati sunt nehotarati? Apeleaza la firme de head hunting? de ce se misca asa greu? Ori asta este treaba jurnalistilor cu greutate sa puna presiune pe sefii de partide cu astfel de intrebari tampite, nu a telespectatorilor. de aici porneste reforma partidelor, nu?

    Cu totii suntem deacord ca Ciolo e de bun simt. ok. Atunci sa-l lasam in pace si sa ne ocupam de holera!

    Atunci toate biciurile pe magari, politicienii corupti care mai vor un mandat.

    Nu vrei tu sa ne binecuvantezi cu un articol documentat cum stii tu, in care sa inventariem maimutoii pe care nu mai trebuie sa-i vedem in parlament? Apoi sa cerem pozitia partidelor fata de fiecare lista de parlamentari ce au probleme cu justitia si sa-i tocam la cap pana ii scot de pe liste!

    Mie mi se pare ca prea toata lumea are treaba cu Ciolos pe cand tara e plina de ciuma si holera!

    Răspunde
     
  • prundoiu dan
    Septembrie 29, 2016 la ora 17:26

    Păi vreți schimbarea clasei politice și dacă vrea să vină cineva nou îl criticați?! Cine să vă mai înțeleagă…

    Răspunde
     
  • Arin Vasile Pisiceanu
    Septembrie 29, 2016 la ora 15:48

    Continui să mă surprinzi și astăzi cu un comentariu de analist politic fără nimic economic în el,straniu.As fi vrut să-l întrebi pe Cioloș (care a acceptat să fie premierul guvernului meu doar datorită urii viscerale pe care i-o poartă lui Ponta,să nu uităm că o pus-o pe Crețu în locul lui)de ce nivelul investițiilor este mult mai mic decât pe vremea plagiatorului Ponta?Dar știm răspunsul,ca să nu dea banii clientelei politice,sic.Nu dau doi bani pe nici-un politician,toți fără excepția nu au lucrat o zi la privat dar averi mult peste nivelul veniturilor sau poate toți fac bani din meditații precum primul ales a-l tarii care ne vorbește despre moralitate zi de zi deși e în topul imoralitatii cu case obținute imoral si ilegal,așa că de la ei nu am așteptări ca să nu am dezamăgiri dar tu ești o mare dezamăgire pt mine,simplu om preocupat economic de viitorul copilului meu.Acum mă întreb : oare emisiunile pe care le-am admirat au avut la bază analize economice corecte sau…..?

    Răspunde
     
  • Nicu Lacatus
    Septembrie 29, 2016 la ora 09:42

    „Cuvântul dat contează, la fel dacă l-ai dat lui Dumnezeu, sau dacă l-ai dat unor mafioți.” Apreciez articolul. E bine pusă problema. Singura chestiune discutabila este afirmația făcută mai sus in legătură cu cuvântul dat.
    Cred ca daca cineva comite o eroare care ii afectează pe altii mai mult decât pe sine, atunci cuvântul dat trebuie reconsiderat si ajustat după condițiile prezente. Nu poți lasă specula sa manipuleze buna-credința si buna intenție a cuiva, asa cum politicienii stiu sa o facă. Eu cred ca tot domnul Cioloș va fi premier si după alegeri. Sper sa am dreptate. Nu ma întrebați cum, nu stiu sa va răspund, deși sunt conștient ca o astfel de discuție implica argumente logice… O zi buna!

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Septembrie 29, 2016 la ora 10:48

      „Eu cred ca tot domnul Cioloș va fi premier si după alegeri.”_Dupa alegeri este inevitabil un guvern politic, pentru ca va fi un imperativ al celor care castiga alegerile, va fi o solicitare a societatii civile, care doreste un guvern angajat politic, pe care cetatenii sa-l sanctioneze in caz de nereusita si va fi o cerinta generale a romanilor, care doresc infaptuirea unui program politic pentru care ei voteaza o formatiune politica ori alta. Este posibila desemnarea d-lui Ciolos de catre Presedintele Republicii pentru formarea guvernului in cazul in care o formatiune/alianta de centru-dreapta castiga alegerile (PNL, USR, etc.), ori in cazul unui guvern de uniune nationala. Prima situatie este cvasi imposibila, preferinta romanilor fiind in continuare pentru PSD si d-nii Dragnea, Ponta & Co. Cea de-a doua situatie este nejustificata. Guvernul de uniune nationala ar putea fi creat intr-o situatie de criza, ori in vederea atingerii unui obiectiv national. Unul interesant ar putea fi reforma constitutionala, spre exemplu. Doar ca asemenea obiective ar trebui definite de Presedinte, dar acesta vegeteaza la Cotroceni intre doua vacante in tarile calde. Asadar, ambele variante fiind excluse, ramane putin probabila apropierea d-lui Ciolos de PSD si desemnarea sa in functia de prim-ministru.

      Răspunde
       
      1. Nicu Lacatus
        Septembrie 29, 2016 la ora 11:30

        La cat de ciudat se învârt rotitele politicii romanești, sper sa se găsească o soluție sa se încurce itele marilor (la număr ma refer) partide si sa il vedem in continuare la Cotroceni tot pe domnul Cioloș. Mi se pare cea mai buna varianta din ce ni se pune pe tava in prezent.

        Răspunde
         
  • speranta R
    Septembrie 29, 2016 la ora 08:44

    pune si tu umarul,cu un gand mai concret….
    dar fara acest jurnalism corect,nu arondat,
    te gandesti ca aveam mai multi saci in spate,decat avem….?

    Răspunde
     
  • Julien
    Septembrie 29, 2016 la ora 08:27

    Da, da, da! Jurnalism de saracie! Propaganda sovietica…

    Răspunde
     
  • Stelian F
    Septembrie 29, 2016 la ora 01:05

    Dacian Ciolos isi va tine cuvantul dat si eu cred ca nici dupa alegeri nu va intra in politica. Nu uitati ca am garantat pentru el cand a devenit Prim Ministru, ceea ce n-am mai facut niciodata in viata mea.

    Răspunde
     
  • amicu
    Septembrie 29, 2016 la ora 00:48

    Despre PNL numai de bine. Să-i fie țarina ușoară. Și PSD-ului la fel. Este timpul să ne orientăm spre oameni cinstiți. Dacă Ciolos ar prelua (cum?) șefia PNL nu ar fi atît o dezamăgire (văd că unii au început să-și facă icoană din el, din obișnuința de a căuta eroi salvatori probabil) cît o dovadă că PNL și modul democratic de a face lucrurile sînt două chestii paralele.

    Răspunde
     
  • Anton
    Septembrie 28, 2016 la ora 23:55

    Moise stii tu ce inseamna a te dedica unei cauze si a descoperi ulterior ca ai fost un timpit ?
    Poate stii , faci parte din tagma acea care ar fi putut trece prin asa ceva .
    Am fost un dobitoc si am crezut si m-am dedicat .Am crezut in Basescu – de aici de peste Ocean – si am umblat din casa in casa si am argumentat si m-am certat si …acuma vad cit de mare MAGAR am fost !
    De ce-ti spun astea ?!
    TOTI POLITICIENII NE FOLOSESC , pozeaza in ceea ce dorim noi sa vedem dar apoi se transforma – Dr JECKYL , MR HEYDEL , parca asa era !
    Ma bucur ca mai exista cineva si adesea ma simt vinovat si ma acuz ca am dat bir cu fugitii . Ma uit la copiii mei si ma simt impacat .Sint mindru de ceea ce au devenit ei .
    Tu mai crezi in zine
    Lumea vine numai la alegerile Prezidentiale . Cele Parlamentare nu pasa nimanui – mare gresala dar asa e romanul , VREA UN TATUC !
    S-a abisnuit cu asa ceva si crede in Mos Craciun – eu am ajuns sa-i zic Santa !
    Sincer imi pare rau de Romania dar nu mai am virsta si nici nervii ca sa incerc sa o salvez. Ma bucur ca exista oameni ca tine . Daca se va ajunge ca in 2020 , UEFA sa organizeze meciuri din Campionatul European si in Romania atunci imi voi schimba opinia si voi deveni mai obtimist
    Pina atunci iti doresc sa ai cel mai mare noroc de pe lume in incercarea ta de a face romanul sa inteleaga CE SI CUM
    Cu stima

    Răspunde
     
  • Elena
    Septembrie 28, 2016 la ora 23:03

    Eu cred ca, da,mi-as dori sa ramana,sa aiba timp sa-si continue proiectele incepute,cu partidele politice,tara nu are nici un viitor!

    Răspunde
     
  • Maria
    Septembrie 28, 2016 la ora 21:18

    Si eu cred la fel. Moise, astampara-te, totul va fi bine.
    Daca alegerile nu se termina chiar grozav, abia ne incalzim cu o iesire in strada si rezolvam problema premierului.
    Incet incet lucrruile se dezmortesc.

    Răspunde
     
  • Radu
    Septembrie 28, 2016 la ora 21:05

    Ar fi o dezamagire, cuvantul dat este important. Cu toate astea eu l-as ierta destul de repede. As pune interesul in fata, de a castiga binele. Realmente avem mare nevoie in tara de un partid mare condus de un om corect si priceput in acelasi timp.
    Din pacate stiindu-l pe D-nul Ciolos un om principial, sunt sigur D-nule Duran ca nu o sa va dezamageasca preluand acum PNL-ul.
    Dupa alegeri insa, cand se termina mandatul actual, este posibil. Nu ar fi prea mult timp pierdut, e nevoie de putin noroc + multe voturi care sa nu ajunga la PSD. Doamne ajuta!

    Răspunde
     
  • Dragoa
    Septembrie 28, 2016 la ora 20:53

    Sincer sa fiu, nu cred ca domnul Ciolos o sa ne dezamageasca. De fapt, sunt sigur ca nu o sa faca acest lucru. Si da, doar pentru ca a promis, pentru ca este „in slujba ceteteanului” si nu are cum sa actioneze altfel. Cred ca este destul de asumat cu acest lucru, chiar daca poate parea ca ” pierde un tren” sunt convins ca este mai repede un maratonist decat un sprinter!

    Răspunde
     
  • speranta R
    Septembrie 28, 2016 la ora 20:33

    Forta lui Ciolos vine din combinatia rara la politicieni,inteligenta cu modestie;
    el nu va distruge acest entuziasm care seamana intrun fel cu cel din2014 si nu este nimic rau cum spune si Moise,daca se prelungeste;se va intoarce exact cand trebuie si pana atunci putem fi noi cate putin din el,facandu-ne datoria de cetatean si luand atitudine cand este cazul

    Răspunde
     
  • marius
    Septembrie 28, 2016 la ora 19:33

    La cat ne-au mintit politicienii am ajuns sa ni se para normal sa nu mai ne tinem cuvantul dat!

    Răspunde
     
  • Radu
    Septembrie 28, 2016 la ora 18:25

    Nene, lasa taclalele si hai sa punem umarul. Semnaturi, campanie, s.a.m.d. Convinge 1-2 oameni care voteaza ciuma sa voteze altceva. Convinge tineri ‘blazati’ sa mearga sa voteze.

    Ca destui suntem, numai ca uite – nu iesim la vot, si nu influentam suficient oamenii din jur!

    Răspunde
     
    1. gabriela dragomir
      Septembrie 28, 2016 la ora 22:09

      Chiar daca iesim la vot, pe cine votezi? Nici unul din clasa politica de acum nu merita nici macar o umbra de vot. Cu toata stima si respectul, eu nu voi mai merge la vot anul acesta.

      Răspunde
       
  • Tetea
    Septembrie 28, 2016 la ora 18:25

    Omul asta nu e aici sa te amageasca sau dezamageasca pe tine. Daca poate face un bine mai repede decat era planul de ce nu? Incepeti sa exagerati cu logica asta superficiala oameni buni.

    Răspunde
     
  • camelia
    Septembrie 28, 2016 la ora 18:17

    Cred ca n-ar trebui sa dezamegeasca pe nimeni. Avem nevoie de oameni competenti, si ca sa poata sa faca ceva trebuie sa fie sustinuti politic. S-a infintat un alt partid unde onoarea ii sfanta, sau exista corectitudine? Din pacate nu! Oamenii acestia trebuie cumva sa intre in partid si sa aduca lumina, sa schimbe ceva, iar daca nu pot , sa demisioneze. Deageaba stai pe margine si dai din gura pt ca nu te va auzi nimeni, trebuie sa fii intr-un mediu in care sa poti sa schimbi ceva, iar intrarea intr-un partid , asta iti da posibilitate, iti da posibilitate sa ti se auda vocea, poate mai sunt si altii care gandesc ca si tine si vor sa indrepte lucrurile inspre bine, dar daca nu incerci, nu sti!

    Răspunde
     
  • Marcel
    Septembrie 28, 2016 la ora 18:16

    NU este cazul sa mai astepte 4 ani, ci doar pana dupa alegeri. Eu cred ca USR si PNL vor fi de acord sa ramana in continuare Ciolos premier, dar sa reuseasca cele 2 partide sa scoata impreuna peste 50%. Iar asta deja depinde de noi…

    Răspunde
     
    1. Andrei
      Septembrie 28, 2016 la ora 18:30

      De ce USR si nu M10, Noua Republica ori alt proiect politic reprezentat de oameni tineri, integri?

      Răspunde
       
  • Carmen
    Septembrie 28, 2016 la ora 18:13

    „Doar faptul ca a promis”?!? Asta-i putin? asta-i foarte mult intr-o natie care dispretuieste valorile si principiile elementare. De cei care mint asa cum respira e plina politica noastra.

    Răspunde
     
  • Radu
    Septembrie 28, 2016 la ora 17:50

    Pertinent. Multumesc

    Răspunde
     
  • dragos
    Septembrie 28, 2016 la ora 17:40

    Exact, e mai mult despre’taria de caracter’ decat despre logica, totusi si eu consider ca ‘taria’ asta dusa pana in panzele albe poate deveni slabiciune. Iar caracterul unui om, cinstea lui, etc. nu poate fi restrans doar la o trasatura de genul ‘cuvantul dat’. Un astfel de om, incremenit in ‘cuvantul dat’ si nimic mai mult, care nu poate corobora aceasta ‘tarie’ cu alte trasaturi ce completeaza latura cinstei, mai ales in conditiile in care a dovedit deja in mare masure ce este, poate ramane doar in manualele de etica si morala, dar prea putin va mai putea contribui efectiv la ‘moralizarea’ efectiva a vietii politice din prezent.

    Răspunde
     
  • Colea
    Septembrie 28, 2016 la ora 17:32

    Moise give up man!
    Natiunea romana e pe cale de disparitie distrusa de coruptie, hotie, jmekereala ieftina.
    Singura salvare (nu a romanului ci a natiei) e un ceasca 2 pe care probabil Rusia il va impune in citiva ani odata ce Occidentul decadent isi va recunoaste neputinta. Romanii nu sint nici macar unguri, nu au nici un fel de respect pentru ei insisi, traiesc de pe o zi pe alta in mizerie morala si materiala, intr-un linistitor ‘dupa mine potopul’. Vin alegerile si o sa alegem un alt parlament penal, pentru ca nu exista alternativa.
    Ce sa faca un Ciolos, un Nicusor Dan, un Moise Guran in fata clicii conducatoare?
    Clica asta e poporul, s-a nascut, s-a educat, are radacini pe toate planurile in realitatea romaneasca. Nu exista solutie.

    Răspunde
     
    1. Colea
      Septembrie 28, 2016 la ora 17:35

      P.S. In 2014 am ales un presedinte aparent normal.
      Acum sintem nemultumiti de el, il masuram dupa etalonul Basescu. Nu il meritam pe Johannis.

      Răspunde
       
    2. Mita Sucitul
      Septembrie 29, 2016 la ora 13:52

      Colea, omule, ma depresezi.
      Cum naiba poti sa nu casti ochii si sa vezi ca exista DEJA multe lucruri imbucuratoare?
      Ti se pare realitatea 2016 septembrie egala cu cea din 2000, 2004, 2008?
      Una e sa fii sceptic, alta e sa fii orb.
      Parerea mea

      Răspunde
       
  • Daniel
    Septembrie 28, 2016 la ora 17:26

    Nu inteleg logica. Mai ales daca s-ar asocia cu USR-ul, de exemplu, care ar fi problema? Doar faptul ca a promis ca nu intra in politica? Atata timp cat omul se razgandeste avand un scop nobil, nu l-as condamna. De ce sa mai astepte 4 ani? Sau de ce sa il mai asteptam noi 4 ani, cand un om ca el ar putea sa ajute acum? Doar asa, ca sa arate ca are cuvant?

    Răspunde
     
    1. Andrei
      Septembrie 28, 2016 la ora 19:43

      Pentru ca ar mai avea 3 ani de asteptat, timp in care isi poate consolida pozitia intrand in opozitie. Daca isi face partid, eu semnez adeziunea pe loc. Schimbarile majore se fac cu pasi mici. A oferit un demo, acum hai sa facem lucrurile cu cap. Daca ar intra in politica inainte de alegeri, pe mine unul m-ar dezamagi. Toata integritatea pe care a afisat-o, in ochii mei ar fi falsa. Sau nu chiar falsa, dar sigur ” inecata ca tiganul la mal”

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase