Îl știți pe tipul ăsta? El este un “infractor-legitim!”

de Moise Guran

Aflu de pe internet că Șăful ăl mare dă la pesediști s-a dus la un televizor și a comis următoarea emanație ideologică – un guvern interimar nu poate face privatizări, că n-are legitimitate. Contrariat puțin și bănuind că un condamnat definitiv nu poate pronunța cu atâta siguranță de sine cuvântul legitim decât dacă nu știe foarte exact ce înseamnă (și de la ce vine legi ăla 🙂 ) dau click și citesc toată fraza, să nu fie cumva scos Dragea din context. Nici vorbă! Tipul cu mustață face în câteva rânduri nu numai un program politic dar și unul economic pentru PSD. Așezați-vă comod, citiți întâi ce a zis Condamnatu’ că intenționez să-l comentez puțin…

dranea 1

Hai, să-mi trag una! Deci Dragnea, acest Senatul și Poporul Român (un fel de SPQR mai pesedist și mai de Teleorman) înțelege că legitimitatea ți-o dă votul, iar dacă ai votul popular poți să vinzi bucățele din România. Indiferent că ești un infractor condamnat definitiv, ceea ce în mod formal înseamnă că ai călcat în picioare o lege, poți proclama cu succes Nihil sine lege!, ce spanac!, că legea ești tu, hitler mic și haios. Și teleoltean 🙂

Mai clar, în mod legitim doar poporul și pesedeul împreună (la romani SPQR desemna de fapt guvernarea împreună cu poporul) pot vinde țara, fie ea chiar întrupată în pietre, în fabrici sau în vreo bucățică… Acuma, desigur, dincolo de infracționalitatea (definitiv constatată de Curtea Supremă) a domnului Dragnea transpiră din această formulare chiar o asumare a statutului său, dar și o nouă filosofie a maselor, legitimarea infracționalității prin vot (și majoritate în Parlament) fiind doar o consființire a faptului că românii sunt hoți iar pesediștii sunt doar o subspecie de români dar mai șmecheri.

Dacă v-am pus neuronii pe bigudiuri cu aceste rânduri o să le rezum mai simplu – filozofia politică oficială a PSD este că nu poți fura țara decât cu votul poporului și prin asocierea acestuia la hoția clasei conducătoare.

Ceea ce, să o recunoaștem, sună relativ decent, chiar dacă din punct de vedere democratic e un sofism (căci în spiritul Art. 74 din Constituție, poporul nu-i poate scăpa pe infractori).

Cât despre filosofia economică a Împăratului Românilor Pesediști, ea este socialistă doar în aprență. Dragnea zice așa

dragnea 2

Sunt într-adevăr companii cu venituri mari, strategice sau ne strategice, dar care sunt vai de steaua lor când vine vorba de profit. Asta pentru că, indiferent că dau salarii mari (prea mari) sau că au mii de angajați (când poate s-ar descurca mai bine cu câteva sute) întotdeauna, dar întotdeauna, e cineva care sifonează profitul companiei de stat prin șpăgi disimulate în contracte (abuz în serviciu, desigur, acum o infracțiune dezincriminată de CCR). Desigur, majoritatea poporului pesedist nu face diferența între venit și profit, iar acest tip de retorică naționalist-perversă prinde cu succes.

Perversiunea cu mintea poporului pesedist mai constă și în folosirea formulei păcălitoare pentru ca din România să plece ceva (mai sus, în primul citat).

Fuai de viața mea… ce-ți doresc eu ție, mândră Românie, țară de hoție… deci dacă se privatizează o fabrică nu se securizează prin eficiență niște locuri de muncă, nu se creează altele noi prin dezvoltare, nu se opresc șpăgile politrucilor ce o căpușează de atât amar de ani, ci pleacă cineva cu ea in spate. Poate pleacă profitul sub formă de dividende, dar poporului pesedist nu-i spune nimeni că asta se întâmplă numai după impozitare, după ce adică niște bani (mulți, mult mai mulți după privatizare decât înainte) se duc în pensiile poporului pesedist, ceea ce nu se întâmplă atunci când firma de stat cu venituri mari e căpușată și rămâne strategică dar cu profituri mici.

13625294_10202137167706600_1876017811_nȘi dacă filosofia politică a domnului Dragnea este (firesc cumva) una a infractorului care crede că, dacă o majoritate fură hoția ar trebui dezincriminată, filosofia sa economică este doar aparent socialistă. Domnul Dragnea este exact acel tip de haiduc afacerist, nu capitalist, care privatizează de exemplu Teldrum că, sanki!, îi mergea rău la stat, iar la privat îi scade de cinsprezece ori profitul, chiar dacă Dragnea a venit la guvernare și i-au crescut veniturile.

stiri verificate

Comentarii prin facebook

91 răspunsuri la Îl știți pe tipul ăsta? El este un “infractor-legitim!”

  • ANTI-PSD, Anti GOLANEALA
    Iulie 14, 2016 la ora 17:04

    jos cercetatii penal din parlament, jos condamnatii din fruntea partidelor, jos prostia, jos incompetenta, jos psd, mai rarut cu postacii pe bloguri…

    bre Liviule, daca nu va opriti din jaf o sa ajungeti sa profanati mormintele mortilor inviati pentru alegeri si adormiti la loc dupa, ca o sa plece toata lumea din tara bre…

    Facem slalom printre cretini ca sa traim
    Si ne dam de ceasul mortilor ma-tii cand te-ntalnim
    Ai doua clase primare, esti poreclit ganditoru’,
    Sa nu faci lectii cu copilu’, ca-i distrugi viitoru’
    Esti un creator de linguri, citeste almanahe
    Treci la fapte ca vei deveni primar de Bucuresti la noapte.

    Răspunde
     
    1. Liviu
      Iulie 14, 2016 la ora 17:53

      Nici măcar nu am mers la școală, ca Basescu. Și „vreau să scot țara din UE și NATO”.Și să o vând rușilor. Propaganda ieftină, cum spuneam.☺

      Răspunde
       
  • Liviu
    Iulie 14, 2016 la ora 16:09

    Moise, te-as crede, dacă nu ai fi susținut un om care a dobândit o casă pe baza unei semnături false. Adică a dat un tun de 350.000 de euro, nu 12.000 de euro, ca Ponta. Dar pe ăla l-ai desființat, că e corupt. Așa că, restul e gargară. Scuza-mi limbajul, dar nu îți mai suport aceste picături de adevăr, intr-o mare de minciuna. Propaganda de tip Basescu-Udrea.
    Mă bucur că ai stins becul la emisiune. Erai și acolo, mereu în campanie electorala, doar pt unii, care își permit să te plătească.

    Răspunde
     
    1. Ala Rau
      Iulie 14, 2016 la ora 16:33

      Liviule, lasa vrajeala, JOS GOLANEALA!
      Reformeaza PeSeDeu Liviule, renuntati la penali si aduceti specialisti in partid, da-ti demisia, da dovada ca esti barbat adevarat si fa o mandrete de partid cum nu are nimeni in tara asta, cu romani care au lucrat la UE, FMI, multinationale, etc cu experienta si care vorbesc fluent 2 limbi straine.
      NU MAI AVEM TIMP LIVIULE!

      Eu cred cu tarie ca tara asta trebuie condusa de profesionisti care au trecut prin institutiile Europene, prin companii multinationale, au experienta, contacte si stiu cum merg lucrurile macar in Europa – tehnocrati cum le ziceti voi – daca apartenenta la vreun partid e problema atunci sa-si gaseasca partid…

      Sunt sigur ca PSD va propune pt prim-ministru, vreun presedinte de regie apa-canal, sau alta regie, sau plimbator de foi prin nu stiu ce intitutie romaneasca, iar guvernul va fi format din ministri dupa chipul si asemanarea primului-sinistru…Asa ceva nu trebuie sa se mai intample NICIODATA de dragul politicii in general pentru ca NU MAI AVEM TIMP…partidele sa faca rost de oameni super competenti, nu sa vina cu papagali gen Victor Viorel Ponta care credea ca-l injura presedintele de mama cand l-a intrebat de MTO…

      Moise, incearca sa promovezi oamanei valorosi, nu sa dai apa la moara mojicilor din PSD si PNL. Vor la guvernare sa renunte la penali si sa aduca oameni competenti in partid. Pana nu fac asta Ciolos este cel mai bun premier!

      RESPECT Dacian Ciolos!

      Răspunde
       
      1. Liviu
        Iulie 14, 2016 la ora 17:56

        Cred ca mă confunzi cu Dragnea.Daca propun să plece hoțul de caee de la Cotroceni, o să fii convins ca sunt din Teleorman, nu?

        Răspunde
         
        1. Liviu
          Iulie 14, 2016 la ora 17:57

          * hoțul de case, scuze.

          Răspunde
           
          1. Pufff
            Iulie 20, 2016 la ora 11:17

            Iohannis nu a furat nicio casă.
            Informează-te! Învață care este diferența dintre furt și escrocherie și lasă-i pe alții să ne spună în ce țară obiectul escrocheriei este confiscat în instanță fără pedepsirea escrocului.

            P.S. Și în ce țară infractorii de drept comun sunt președinți, iar oamenii politici care au îndemnat lumea să voteze au condamnări penale?

             
          2. Liviu
            Iulie 20, 2016 la ora 11:34

            @Pufff
            Să mă scuzați, vă rog, nu a furat casa. A şterpelit-o ! Așa e corect ?

             
  • Ala Rau
    Iulie 14, 2016 la ora 16:03

    Multi ani primeasca!

    Nu mai dureaza mult pana la urmatoarea greseluta si se cumuleaza pedepsele 😉

    Golaneala trebuie pedepsita exemplar!

    Mustacioara lui de infractor dovedit si condamnat si presedinte de PeSeDeu!

    Răspunde
     
  • Mariana F.
    Iulie 14, 2016 la ora 14:51

    Da DOAMNE,sa se termine in toamna alegerile.ca ne_am saturat de toti provocatorii care vor ca Romania sa fie condusa de SOROS si ai lui.Nu iesiti la vot dar inebuniti oamenii cu minciuni si exagerari.Guvernul sa nu mai vanda nimic,sa dea lege sa nu se mai taie padurile,dna sa nu mai faca dosare politice ,iar banii confiscati sa fie dati la buget nu la DNA sa_si cumpere cladiri.

    Răspunde
     
  • nazgul
    Iulie 14, 2016 la ora 14:44

    …la tastatura calculatorului de serviciu, unde imi petrec viata si tineretea, prestand munca zilnica pentru binele multinationalei unde statul Roman m-a inchiriat ca sa poata castiga aproape la fel de bine ca mine; chiar daca in realitate nu a facut nimic pentru mine in toti anii tineretii si ai scolii; ma crucesc la propiu! Si eu am vrut sa emigrez in 2000 dar am zis sa lupt, sa fac scoala, sa trag pentru tara asta, poate o sa iasa ceva daca pun si eu putinul meu. Ce a iesit? greu de evaluat dar cu siguranta suferim de acelasi sindrom care ne-a decimat si in epoca comunismului: ” nu suntem uniti”. Dupa 14 ani petrecuti in Spania, prietenul meu cel mai bun din liceu s-a intors in tara pentru 2 saptamani. Bucuros m-am intalnit cu el, el zugrav acolo, eu inginer licentiat aici. Discutand despre viata, despre cum e acolo si cum e aici, despre ce a reusit fiecare sa facem in acesti ani, mi-am dat seama ca e mai fericit si mai implinit ca mine. L-am intrebat cum? pentru ca eram curios. Raspunsul lui a fost tot o intrebare, urmata de un raspuns, care mi-a expus adevarul verde in fata, citez: ” Stii de ce nu o duceti voi bine in Romania? …linistea mea….Pentru ca nu sunteti uniti!
    Judecati asta putin si lasati putin de o parte toata imaginea manipulatoare creata pentru noi in 26 de ani de zile. Toate raspunsurile voastre nu fac decat sa adanceasca mai mult acest ….adevar trist pentru noi! Da, putem sa facem si noi, dar trebuie sa fim uniti in primul rand!

    Răspunde
     
    1. Catalin
      Iulie 17, 2016 la ora 13:33

      Din pacate este prea mare concentratia de prosti, …pardon de needucati pe teritoriul patriei ca sa si iasa ceva bun dintr-o eventuala unitate. Pe deasupra mai e nevoie si de actiune (sau inactiune),preferabil unitara.

      Răspunde
       
  • stefan tst
    Iulie 13, 2016 la ora 08:39

    Voi face un comentariu,poate lansez si o idee de discutii,odata cu terminarea examenelor de capacitate si bacalaureat.Se gandeste cineva ca de modul cum se pregatesc si cum sunt pregatiti copii nostri pentru viitor,depinde cum vom trai noi, ca parinti iesiti la pensie?Sunt nascut in zona Munteniei,am lucrat 20 ani in Otenia si de 12 ani muncesc si traiesc in Moldova.Am facut pasul de a ma muta in Moldova datorita dorintei fiului meu de a urma o facultate aici si datorita oportunitatilor pe care le intrevedeam pentru mine si sotie.Nu regret pasul facut,fiul meu lucreaza la o multinationala, eu si sotia suntem bine.Fiul meu plateste in fiecare luna la stat aproape echivalentul venitului meu si al sotiei insumat.Cati dintre noi sunt interesati de viitorul copiilor pentru a gandi in acest mod:cøpil pregatit=pensie asigurata si la un nivel decent la batranete.Marea majoritate a parintilor ii indeamna pe copii sa plece in strainatate ,de cele mai multe ori la munca necalificata,scapand din vedere ca in tara nu va mai ramane nimeni pentru a plati pensiile.80% din angajati au venituri sub 2000 lei,cum vrem sa crestem veniturile pentru pensii cu astfel de venituri? Pregatirea copiilor, plusvaloarea muncii lor in tara este solutia cea mai buna.Multumesc pentru rabdare,sa auzim numai de bine.

    Răspunde
     
    1. dislexic
      Iulie 18, 2016 la ora 12:03

      Prostii fac mai multi copii decât deștepții. De-a lungul timpului, prostii s-au înmulțit exponențial. Asa am ajuns sa avem o majoritate de prosti. Majoritate = esența democrației (majoritatea decide). Concluzia: democrație = decizia aparține proștilor. Nu cumva e o problema cu democrația, în forma ei aplicata în România?

      Răspunde
       
      1. dislexic
        Iulie 18, 2016 la ora 12:09

        asta referitor la fiul, în general, care nu este prost și care, în urma educației superioare, tine în spate economia și pensiile, dar care, ce păcat, reprezinta o minoritate, niciodată în poziția de a lua decizii. Bineînțeles ca educația e importanta, dar citi fii, în general, poți produce prin educație pentru a genera un viitor mai bun? educația poate concura cu mama proștilor, mereu gravida?

        Răspunde
         
  • Dan
    Iulie 12, 2016 la ora 21:33

    Unde ai fost Moise Guran cand s-au „privatizat” mai toate celea din Romania ??????????????????

    Răspunde
     
    1. Ala Rau
      Iulie 14, 2016 la ora 16:13

      Auzi bre?

      Da, o fi rau ca s-au privatizat?

      sau o fi rau ca s-au furat afacerile, pamanturile, casele si viata romanilor in 1947?

      sau ca in 1990 nu li s-a dat oamenilor inapoi toate cate li s-au luat?

      sau o fi mai rau ca PSD a distrus tara asta?

      Sau in viziunea ta de comunist, statul inca trebuia sa mai detina fabrici de pantofi?

      Fa un bine natiunii si nu mai vota, stai in banca ta bre, stai la umbra ca-i mai bine…

      Răspunde
       
  • mobra
    Iulie 12, 2016 la ora 14:06

    Totuși aș corecta un „mic” detaliu:
    Companiile românești cu proprietari externi pot „externaliza” profitul fărp să plătească prea mult impozit pe profit:
    Compania mamă trece compania locală pe brandul mamă, după care impune chirie pe folosirea brandului, după care nu prea rămâne profit.

    De exemplu firma „trashcan” din offshoristan cumpără Fabrica de coșuri de gunoi FCG din România, după care toate coșurile de gunoi vor fi fabricate sub marca „trashcan”, iar compania FCG va plăti pentru utilizarea mărcii „trashcan” 10% din vânzările sub această marcă. Desigur profitabilitatea companiei ar fi undeva pe la 10%, însă după plata licentei rămâne cu profit 0, după care se plătește 0 impozit pe profit.

    Răspunde
     
    1. Ala Rau
      Iulie 14, 2016 la ora 16:24

      firmele mici si mijlocii sunt solutia…

      90% din firmele mici sunt romanesti
      50% din firmele mijlocii sunt romanesti
      90% din firmele mari sunt cu capital strain

      la IMM-uri ar trebui mai putin impozitata munca, impulsionate si putin impozitate bonusurile, create conditii de creditare si capitalizare, mai putine taxe. dupa model german create camere de comert in asia pentru a facilita exporturile si dezvoltarea acestora.

      pentru firmele mari trebuie specialisti adevarati la ministerul finantelor si in Guvern, pentru joaca de-a soarecele si pisica, da cu manusi din alea albe si pufoase si stilouri GRAF VON FABER-CASTELL

      Răspunde
       
  • Viorica
    Iulie 12, 2016 la ora 13:34

    Mai avem putin timp pana la alegeri si noi pierdem timpul cu analiza actiunilor/a vorbelor unui om, fie el si presedinte de partid. Oare nu ar fi mai util sa analizam ce legi au adoptat alesii nostri in cei 4 ani, cine le-a propus, cui ii sunt de folos acele legi si daca pot fi/sunt aplicate? Sunt reglementari prin care micul producator cu 2 angajati este tratat la fel ca o multinationala; prin reglementari exagerate este mutilata mica initiativa privata.

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Iulie 12, 2016 la ora 12:44

    … din moment ce PSD a castigat in Bucuresti (si nu numai) la primarii inseamna ca stie el ceva … asa s-a votat cu penalii, asta se intampla … Curat murdar, coane …

    Răspunde
     
  • ion
    Iulie 12, 2016 la ora 11:59

    ce tot va mai plangeti ? de ce nu a-ti iesit la vot ? !…. e inutil sa mai comentati…de parca nu a-ti fi stiut !

    Răspunde
     
  • stefan tst
    Iulie 12, 2016 la ora 11:50

    De cand cu votul din UK,summitul din Polonia si altele mai de la Noi,au aparut la TV o multime de „specialisti” in geopolitica,economie globala si locala-chiriac,dragnea,ciutacu, basescu,gadea ciuvica, rares bogdan,celalalt gangavit de la realitatea,etc.care fac fel de fel de analize ,una mai trasnita decat alta.Orice om ,care are o anumita instruire poate sa-si faca o analiza a evenimentelor in derulare doar prin simpla citire a comunicatelor oficiale.Intradevar, suntem bombardati cu stiri, lansate de unii ziaristi platiti,cat mai sumbre,cat mai pesimiste,pentru ca omul de rand sa fie cat mai lipsit de aparare si sa nu mai spere in nimic bun.CRISTOIU este cel mai elocvent exemplu.Razboiul psihologic si informatic va atinge cote si mai inalte in urmatoarea perioada.Actualul guvern nu va avea parte de nicio sustinere-nici PNL macar-cu toate ca incearca sa repare cat mai multe pana la alegeri.

    Răspunde
     
    1. Laurențiu Iorgu
      Iulie 12, 2016 la ora 21:39

      Citiți,vă rog,”decalogul lui Chomsky”(pe Google):în România post-decembristă a fost aplicat cu strășnicie!Suntem,deja,la faza de îndobitocire în masă a poporului,a dezinformărilor crase,pe la diverse televiziuni PLĂTITE ca să facă asta,la faza sărăciei și fricii,care favorizează ieșirea la rampă a unor „gunoaie” de teapa lui Dragnea,Oprea,etc…:( Nici de partea cealaltă,a așa-zisei „drepte” românești,cu indivizi ca Tăriceanu,Blaga,Iohannis,Orb-an,nu suntem departe de Chomsky…:(

      Răspunde
       
  • Constantin
    Iulie 12, 2016 la ora 10:33

    L-am auzit pe dl Dragnea vorbind despre furturile din intreprinderile cu capital majoritar de stat ca fiind „management defectuos” si prin aceasta explicand lipsa lor de performanta economica. De curand l-am auzit folosind aceiasi termeni pe dl Parvulescu, eminent analist politic, cu referire la guvernarea din timpul regimului Ceausescu. Domnia sa explica astfel motivul pentru care economia romaneasca a acelor ani nu a fost performanta. Dl Parvulescu n-a inteles ca economia socialista este in mod fundamental neperformanta. Asta pentru ca probabil domnia sa are simpatii de stanga, iar dl Prelipceanu nu a indraznit sa i le stinghereasca. Nici cand a spus ca activele dobandite in anii 70-80 NU au fost ale poporului roman, pentru ca au fost achizitionate din imprumuturi de la FMI. Carevasazica, daca domnia sa imprumuta bani pentru achizitia unui autoturism nou, iar pentru rambursarea imprumutului nu-i cumpara jucarii lu’ ala micu’, nu-i cumpara haine noi, ci le carpeste pe cele pe care le are, ba, in cele din urma, reduce si portia de paine pe care i-o da, masina nu apartine familiei, pentru ca banii au fost imprumutati?! Romania si-a platit cu eforturi uriase imprumuturile, exportand masiv, inclusiv alimentele de baza. Romania este singura tara de pe glob care si-a platit integral datoria externa (M Armstrong). Opinia ca activele din 1989 nu-i apartineau este o idiotenie.

    Răspunde
     
  • here
    Iulie 12, 2016 la ora 05:11

    Cum naiba ajung astia din nou? Ce se intimpla cu noi? Cum poti sa-l inlocuiesti pe Ciolos cu Dragnea?
    Ce naiba ii cu natie asta?
    TURMA DE ANIMALE nu natie

    Răspunde
     
  • H
    Iulie 12, 2016 la ora 02:57

    Eu dacă-i zic vreunui pensionar că plătesc din venitul meu +2500 (CAS, nu CASS) din venitul meu pentru el, (sumă care deja este mult mai mai mare decît pensia lui taică-miu, profesor grd I, 40+ ani vechime) cred că face infarct pev loc.

    Răspunde
     
  • ??????
    Iulie 12, 2016 la ora 00:24

    Constitutia zice ca poporul e suveranul ?

    Răspunde
     
  • ??????
    Iulie 12, 2016 la ora 00:19

    Stiti cumva cand se renationalizeaza in documentele publice Petromul ?

    Răspunde
     
  • Alex Z
    Iulie 12, 2016 la ora 00:14

    Moise, ai graficieni superbi, chiar de unde scoti asemenea capodopere = ma refer la caricaturi’poze cu care asociez publicatiile?- cine din echipa e atat de intuit sa le nimereasca, ori probabil din mai multe caricaturi alegi care e mai aproape…cred ca va distrati cool cand alegeti genericul.

    Răspunde
     
  • Romi
    Iulie 11, 2016 la ora 23:16

    Parlamentar nelegitim și cu concepții de pușcăriaș !

    Răspunde
     
  • Stefan
    Iulie 11, 2016 la ora 22:43

    Romanii au o memorie atat de scurta.

    Stiti de ce are condamnare Dragnea?

    Pentru ca a luptat alaturi de cei 8 mil de romani la referendumul pentru demiterea lui Basescu. Si eu daca eram in locul lui faceam la fel.

    De gunoiul de basescu care 10 ani a distrus tara asta nu e stres, cand el vindea tara asta bucatica cu bucatica netul era calm si linistit.

    Răspunde
     
    1. Alex Z
      Iulie 12, 2016 la ora 00:03

      Tu de ce ai tacut 10 ani sub Basescu? Iar acum faci damblaua. Ipocriti toti care ulterior sunt asi in comentarii…la fapte 0,00. Nu sunt pro Basi, desi ai sa vezi a facut mai mult ca profu de acum.

      Răspunde
       
    2. here
      Iulie 12, 2016 la ora 05:04

      Oare de ce se mai nasc oameni ca tine?
      Basescu a scapat tara asta de un alt infractor cu puscarie la activ (Nastase), de un prieten al clanurilor mafiote Geoana si a mai popit citiva sobolani gen Voiculescu.
      Referendumul din 2012 LOVITURA DE STAT CIVILA,cei 8 milioane de rataciti participanti la acel simulacru de referendum niste bieti cu mintea in ceata si fara repere morale

      Răspunde
       
      1. Gaita Georgian
        Iulie 22, 2016 la ora 12:17

        Multumesc!
        Eu sunt unul dintre ei.
        Ma minunez ce poate face omul pentru bani, uita de demnitate, moralitate samd.

        Răspunde
         
    3. Constantin
      Iulie 12, 2016 la ora 12:44

      Domnule Stefan, dincolo de preferintele politice, in societatile civilizate sentintele definitive ale instantelor nu se contesta. A fost dovedit ca dl Dragnea a incalcat legea si pentru asta a fost condamnat la puscarie. Este un infractor, la fel ca dl Nastase. Sigur, exista persoane disponibile sa comita infractiuni (hoti, traficanti de droguri, proxeneti etc.), sa copieze comportamentul antisocial al modelelor lor, dar trebuie inteles ca adoptarea unor astfel de modele nu este de natura a crea progres. Cand veti constata ramanerea in urma a tarii noastre fata de alte state europene, trebuei sa aveti neaparat in vedere si admiratia unor romani pentru infractorii aflati in functii publice.

      Răspunde
       
  • Florea Daniel
    Iulie 11, 2016 la ora 21:18

    Mult timp mi-a fost necaz ca nu am emigrat dupa terminarea școlii, in ’96. Dar de fiecare data am fost amăgit. Atunci in ’96 ca am scăpat de Iliescu si ca da buzna democrația peste noi. Dar însăși democrația m-a lovit im moalele capului in 2000 (zâmbea ca nea Nelu!). Apoi, iar am prins curaj prin 2004 ca sa vezi NATO, ca prin 2006: UE. Intram in rândul lumii, de ce sa ma mut dintr-o țara la fel ca celelalte? Însă n-a trecut mult si un marinar beat a dat cu țara de mal si cu speranțele mele de gard. Iar acum cand Europa sătulă de păduchii din est se scutura de multiculturalism si își tăvălește toleranta prin țărână, țara mea e optimista, le face respirație gura la gura lui Gheorgiu Dej si lui Ceaușescu, declarând ca il așteaptă pe Țepeș. Acum singurul meu regret e ca nu m-am facut psdist, poate primeam si eu o bucățică de țara s-o vând… Ca imi tot suna in cap melodia Delei: Ce are Dragnea si nu am eu? Cred ca așa ne întrebam toți cei 3 000 000 de angajați din economie (nu pun aici si angajații la stat care cu fac altceva decat sa stea in cârca celorlalți Ținându-i din treaba). O întrebare as avea pentru Dragnea: Dom’le, mai aveți multe bucățele, si cui tre’ sa-i pup mâna sa-mi arunce si mie o firimitura, ca m-am saturat de munca si sa umblu cu izmenele tot rupte… In coate. Mulțumesc. Cu stima, țăranul lui Sadoveanu (pentru cine stie fragmentul: „Si atunci apăru țăranul…”)

    Răspunde
     
    1. ionel
      Iulie 12, 2016 la ora 14:13

      Frumos zis

      Răspunde
       
    2. Constantin
      Iulie 12, 2016 la ora 14:45

      Confuzia este imensa. Nu presedintii au dat cu tara de gard. Nici macar parlamentarii. Dumneavoastra si eu am dat cu tara de gard/mal sau ce doriti. Cum ar fi fost oare bine in 90? Sa revenim la monrhie, sa fi fost ales I Ratiu presedinte? Sa avem un parlament format din partidele istorice? Adica, fara comunisti? Fara securisti? Ceva cerut in piata Operei din Timisoara, ori in cea a Universitatii din Bucuresti? In 28.01 si 12.02.1990 au fost sute de mii de manifestanti pe strazi, insa in iunie FSN a fost votat cu aproape 80%. Este naivitate sau ipocrizie sa spuna cineva ca nu s-a asteptat la ceea ce a urmat, avand in vedere cum am fost fugariti de mineri pe strazi. Eu am decis sa raman constient ca in urmatorii 50 de ani nu aveam sa traiesc intr-o tara democratica, dar nu mi-am dorit nicio clipa sa ma alatur celor care i-au manat impotriva mea, pentru ca astfel sa traiesc cu putin mai bine. Nu vreau faramiturile lui Dragnea. Vreau sa muncesc demn intr-o tara normala.

      Răspunde
       
    3. angajatule
      Iulie 12, 2016 la ora 17:25

      daca te duci la serviciu, nu mai ai cind sa faci bani… open your mind…

      Răspunde
       
  • bobo
    Iulie 11, 2016 la ora 19:23

    Pai normal ca Dragnea este suparat- ei cand se intorc la Guvernare, nu se intorc infometati? Daca vinde Ciolos, ei ce mai fura?
    Guvernul Ciolos o sa dureze cam cat se reorganizeaza PSD ul, apoi electoratul hipofren care crede ca Iliescu a fost cel mai bun conducator de la Stefan Cel Mare incoace va pune stampila pe ”ce trebuie”. Halal Romanie! Vorba poetului, la trecutu-ti mic, mic viitor!

    Răspunde
     
  • Stelian F
    Iulie 11, 2016 la ora 19:05

    Pai si infractorul asta legitim de ce nu este Prim Ministru, daca e asa de legitim? De ce n-a incercat niciodata sa dea jos guvernul asta nelegitim, stiind ca au majoritatea in parlament si ca vor reusi sa faca asta?
    Mare viteaz ipocritu asta.

    Răspunde
     
  • Emil
    Iulie 11, 2016 la ora 17:23

    „Asocierea poporului la hoţia clasei conducătoare” – bine spus. Una din primele astfel de asocieri a fost vânzarea locuinţelor din fondul locativ de stat la preţ de două pachete de ţigări şi în rate pe douăj de ani. În timpul ăsta, ei, jmecherii din jurul lui Ilici, au cumpărat, tot la preţ de doi bani, „bijuteriile coroanei”, pe care le-au vândut la fier vechi că atât i-a dus mintea şi în locul lor s-au înălţat mândre Mall-uri. Şi din toată afacerea asta, tot prostimea s-a grăbit să-i voteze pe aceiaşi Ilici & gaşca, că vorba aia, au făcut câte ceva.

    Răspunde
     
  • O mana de golani analfabeti si hoti tin in lant 22 de milioane de romani! Aaa.... e smecheri? e...
    Iulie 11, 2016 la ora 16:47

    Poate cineva sa explice cum este posibil asa ceva? Ce o fi oare in mintea alegatorului PSD?

    Răspunde
     
    1. Dan Mihaela
      Iulie 11, 2016 la ora 19:01

      Din pacate toti pensionarii voteaza (ca de ailalti le taie pensiile)si doar putini dintre cei tineri si informati…..
      Votati, daca vreti sa va exprimati opinia, daca nu vreti sa ii vedeti tot pe hoti furand fara a jena.

      Răspunde
       
    2. cornel
      Iulie 13, 2016 la ora 00:02

      Tehnic vorbind, destul de mulți neuroni, nu zic ba, dar nicio sinapsă!

      Răspunde
       
  • Cristian
    Iulie 11, 2016 la ora 16:46

    Moise subscriu si eu parerea mai multor interlocutori,trebuie sa faci un pas mai in fata,sa nu ramai doar la stadiul de jurnalist.Dar sa-ti calculezi foarte bine pasi.

    Răspunde
     
  • Lucian
    Iulie 11, 2016 la ora 15:43

    Dragnea greseste amarnic cand vine vorba de legimitatea guvernului Ciolos. Oricum el cu toata ceata lui reprezinta un puroi pe care lumea inca il prolifereaza.

    Dar cand vine vorba de companii stat, privatizarea doar de dragul privatizari e o imbecilitate. Are sens sa privatizezi ceva ce nu folosesti constant sau e ceva neglijabil pentru economie, dar de exemplu, cu ce se justifica privatizarea curentului electric? Practic, pentru a stimula productia curentul daca ar tine de stat nu ar trebui sa faca profit, profitul venind din taxe, import, etc. Dar daca e privat, infara ca pretul minim va fi clar mai mare, pentru ca cine l-a cumparat va vrea pe langa sa-si amorseze investitia sa si scoata profit va fi statul va trebui sa bage bani buni in controlul si verificarea lui pentru ca e o resursa stratica. Si uite asa de dragul liberalismului ….

    Răspunde
     
    1. Gheorghe Lazăr
      Iulie 12, 2016 la ora 11:09

      Mă Luciane tată mai mergi și tu pe la școală.

      Răspunde
       
  • Constantin
    Iulie 11, 2016 la ora 15:41

    Intreprinderile de stat nerentabile sunt nerentabile in primul rand pentru ca ele reprezinta sursa de finantare pentru personaje si organizatii politice. Ele sunt jefuite, iar noi, contributorii la Buget, odata cu ele. Dl. Dragnea se teme ca prin privatizarea lor pierde accesul la resurse importante. Ori, cu aceste resusrse isi cumpara puterea si statutul social, poate si libertatea. Daca musai se privatizeaza, Dragnea si PSD vor sa fie siguri ca primesc in urma procesului de privatizare echivalentul resurselor pierdute (gen compensatia Rompetrol etc.), iar guvernul Ciolos nu i le ofera.

    Răspunde
     
  • Florin
    Iulie 11, 2016 la ora 15:32

    Tot degeaba Moise, unde scrii tu aici te adresezi unei mici parti din aceasta tara care are prezenta online dar nu ‘suficienta’ legitimitate votareasca. Masa critica de vot sta la pomeni, la ajutoare si Dragnea stie foarte bine asta. A intretine aceasta stare de fapt este cheia succesului acestui partid. Mai stim unii care cereau sa muncim nu sa gandim. Ce s-a ales? Domnu’ Dragnea stie bine cum merge treaba, fie ca inregimenteaza mortii din cimitire, fie ca supune orase/judete intregi (vezi Alexandria/Teleorman), stie sa o faca si o face bine cu scop bine determinat si precis. Lupul s-a dat oaie, dar doar pana la alegeri, dupa aia lupul isi va scoate coltii si acolitii. Sa ne mai miram de ce UE/NATO ne privesc cum ne privesc cu asemenea specimene in fruntea tarii.
    Din pacate doar o minune ne mai salveaza la toamna (da am zis minune ca pe oameni se pare ca nu ne mai putem baza).

    Răspunde
     
    1. Ica Oprinescu
      Iulie 11, 2016 la ora 19:04

      din pacate este perfect adevarat!

      Răspunde
       
    2. Dan Mihaela
      Iulie 11, 2016 la ora 19:05

      la tara oamenii se uita la Antene si la B1, aproape intotdeauna din lipsa de alternativa… Deci lupta-te cu cei carora li s-a turnat 24 din 24 ca vin astia si le taie pensiile……

      Răspunde
       
  • Amely
    Iulie 11, 2016 la ora 15:12

    Moise eu te susțin !Subscriu la tot ce ai scris.Citind rindurile de mai sus m-am gindit la povestea băiatului care ,cintind din flautul fermecat a scos șobolanii din oraș….Mă întreb dacă ai putea face tu o minune pt ca plaga asta de șobolani e cam mare….Oamenii tac si devin complici cu sau fara voia lor…

    Răspunde
     
    1. Alex Z
      Iulie 12, 2016 la ora 23:56

      Multi si-au manifestat aceasta dorinta ca Moise sa se implice mult mai amplu, totusi el a scris destul de clar(din pacate)ca nu doreste o implicare in viata politica putreda *a incercat. El ne stimuleaza sa avem NOI viziunea corecta asupra lucrurilor, confruntand opiniile ambelor tabere (stanga/dreapta) si in ce masura ne afecteaza. E randul nostru sa ne implicam…nu astepta pe altul sa scoata castanele din jar….

      Răspunde
       
  • MariaDana
    Iulie 11, 2016 la ora 14:57

    Un articol f bun. Sunt de acord 100% cu părerile autorului. Cand ii aud pe nostalgici, plângând după măreția industriei romanești din era comunista, îmi vine sa-i iau la pumni. Îmi amintesc de rablele alea Dacia 1300, fabricate in anii 80. Erau asa de bune ca nu aveai curaj sa pleci la drum, dacă nu aveai piese de schimb in portbagaj si nu te pricepeai cat de cat la reparat. Si mai costau minim 70000 lei, cand salariul mediu era in jur de 2000 lei lunar. Iar asta este numai un exemplu.

    Răspunde
     
  • Vik
    Iulie 11, 2016 la ora 14:47

    Moise trebuie sa se ridice un LIDER, pe care sa-l sprijine in primul rand formatorii de opinie, cum esti tu, impartial, cu bun simt, cu gandire curata si destept.Dezbinarea intre fortele pe care foarte multi ii crediteaza cu incredere este foarte nociva.Eu as urma cateva persoane:Adrian Papahagi,Nicusor Dan,Monica Macovei, Andrei Plesu.Te rog sa fii mediator si sa aduni personaje pozitive, fii un fel de mediator si aduna-i sa joace pe marea scena a tarii.Tu stii… si mai bine decat mine cine merita.
    Te rog sa te implici.

    Răspunde
     
    1. Aurelian
      Iulie 11, 2016 la ora 15:00

      Și eu sunt susținătorul lui Moise.
      Dacă rămâne doar la stadiul de jurnalist voi fi dezamăgit.
      Am simțiti tot timpul în analizele lui frustrarea față de situația actuală a României.
      Mi-aș dori să se implice și într-un proiect de țară cu o miză ridicată.
      Avem nevoie de astfel de oameni ca să ne păstrăm vie speranța că mai avem o șansă.

      Răspunde
       
    2. Aurelian
      Iulie 11, 2016 la ora 15:01

      Și eu sunt susținătorul lui Moise.
      Dacă rămâne doar la stadiul de jurnalist voi fi dezamăgit.
      Am simțiti tot timpul în analizele lui frustrarea față de situația actuală a României.
      Mi-aș dori să se implice și într-un proiect de țară cu o miză ridicată.
      Avem nevoie de astfel de oameni ca să ne păstrăm vie speranța că mai avem o șansă.

      Dar tipic românesc, când se ridică unul cu o opinie, se arată zece împotrivă.
      Facem exact jocul pe care și-l doresc străinii. Divide et impera!

      Răspunde
       
  • NDTS
    Iulie 11, 2016 la ora 14:41

    Nu scriu mult pentru ca imi este scarba de cata prostie exista in aceasta tara. Primul instinct a fost de a nu imi bate capul, ca prostii tot prosti raman. Dar domnule Guran, trebuie sa stii ca nu esti singurul om care vede aceste nenorociri spuse de niste dobitoci. Iar dobitocii care spun chestii de genul: de ce sa vindem, ca ne inrobim, ca aia nu creeaza locuri de munca, le vand la fier vechi, uita fir-ar ai dracului de tampiti ca „alde” Iliescu, Nastase, Vacaroiu si restul clicii premergatoare sunt cei care au vandut tot la fier vechi.

    Răspunde
     
  • Matias
    Iulie 11, 2016 la ora 14:38

    Tupeistul asta de Dragnea, are numai discursuri pline de cinism, se scalda in milioane de euro furati de la noi cei care platim taxele la stat, nu se investeste in nimic, doar in lucrurile de fatatada, sistemul medical din Romania esta jalnic, ingrozitor, am ajuns sa ne ferim sa mergem la spitale cand suntem bolnavi.. si vine pandele asta cu tupeul lui de strada cand habar nu are ce vorbeste, ma gandesc serios ca Romania are nevoie de o noua revolutie

    Răspunde
     
  • Daniel
    Iulie 11, 2016 la ora 14:28

    Cand scapam de astia?

    Răspunde
     
  • Dragos
    Iulie 11, 2016 la ora 14:26

    Vad ca nimeni nu puncteaza pe lipsa de legitimitate reala a PSD-PNL, in niciun articol.

    De fiecare data cand alde Dragnea vin si spun „putem face X sau Y pentru ca ne-au votat romanii”, sau „tehnocratii nu au legitimitate”, nu inteleg de ce nu se spun lucrurile pe nume, mai exact:

    a) exceptand alegerile din Duminica Orbului, la fiecare scrutin s-au prezentat in jur de 50-60 la suta din electorat in cazurile cele mai bune, si undeva la 30-40% in general.

    b) din cei prezentati, partidele mari au luat in jur de 30-40% fiecare.

    Un simplu calcul aritmetic ne spune ca din cei 20 si ceva de milioane de romani, PSD-ul are „in spate” undeva la 15% din romani. Nici pe departe un procent care sa asigure legitimitatea.

    In alta ordine de idei, se fac cu totii ca uita in ce circumstante a preluat guvernarea echipa actuala, in urma protestelor Colectiv.

    De ce nu il intreaba nimeni pe Dragnea, cand face afirmatii tampite – „bai Liviu, spune-ne despre legitimitatea ta in cifre exacte, si de ce nu guvernati voi acum, si e Ciolos” ?

    Răspunde
     
    1. amicu
      Iulie 11, 2016 la ora 17:12

      Ca s-o spun direct si brutal: cei care nu voteaza nu conteaza. Cam asa sta treba cu legitimitatea. Bineinteles, trebuie sa existe si alternativa reala pentru alegatori.

      Răspunde
       
  • laurian
    Iulie 11, 2016 la ora 13:23

    Esti tare pornit pe dragnea. cand auzi de el am impresia ca vezi rosu in fata ochilor si nu te mai strofoci sa inchegi articolul intr-o forma logica. Iti pun o singura intrebare: cate companii internationale, din romania sau nu, au avut pierderi?? adica nu profit, ci pierderi?? si nu rezist sa nu iti pun si a doua intrebare, si anume cate fabrici si uzine ( 🙂 ) au fost cumparate pentru a fi vandute la fier vechi, deci au stabilizat locurile de munca, le-au anulat definitiv. nu cred ca te avantajeaza acest razboi personal cu psd-ul, fara sa iti cunosc motivele reale, dar nu te avantajeaza in evolutia personala, nu ma intereseaza cea profesionala, este alegerea ta.

    Răspunde
     
    1. Moise
      Iulie 11, 2016 la ora 13:48

      Nu am nimic personal cu nimeni, nici cu psd, nici cu sindicatele. cat despre evolutia mea personala… iarasi, nu candidez, nu concurez cu nimeni, deci nu caut avantaje. spun ce cred, indiferent ca ma avantajeaza sau nu. acum, intrebare, dvs de ce faceti aprecieri legate de evolutia mea personala? suntem rude sau ceva?

      Răspunde
       
      1. Gogu de la gaze
        Iulie 11, 2016 la ora 14:15

        Totusi, draga Moise, sa nu ne pierdem in detalii, cand domnul Laurian a punctat foarte clar niste aspecte. Apoi, daca e vorba de domeniul strategic, sa privatizam, nu? Ca sa ne pierdem suveranitatea. Si cine sa privatizeze? Niste unii care au fost numiti de afara si care se stie ca numai interes national nu deservesc. Domeniile strategice sunt ale poporului roman, resurse, etc. Bravos Domnule Moise! Chiar nu sunteti un roman patriot care doreste un stat puternic. Dorim sa avem investitori puternici si sa scoatem sub forma de „bir modern” tot ce a mai ramas in tara si sa il dam aproape gratis celor care oricum ne conduc din umbra si ne aleg guverne si presedinti. Pe bune? Atat de gaini sa fim? De cand a fi patriot a devenit o rusine. Si ca sa revin la articol, hai sa ne batem joc de ce a zis unul, doar pt ca e PSD-ist si sa ducem in derizoriu discutia, invocand niste probleme cu legea. Nu cumva problemele cu legea apar cand devii prea nationalist? Asta e o intrebare pe care putini o inteleg…

        Răspunde
         
        1. Ilie de la scularie
          Iulie 11, 2016 la ora 14:28

          Tie iti merge bine de 26 de ani ? Daca da , esti neam cu Dragnea si daca nu ,inseamna ca nu ai priceput si nici nu o sa pricepi ceva in restul vietii .P.S.Gogu de la gaze ,fa mutatzie la „teleorman „

          Răspunde
           
          1. Gogu de la gaze
            Iulie 11, 2016 la ora 14:49

            Nu ne merge bine, pentru ca a trebuit sa platim factura „revolutiei” din 89. Sa nu ne iluzionam ca noi am ales sa fim furati. Iar hotia nu are culoare politica (fie ea rosie, galbena sau portocalie). Ei au decis ca daca tot TREBUIE sa distruga, sa se aleaga si ei macar cu ceva… Tocmai din cauza birurilor mascate in „privatizari strategice”, plus Bechteluri, plus Rosii Montane, se va contura un puternic curent nationalist. Curent care de altfel exista peste tot in Europa. De aceea probabil discursuri gen Dragnea vor avea de castigat in contextul actual. Am pretentia ca Moise are cititori cu creier, nu shareuitori corporatisti care nu stiu sa gandeasca decat cat le permite managerul si job descriptionul…

             
        2. Irimie
          Iulie 11, 2016 la ora 14:30

          Gogu de la gaze. A vinde nu înseamnă a pierde de sub control. (Caută cazul Shell, BP, Repsol, etc). Poate tovarășul Dragnea ti-a dat ordin, dar se pare ca nu și minte. Toate privatizările post-decembriste sau.făcut pe comisionari grase,sau foarte grase. Ce nu sa putut vinde pe acest principiu, sa dat la tăiat intr-o forma sau alta. Eu unul, sunt satul sa țin în spate fel și fel de Ponta,Dragnea, Basești. ..Ori mai te miri ce lighioane din spectrul politic. Sunt satul de suprataxe de supraimpozite care le generează capusarea a tot ce este firma de stat. Ia caută să vezi cazul RAJDPC sa vezi Cum prefectul PSD este oripilat de … furtul PSD.

          Răspunde
           
        3. Alex
          Iulie 11, 2016 la ora 14:42

          Aveti dreptate domnule Gogu de la gaze. Ar trebui sa ne facem noi democratia noastra ca in ’90, sa facem pelerinaje la mormantul lui ceausescu, cel mai mare, drept si sfant roman. Ce naiba vin tehnocratii astia infecti sa dea tot felul de hotarari si ordine cretine. Auzi, sa nu mai stai la cozi la anaf cand cozile la paine si lapte reprezentau unitatea si solidaritatea poporului roman, pardon romin. Traiasca partidul si romania socialista. (PS daca nu v-ati dat seama, mesajul e in gluma, fie-i tarana lui ceausescu beton armat).

          Răspunde
           
          1. Gogu de la gaze
            Iulie 11, 2016 la ora 15:00

            Tu inca mai crezi ca noi l-am dat jos pe Ceausescu? 🙂 sau ca noi am hotarat numirea guvernului Ciolos? Sau ca diaspora este cea care da peste cap numaratoarea voturilor in Romania? Pfff. Nu prietene, noi suntem masa de manevra in jocurile politice mari. Si cand spun mari nu ma refer la tarisoara noastra amarata… Sper ca usor usor lumea sa mai si gandeasca mai departe de telecomanda din mana sau tastatura.. PS: Ceasuescu a fost un patriot incompetent, care s-a lasat alimentat cu informatii neveridice de catre cateii care si acum conduc Romania din umbra. El si in ultimul ceas credea ca Poporul il iubeste.

             
          2. H
            Iulie 12, 2016 la ora 03:05

            Nici pinguinii din Antartica nu-s tocmai autentici! S-au raportat multiple cazuri cu prilejul unor amărări!

             
        4. Gogu are gaze
          Iulie 11, 2016 la ora 15:17

          Gogule…eu din patritism/nationalism pur fusr tot ce vad. Vreau sa le ramana banii romanilor. Nu conteaza ca-i mut prin insule! eu sunt roman si copii mei de asemenea, deci banii sunt pusi bine pt romani, ce basca mea!

          Răspunde
           
      2. Florin
        Iulie 11, 2016 la ora 14:29

        Moise, relaxează-te, nu trebuie să răspunzi chiar fiecărei păreri. Sunt oameni care nu realizează că susținând orice ticălos care și-a adus contribuția la declinul acestei țări, sunt părtași acestor fapte. Chiar nu contează de la ce partid ar fi. Că până la urmă, cu sau fără infracțiuni electorale, pe muntele de voturi au ”operat” ei de fiecare dată. Să spui ”te iei de X, dar nu te iei de Y”, este de fapt o confirmare a faptului că noi tot alegem senini între două sau mai multe rele. X a furat mai puțin deci, e de încredere. De fapt, sunt destui care nu consideră că a fura constituie o infracțiune. Așa că, mai e mult până în țara unde curge lapte și miere. Apropos de Moise, profetul și-a încheiat misiunea (adică I-a încheiat-o Dumnezeu) după ce a lăsat pe drum o generație.

        Răspunde
         
      3. Radu
        Iulie 11, 2016 la ora 14:44

        Moise, atât timp cât te-ai declarat anti-PSD, acum recent, cum sa tratezi acest subiect obiectiv?:) Apoi, Basescu a fost legitim? Iohannis este legitim? Sunt si au fost! De ce? Pai poate veti intelege Dle Moise in viata asta ca VOTUL romanului indiferent de culoare trebuie sa fie respectat! Daca iese Monica Macovei in toamna e ok? Eu zic ca e ok, daca este votata de majoritatea romanilor! Deci Dle Moise incearcati sa acceptati sa pierdeti si sa respectati dreptul fundamental al celorlalti! Asta inseamna democratie si libertate! Mai bine acum? 🙂

        Răspunde
         
        1. Razvan
          Iulie 11, 2016 la ora 15:14

          Si ce, mai Radule, ai vazut tu vreun atac impotriva democratiei ? Nu s-a rasculat nimeni impotriva lu Dragnea sau a lui Iohannis. Doar exprimarea libera a mai ramas libera. Mie mi-e mai simpatic un Guran care-si declara scarba fata de pesede decat restul pseudo-jurnalistior mascati in nationalist..

          Răspunde
           
        2. RedCard
          Iulie 11, 2016 la ora 18:26

          Votul treuie respectat… cum l-a respectat psd-ul pe cel de la referendumul cu maxim 300 de (să le zicem) parlamentari? 🙁

          Răspunde
           
        3. Dan Mihaela
          Iulie 11, 2016 la ora 19:16

          infractiunea trebuie pedepsita, indiferent cat de spalat esti de legitimitatea votului

          Răspunde
           
      4. laurian
        Iulie 11, 2016 la ora 16:03

        🙂 draga moise, nu stiu sa fim rude …. sau nu, nu este total imposibil, avand in vedere ca fac parte dintr-un neam foarte mare (cand spun foarte mare ma refer ca suntem cateva zeci de veri primari 🙂 ) iti multumesc pentru raspuns, asteptam o opinie de mult. ma bucura faptul ca nu ai uitat … de ce ma intereseaza? poate este o deformatie profesionala, sunt asistent social. mai departe ce pot spune, am vazut putine minti in jurul meu care sa aiba capacitatea ta de analiza (cred … sper … sa fie a ta si nu a unei persoane care lucreaza pentru tine si iti da toate hartiile … nu cred asta, dar am vazut cazuri) ce iti pot spune este faptul ca ma simt bine cand iti citesc posturile, ma rog, majoritatea. poate ca este datorata diferentei de opinii, poate ca am anumite blocaje … nu stiu, dar la articole cum este acesta … am impresia ca te murdaresti. in momentul in care ai devenit o persoana publica, ti-ai asumat riscul sa existe persoane ca mine, care sa se intrebe in ce masura personalul influenteaza profesionalul (sa ma ierte cei care spun ca fac o distinctie clara, pentru ca mintea umana nu functioneaza asa). of of, sunt multe de spus, am cam incurcat ideile, dar ma rog, sper sa citesti printre randuri. oricum cred ca am exagerat cu scrisul si deja te-am plictisit.

        Răspunde
         
    2. Bogdan
      Iulie 11, 2016 la ora 18:10

      Griji sincere pentru opozanti?? eat pizzeti

      Răspunde
       
      1. laurian
        Iulie 11, 2016 la ora 22:17

        badea guran nu imi este opozant. avem vederi diferite. analizând intreaga istorie post89 am ajuns la concluzia ca dreapta (pdl, pnl, partidul lui base …) a distrus mai multe vieti decat stanga. cu certitudine, nu exista in romania oameni politici curati. eu unul nu cred asta. nici macar unul. sunt doar cei dovediti si cei neprinsi sau scapati pentru ca cei de partea lor au controlul. in aceasta degringolada totala, in momentul in care dreapta ajunge la putere, fura fara sa ia in calcul majoritatea flamanda. stanga, desi isi umple buzunarele si ea, lasa mancare si pentru saracime. daca faci parte din clasa de mijloc (care nu prea exista in romania) sau din cei bogati, (in cea mai mare parte ca sa faci parte din ambele trebuie sa furi, din taxe, declaratii fiscale, sa dai spaga, etc) nu vezi grozaviile adevarate. daca faci parte din saracime, sau lucrezi zi de zi cu ea, incepi sa apreciezi fiecare viata si fiecare persoana indiferent de varsta, handicat, IQ – daca vreti sa ne masuram in IQ sunt gata oricând, dar sa nu plangeti dupa 🙂 ) imi place moise, si am impresia ca in ultima perioada a trecut printr-o criza existentiala majora. este posibil sa fie doar impresia mea, dar modul in care abordeaza subiectele asta imi sugereaza. imi place omul asta, si imi place si mai mult ca nu avem aceleasi opinii, pentru ca asta imi provoaca gândirea. sa nu credeti ca nu am luat in calcul de nenumarate ori varianta ca m-as insela … cati dintre dumneavoastra au facut acest lucru?

        Răspunde
         
  • Puyu
    Iulie 11, 2016 la ora 13:19

    Și când te gândești ca sunt atâția idioți care cred in spusele dobitocului asta de Dragnea….îți vine sa ta dai cu capu’ de pereți!!! Adevarul crunt este ca cel puțin 7mil de oameni in țara asta trăiesc din venituri de la stat(pensii,salarii,ajutoare sociale….).Ei voteaza la fiecare alegeri si ne decid soarta tuturor. Trebuiesc făcute restructurări masive in aparatul bugetar si in companiile de stat si recalculate pensiile(in special cele militare sunt foarte mari).Țara asta trebuie sa facă împrumuturi doar pt investiții!!!!

    Răspunde
     
  • Just ask
    Iulie 11, 2016 la ora 13:15

    Pai la PSD toti se cred Ceausescu – dupa Nastase a venit Ponta si acum Dragnea.
    Toti vor sa devina niste mici dictatori.

    Răspunde
     
  • Damian Irimescu
    Iulie 11, 2016 la ora 13:15

    Moise din păcate, contrar faptului că ceea ce ai scris aici este sută la sută adevărat, noi sau o parte bună din tineretul din online (căruia vrei să i te adresezi) duce o lipsă acută de implicare. PSD-ul, și restul partidelor corupte, căpușe, câștigă prin faptul că au oameni care se implică și discută fel și fel de chestii cu omu de rând, care săracul, nu înțelege nimic din ce ai scris tu. Dacă ar exista traducători pentru oamenii de rând, fiecare în familia sa, poate lucrurile ar sta altfel. Până atunci, cine care citește ce scrii, înțelege că nu există schimbare fără implicare și acțiune concretă?

    Răspunde
     
    1. amicu
      Iulie 11, 2016 la ora 17:21

      Adica omul de rind e timpit si trebuie luminat de omul superior? Sau prin „omul de rind” intelegi omul cu IQ sub 70? Oricum, astia sint putini, cam 15% dintre votanti. Problema celorlalti e ca astia 15% sint activi la vot.

      Răspunde
       
      1. H
        Iulie 12, 2016 la ora 03:18

        Vă place sau nu, veți fi nevoit, la un moment dat, să recunoașteți că apx 80% din populația rurală habar n-are în ce parte a corpului se află rinichiul stîng (la orășeni, acest procent este probabil undeva la 50%).
        Dar, na, români suntem cu toții,

        Răspunde
         
  • adrian
    Iulie 11, 2016 la ora 13:03

    din pacate in tara asta TOTI politicienii sunt hoti.
    si de asta nu sunt de acord cu dvs ca cei de la psd sunt mai hoti de cat cei de la pnl!!! ca numar sunt mai multi, dar procentual sunt cam egali, si atunci as vrea sa-i vad si pe pnl-isti infierati aici ca si psd-isti, macar asa, de dragul egalitatii si…neutralitatii.

    Răspunde
     
    1. Gogu de la gaze
      Iulie 11, 2016 la ora 14:32

      Esti idealist. Vor fi infierati doar cei care refuza sa se alinieze politicii de inrobire a Romaniei. Sunt cam pe fata deja. Sa fim realisti, de ce crezi ca toate partidele au sustinut la unison numirea (la comanda externa) a guvernului Ciolos? Pentru ca au primit semnal ca ii asteapta DNA-ul daca se opun. Despre asta nu o sa gasesti nicaieri scris in presa aservita si cumparata din Romania. Si apropo de presa. Alegerile, acolo unde nu se fura ca in codru, inca mai sunt castigate cu ajutorul presei si a manipularilor din Online…

      Răspunde
       
    2. Constantin
      Iulie 11, 2016 la ora 15:36

      Exista dovezi ca membri ai formatiunilor politice care s-au aflat la putere au comis infractiuni. Exista dovezi ca amploarea acestor infractiuni este uriasa. Exista dovezi ca infractorii au colaborat transpartinic. Dar NU exista dovezi ca toti politicienii sunt hoti. Unii dintre ei, care nu au ajuns la putere, pur si simplu nu au avut ocazia sa fure din averea statului. Altii, desi s-au aflat la putere, s-au delimitat de colegii infractori, ori au fost indepartati. Dar, a spune ca toti sunt hoti seamana cu ideea ca toti am colaborat cu Securitatea, ori toti am fost comunisti etc. incercandu-se astfel minimizarea vinei hotilor, turnatorilor samd. Nu toti au fost hoti, ci doar unii si aceia trebuie sa plateasca.

      Răspunde
       
  • stefan
    Iulie 11, 2016 la ora 12:54

    vai de capu mei ce (…..beeep…..) ianpti traiesc prin Romania si se mira toata lumea de ce pleaca tinerii din tara.

    cum cristos sa stau sa muncesc in tara si sa platesc taxe pentru asa ceva?

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase