Mă iertați dacă vreau mai mult de la Cioloș…

Moise Guran

Mă așteptam la reacții critice în legatură cu articolul în care îl trimiteam pe Cioloș să înțeleagă sursa reală a popularității lui Cuza, dar totuși… Poate am greșit, așa mai greșesc jurnaliștii câteodată, dar n-am împroșcat pe nimeni cu noroi, n-am fost hater, n-am fost urâcios… Constat și eu cu o oarecare satisfacție faptul că popularitatea lui Cioloș crește cu fiecare zi, că da, acesta impune volens-nolens un al model politic în România dar… dar cam atât. Nici Cioloș n-a făcut încă mari gesturi de curaj și reformă politică, dar nici fanii săi nu au pretenții mai mari de la el. Îl raportează pe Cioloș la nemulțumirile legate de muribunda clasă politică, iar premierul chiar nu mai are nevoie să facă nimic altceva, în afara câtorva gesturi de normalitate.

ciolos

Despre Cioloș vă spun scurt că are în sertar câteva proiecte de reformă ce așteaptă de câteva luni decizia premierului. Așteaptă probabil un moment oportun și, sper eu, această toamnă i-l va aduce. Eu nu mă pricep la politică atât de mult încât să pun în balanță oportunitatea unui moment cu nevoia urgentă de a reforma Administrația de exemplu, sau Educația. Poate că Cioloș a acumulat suficientă experiență politică în anii de negocieri de la Bruxelles, cât să știe cât contează momentul sau oportunitatea. Din punct de vedere politic mie mi se pare mult mai eficient un Ghinea, a cărui venire în Executiv nu știu exact cât a salvat din banii europeni, dar a fost salutară cel puțin din punctul de vedere al imaginii. Până la Ghinea tehnocrații lui Cioloș erau muți precum miei pe care Hanibal i-a găsit în capul lui Clarice, asta deși îi atacau toți din toate unghiurile. De ce? Poate greșesc, dar la vremea respectivă l-am considerat pe Cioloș ezitant, când ar fi trebuit să fie revoluționar, un lider încă în formare, cu reale calități, de acord, dar care are mai multă nevoie de critică din partea societății, decât de adulație oarbă.

V-am mai spus asta și când l-am criticat constructiv pe Nicușor Dan… fan vine de la fanatic și exact de astfel de atitudini nu au nevoie nici liderii noștri, nici noi ca societate. Eu nu sunt implicat nicicum în lupta politică, dar sunt implicat în informarea corectă a cetățenilor. Cioloș e chiar altceva decât Nicușor Dan, dar haideți să vă explic vreo câteva aspecte… Dacă nu intervenea Ghinea, că tot l-am pomenit, eu n-aș fi știut nici azi că mii de fermierii au fost la un pas de faliment în acest an din cauza unui soft făcut de Siveco și Teamnet. Fermierii respectivi nu știu nici acum acest lucru, în special din cauza tăcerii prea lungi a premierului, care nici nu a încercat să spargă barajul informațional făcut exact de televiziunile lui Ghiță and friends. Fermierii ăia cred că tehnocrații nu le-au dat lor banii de oameni răi ce sunt, nu că au făcut unii o șpagă cu softul de la APIA. Dacă Cioloș ar fi explicat de o sută de ori chestiunea, atunci informația nu mai putea fi oprită. Ar fi iritat PSD-ul? Probabil! So fucking what?

Deci, încă o dată! Nu mă pune nimeni să-l atac pe Cioloș, dar critica e meseria mea, fenomenul Cioloș este unul interesant și, dacă vreți așa, probabil inclusiv articolul de ieri de pe Biziday (cu cinci mii de vizualizări pe oră, are 35 de mii până la ora la care scriu acest articol) n-a contribuit nicicum la stricarea imaginii premierului. Probabil chiar i-a folosit, prin popularizarea gestului și prin polarizarea unei tabere pro-Cioloș. Dar hai să demitizăm un pic politica, nu vreți? Nu e nimeni Mesia, iar dacă așteptați de la Cioloș să meargă pe ape s-ar putea să nu-l ajutați nici într-un eventual demers de a face chestiuni mai pământene.

Mi-ar plăcea ca în această toamnă să dezbatem reforme concrete, chiar dure, pe care doar un premier neimplicat în alegeri le poate pune pe masă. Abia în acest fel Cioloș își va aduce aportul la maturizarea dezabaterilor electorale din România, de 25 de ani înnecate în populism și în fanatism partinic. Am susținut mai bine de un deceniu ideea de guvern tehnocrat, iertați-mă dacă analizez cu un ochi critic activitatea acestuia, acum că în sfârșit îl avem. Apreciez modestia premierului Cioloș, îmi pare bine că merge fără girofar, că strânge gunoaiele din Văcărești sau că merge la Bruxelles la clasa Economic, dar vreau mai mult. E grav?

previously-3

stiri verificate
This entry was posted in Diverse. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

38 răspunsuri la Mă iertați dacă vreau mai mult de la Cioloș…

  • doi la leu
    Septembrie 20, 2016 la ora 06:05

    D.le PM Ciolos – dece, cand ati fost propus pt ac. functie…., nu ati cerut Presedintelui sau organelor competente DATELE STATISTICE PRINCIPALE ale Gov. anterioare; daca le aveati atunci, public facute – la cerere dv., acum nu mai aveati nevoie de a mai evoca acele date care pt a fi intelese presupun un anumit grad de cunoastere….?

    Răspunde
     
  • Octav
    Septembrie 7, 2016 la ora 21:47

    Asa este Ciolos este vinovat ca nu avem vaccinuri ,spitale si multe altele ce ne lipsesc , nu noi cei care ne plangem si nu facem nimic

    Răspunde
     
    1. Chris
      Septembrie 8, 2016 la ora 15:17

      Octave eu chiar nu pot sa reziliez contractele statului cu furnizorii de vaccinuri, să scurtez așa-zisele licitații sau pur și simplu să cumpăr câteva nenorocite de mii de doze (nu se găsește hexavalent în nici o farmacie în Sibiu). Dar șeful guvernului cred ca poate. Deci, pe cale de consecință, mă plâng. Chiar nu am ce face. Tu ce sugerezi?

      Răspunde
       
  • animalutul20
    Septembrie 7, 2016 la ora 15:24

    moise, aici gresesti- poate omul a vrut sa-ti spuna ca ar FI trebuit sa intrebi inainte( in sensul de a verifica)

    Răspunde
     
  • Chris
    Septembrie 7, 2016 la ora 14:13

    Îl desconsider pe Cioloș din următorul motiv: copilul meu s-a născut în timpul guvernării lui. Are acum aproape nouă luni și am putut să-l vaccinăm o singură dată. La cinci luni a venit vaccinul care trebuia făcut la două luni iar acum la nouă luni încă îl așteptăm pe cel care trebuia administrat la patru! Îl consider vinovat! Și fiind vorba de copil nu îi pot acorda nici o circumstanță atenuantă!

    Răspunde
     
  • Constantin
    Septembrie 7, 2016 la ora 10:12

    In masura in care guvernul actual este apolitic, adica al niciunui partid, poate fi spus ca el este al tuturor. El este sustinut parlamentar atat timp cat nu deranjeaza pe nimeni, nicio formatiune politica. Pana si la numirea d-lui Tudorache de care fusese informat, dl Dragnea a declarat golaneste ca poate fi schimbat daca vreo masura nu convine. Ce-ar putea sa nu convina? Inlaturarea oamenilor de partid din MI, adica reforma pe care ne-o dorim, supravegherea legalitatii procesului electoral, pe care dl. Dragnea a incalcat-o samd. Desi este absurd, putin credibil, este posibil ca in plin proces electoral PSD sa declanseze o criza la MI. Ce putem astepta, asadar, de la guvernul actual?

    Răspunde
     
  • di livio
    Septembrie 6, 2016 la ora 20:16

    gurane,vezi ce zice corin comsulea si revino pe sticla,urgent;tu ne-ai abandonat

    Răspunde
     
  • Anda Avanda
    Septembrie 6, 2016 la ora 15:40

    Vad ca sunt multi care se pricep la economie pe aici. Scuzati, nu stiu daca va mai amintiti cand inca nu exista in Romania venitul minim garantat, toti asa-zisii patroni dadeau salarii de mizerie. Sa ai un trai decent nu cred ca e o chestiune de stanga sau de dreapta.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Septembrie 6, 2016 la ora 16:39

      Dincolo de ironie, chestiunea venitului minim garantat(VMG) a fost dezbatuta deja in spatiul acestui blog si este inca discutata in diverse state ca parte a politicilor publice cu impact asupra economiei. Am intervenit nu pentru ca ma aflu printre cei multi care se pricep la economie, ci pentru ca lipsa clarificarii termenilor permite interpretari eronate. In primul rand, VMG nu este acelasi lucru cu salariul minim pe economie (SME), ci reprezinta o forma de protectie/subventie sociala care permite tuturor cetatenilor un nivel bazic de trai. VMG este o masura indiscutabil de stanga, nu insist. Politicile de dreapta promoveaza aplicarea deducerilor in locul subventiilor pentru persoanele defavorizate, in felul acesta fiind stimulata crearea valorii. In ceea ce priveste SME, sunt state in care exista si state in care nu. Ori este negociat de sindicate, sau pe ramura economica, pe intreprindere etc. Ce trebuie stiut este ca piata creeaza un nivel de echilibru intre cererea si oferta de forta de munca. Salariile care depasesc valoarea muncii genereaza un spor al cerererii agregate de produse si implicit cresterea preturilor, echilibrul cerere/oferta fiind restabilit la un nivel mai inalt al preturilor. Traiul decent nu vine prin SME ci ca urmare a dezvoltarii economice; anii ’90 constituie o experienta relevanta cu privire la inflatie.

      Răspunde
       
  • Liv
    Septembrie 6, 2016 la ora 15:22

    Televiziunile acelea abia asteapta o masura mai nepopulara, cum ar fi reducerea aparatului bugetar, pentru a-i demoniza pe tehnocrati. Nu poti lua niste masuri drastice daca nu ai timp sa le implementezi de la a-z, si sa dovedesti ca pe o perioada de timp indelungata au efecte pozitive.
    Fara sa ai o sustinere politica solida, esti ca frunza-n vant. Asa ca trebuie sa fim atenti pe cine trimitem in Parlament sa ne reprezinte interesele.

    Răspunde
     
  • Ionela
    Septembrie 6, 2016 la ora 14:48

    Nu e grav, cred ca multi avem de asemenea asteptari multe de la d-nul Cioloş. Pe de alta parte, sa fim si realisti. Nu are sprijin politic(cum avea de exemplul Ponta!),nu are libertate in a-si alege echipa(cred ca unele persoane din guvern i-au fost sugerate mai mult sau mai putin fortat- Dancu) si probabil realizeaza ca lipsa acestora il face incapabil de a reforma macar unul dintre domeniile importante.

    Am face bine sa nu-l consideram un revolutionar sau vreun fenomen. Omul e modest si apreciat pentru asta. Ar trebui ca noi toti sa le oferim acestor tipuri de caractere atat votul, increderea, cat si toate posibilitatile de a conduce aceasta tara.

    Răspunde
     
  • Ovidius
    Septembrie 6, 2016 la ora 12:05

    ”Dacă nu intervenea Ghinea, că tot l-am pomenit, eu n-aș fi știut nici azi că mii de fermierii au fost la un pas de faliment în acest an din cauza unui soft făcut de Siveco și Teamnet. Fermierii respectivi nu știu nici acum acest lucru, în special din cauza tăcerii prea lungi a premierului, care nici nu a încercat să spargă barajul informațional făcut exact de televiziunile lui Ghiță and friends. Fermierii ăia cred că tehnocrații nu le-au dat lor banii de oameni răi ce sunt, nu că au făcut unii o șpagă cu softul de la APIA.”

    De asta te iubesc si te respect Gurane. Pentru ca vorbesti prostii fara sa fi intrebat.

    Ghinea nu are treaba cu fermierii. Ghinea vorbea despre programele operationale sectoriale – cu asta se ocupa Ministerul Fondurilor Europene.

    Cu fermierii si cu dezvoltarea rurala este Ministerul Agriculturii prin APIA, AFIR, AM-PNDR si Directia de coordonare a agentiilor de plati. Iar povestea cu neluatul banilor de catre unii fermieri e nitel mai mai elaborata.

    Nu mai continui ca stiu ca nu-ti place sa fi criticat si o sa-mi stergi mesajul.

    Răspunde
     
    1. Moise
      Septembrie 6, 2016 la ora 23:02

      Pot sa va mai pun cate un „i” pe după câte un „fi” ?

      Răspunde
       
      1. Ovidius
        Septembrie 7, 2016 la ora 12:08

        Asta e, sunt agramat.

        Răspunde
         
  • Adi
    Septembrie 6, 2016 la ora 11:59

    Da,aveti dreptate doar ca in interviul pe care Moise i l-a luat lui Ciolos de 1 decembrie 2015 la Europa FM,premierul a spus ca nu il intereseaza sa faca mare lucru deoarece are doar 1 an la dispozitie.

    Răspunde
     
  • MMA
    Septembrie 6, 2016 la ora 11:50

    Nu cred ca Ciolos va intra in PNL. Nu in actualul PNL! Mai degraba cred ca va face un partid nou. El are popularitate in randul oamenilor scarbiti de clasa politica, o inregimentare intr-unul din partidele care sunt motivul acestei scarbe il va cobori la acelasi nivel cu restul. Iar PNL-ul, din pacate, nu este capabil sa se reformeze, este, totusi, o structura piramidala de interese la fel ca si PSD. Iar asta va face din partidul lui Nicusor Dan singura alternativa potential viabila la cloaca politica de acum. Eu sunt liberal inca de la primele alegeri din 90, insa pana acum cred ca am votat PNL o singura data la niste alegeri locale (nu mai tin minte cand) pentru ca niciodata nu am considerat PNL ca fiind partidul care sa ma reprezinte ideologic si chiar si mai putin guvernamental. Ca pana la urma pe oricine am votat m-a dezamagit crunt, asta e alta poveste … Eu cred ca pentru a avea o clasa politica buna trebuie sa o platim. La ora actuala nimeni nu se face parlamentar pentru salariul primit. Avem un Parlament HORECA unde vine lumea pentru spaga primita, nu pentru salariul de pe fluturas, la fel ca si ospatarii. Vrem oameni de valoare care sa vina in politica? Trebuie sa-i platim! Preferam jaful de iliarde de euro din ultimii 26 de ani sau niste oameni politici care fac acest lucru din vocatie, pasiune si pricepere?

    Răspunde
     
  • Șerban
    Septembrie 6, 2016 la ora 11:03

    „Despre Cioloș vă spun scurt că are în sertar cîteva proiecte de reformă…..”.
    Cît timp mai are pentru a pune în practică aceste eventuale proiecte? Ce efect pot avea aceste eventuale proiecte în țara noastră, țară în care de azi pe mîine se schimbă legi ce ar trebui să funcționeaze ani de zile prin simple „Hotărîri de guvern” sau „Ordonanțe de urgență”.
    Asta apropo de predictibilitate legislativă.

    Răspunde
     
  • Kapital
    Septembrie 6, 2016 la ora 10:35

    Ciolos este un „english man” rar pe aceste plaiuri, dar de stanga. Stanga moderna, vest europeana. Atat.
    Prefer incisivitatea lui Dan care capteaza electoratul educat.

    Răspunde
     
  • Dan
    Septembrie 6, 2016 la ora 10:17

    Influenta franceza din viata lui Ciolosi isi face simtita prezenta… omul este usor socialist…

    Daca imi aduc bine aminte pe la inceputul anului Ciolos declara ca venitul minim nu este suficient mare…

    Eu din cate vad Ciolos nu isi permite sa supere prea multa lume, pacat ca lumea nu intelege ca tara nu poate progresa fara sacrificii…

    Ciolos e un exemplu de moralitate dar poate avem nevoie de un lider vizionar, care sa taie in carne vie…

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Septembrie 6, 2016 la ora 10:54

      „venitul minim nu este suficient de mare…”_Si eu cred la fel. Doar ca amandoi suntem de parere (coroborand aceata declaratie cu altele ale domniei sale) ca este necesar ca el sa fie adecvat nivelului de dezvoltare a economiei patriei noastre si sa nu fie grevat de risipa bugetara cu salarii/pensii/indemnizatii speciale. (Cu privire la garantarea venitului minim e o alta discutie.) O astfel de opinie este principial de dreapta, desi dl Ciolos nu a exprimat cu fermitate (spre deosebire de unii ministri, spre exemplu) opinii cu privire la protectia sociala, nivelul participarii capitalului privat in investitii samd. care ar putea indica o anumita orientare politica. Este adevarat, de asemenea, ca functia sa tehnocrat/apolitica l-a impiedicat in buna masura sa se exprime explicit cu privire la preferintele sale doctrinare, ori o anumita ideologie politica.

      Răspunde
       
  • Liviu
    Septembrie 6, 2016 la ora 09:50

    Deci mai bine mergea cu avionul la clasa Business dar facea mai multe reforme si/sau mai profunde. N-ar fi fost rau.

    A facut bine si ce a facut pâna acum dar si eu cred ca se putea mai mult. Si sa nu-l iau in discutie si pe Mormaila Iohannis.

    Răspunde
     
  • Catalin
    Septembrie 6, 2016 la ora 09:21

    Isi va aduce aportul era exemplul clasic de pleonasm in scoala. Cred ca mai este si acum.

    Răspunde
     
  • Cornel
    Septembrie 6, 2016 la ora 09:19

    Pentru asta mergi la alegerile locale.
    Avand in vedere ca ati votat un primar cu atat de multe perspective, va propun sa fiti mulțumiți ca inca mergeti cu metroul 🙂

    Răspunde
     
  • Vasile
    Septembrie 6, 2016 la ora 08:59

    Cei care asteaptă banii nu urmăresc biziday , mai degrabă urmăresc RTV si A3 si vor crede ce spun ei. Ăsta este nivelul lor nu ai ce să le faci. Problema este că ei voteza in necunoștință de cauză.

    Răspunde
     
    1. amicu
      Septembrie 6, 2016 la ora 12:49

      Nu, ei nu sint problema, sint o minoritate insemnata dar minoritate. Problema sint sclifositii care nu voteaza ca le pute sau ii doare-n spate, sau mai stiu eu ce timpenii (gen n-am pe cine). Si asa iese Firea campioana cu 15% din total electorat trecut pe foaie in conditiile unei prezente de 40% la vot. Nici nu stii cine-i mai slab de minte: ai cu A3 sau ailalti?

      Răspunde
       
  • adi
    Septembrie 6, 2016 la ora 08:56

    Ultimul sacpa turma ………. ori Ciolos, nu poate sa sacpe o turma de incopetenti din ultimi 25 ani.
    Usor de zis Moise …… greu de facut, chiar tu zici ca nu te prea pricepi la politica.
    Guvernul de tehnocrati are plusurile lui dar are un mare minus, lipsa sustinerii politice. Nu uita ca a venit la putere in urma unei miscari populare nu ca l-ar fi vrut clasa politica.
    La cea mai mica miscare il zboara PSD-ul de nu se vede si nu cred ca asta il ajuta sa devina premier PNL-ist.
    NU SUBESTIMA PSD-ul si pensionarii.
    Ciolos este un bun profesionist dar nu se pricepe la politica si asta se vede.
    Eu zica ca daca il incurajam si il laudam pentru problemele rezolvate ii dam mai mult curaj decat daca il criticam pentru ce nu a facut.

    Răspunde
     
    1. Bogdan
      Septembrie 6, 2016 la ora 10:30

      Nu crezi ca poate un imbold de genul asta din partea Psd avem nevoie? Eu constat ca am devenit imuni la majoritatea lucrurilor facute de politiceni, chiar daca bune parti din justitie inca ne mai arata cine sunt si ce fac oamenii astia

      Răspunde
       
  • laurian
    Septembrie 6, 2016 la ora 08:29

    prea multa atentie acordata acestui functionaras, ca toti cei de la brux sau din alta parte, asta este sistemul. nu mai visati la mari oameni de stat ca nu au de unde sa cunoasca asta. este un nonsens. iar reforme introduse in prag de alegeri? nu poate sa traga cu praful de pusca ud. asta inseamna o anticipare a castigatorilor, a comportamentelor coruptilor si oportunistilor din toate partidele … bleah. oricine iese in alegeri poate sa beseasca usor orice asazisa reforma si sa inlocuiasca doar oamenii partidului ”aluilalt” in ”spiritul reformei” cu oameni din propria ograda. bleah

    Răspunde
     
  • Raul
    Septembrie 6, 2016 la ora 07:50

    Cand zici ca ai asteptari mai mari, uiti ca tot ce misca in guvern in afara de ministrii, sunt numiti de PSD si ca acestia au avut ordin de la partid sa denigreze ideea de guvern tehnocrat… Sfant sa fi fost si tot nu ar fi putut face mai mult.

    Răspunde
     
  • Vlad
    Septembrie 6, 2016 la ora 07:43

    Sunt mai multe pe care le-a facut Ciolos pana acum. Chestiuni punctuale ce-i drept ( vezi pornirea lucrului la tronsoanele de autostrada de ex. + cele enumerate de tine ). Ca n-a facut mai mult la nivel macro ?! O fi fost greu ma gandesc sa porneasca o treaba „inghetata” timp de 20 de ani. Ca n-a fost mai vocal el sau ministrii ?! Erau MULT mai expusi acum cateva luni la o motiune decat sunt acuma; nu mai risca nici macar PSD-ul sa dea jos un guvern cu 2 luni inainte de alegeri. Nu in ultimul, nici noi nu prea stim la ce sa ne asteptam concret din partea unui guvern „normal”, care-si face treaba, deci nu stim cand si cat sa cerem mai mult :))) .

    Răspunde
     
  • Valentin
    Septembrie 6, 2016 la ora 07:16

    Altceva! Apreciem ca te-ai repliat :))

    Răspunde
     
    1. Romania
      Septembrie 7, 2016 la ora 00:06

      Intr-adevar! Este de apreciat pozitia de clarificare… Sunt de acord cu acest articol – ce aduce mai mult a marca „Guran”!

      Răspunde
       
  • Ovidiu
    Septembrie 6, 2016 la ora 06:41

    Pentru că Cioloș n-are susținere politică face și el ce poate, și face bine: ne arată cum trebuie să fie un prim-ministru, că n-are nevoie de girofare și avioane private.
    El ne arată că putem avea funcții înalte și să fim modești.
    Cioloș ridică ștacheta, și de acum încolo toți politicienii vor trebui să se raporteze la aceasta.

    Răspunde
     
  • DRACU GOL
    Septembrie 6, 2016 la ora 03:02

    Data viitoare sa mearga cu RATB la ore de varf ,sa valideze cartela, sa refuze locul pe scaun in favoarea unei femei cu copii in brate sau batran in carje. Apoi cu metroul sa foloseasca scarile si nu liftul si bineinteles sa valideze cartela. Ne bazam pe el si membrii guvernului sa tina profitabile regiile de transport.

    Răspunde
     
    1. Sabina
      Septembrie 6, 2016 la ora 09:03

      Asta mai bine ii ceri doamnei Firea…

      Răspunde
       
  • Ion
    Septembrie 6, 2016 la ora 02:39

    Pamantul te saluta din nou. Bine ai revenit. Una e sa il asimilezi ironic pe Ciolos cu Cuza care se cobora la nivelul oamenilor de rand (deghizat) doar ca sa mearga la curve, si alta e sa-l critici ca un barbat, cu argumente, nu cu subtilitati gen televiziunile de care vorbesti mai sus. Daca iti citesc articolele, cu siguranta ca nu ma uit la emisiunile mizerabile pline de sarcasm, ironie, minciuna si ura de la Antene.
    Bun articolul, dar nu-l subestima pe Ciolos. Daca il cunostem de putin timp asta nu inseamna ca e virgin sau ca ii curg bale din gura. Sunt convins ca are un plan bun, dar fara sprijin in parlament, momentan se ocupa de maruntisuri (transparentizare, fonduri etc).

    Răspunde
     
    1. Ian
      Septembrie 6, 2016 la ora 03:36

      Ai punctatbine!

      Răspunde
       
    2. Constantin
      Septembrie 6, 2016 la ora 10:37

      „momentan se ocupa de maruntisuri (transparentizare, fonduri etc)”_Nu uitati va rog ca „glasnost” si „perestroika” au daramat un sistem politic ce parea etern. Foarte probabi, daca s-ar fi stiut ca dl Oprea mergea de la serviciu la toaleta personala cu echipaj antemergator si dispozitiv de insotire, ar fi parasit postul mai demult. Ce schimbari interesante ar putea avea loc in viata noastra social-economica si politica daca, bunaoara, un maruntis precum activitatea „serviciilor” si fondurile de care dispun acestea ar deveni transparente, controlate public de catre parlament! Doar ca astea sunt atributii parlamentare, iar domnul Ciolos nu da semne de apropiere de vreun partid. Iar, daca afinitatile politice ale domniei sale ii indruma pasii spre PNL, ne-am procopsit! Va fi legitimata astfel fata de cei care au incredere in dl Ciolos activitatea unei formatiuni politice care nu se diferentiaza cu nimic de PSD(fara povesti despre doctrina, onestitate etc.! Bruma de incredere pe care o inspira PDL s-a topit in PNL.). Evaluarea activitatii d-lui Ciolos se va face dupa incheierea mandatului. S-ar putea contabiliza atunci drept o calitate faptul ca n-a facut nimic rau, desi ar fi putut. Eu, totusi nu ma impac deloc cu „specialitatile” salariale care apasa economia.

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase