BIZIDAY: LUNI, 13 iunie 2016


Scoaterea parlamentarilor din rândul funcţionarilor publici, dezincriminarea anumitor fapte, amnistieri, graţieri sau redefinirea unor legi penale. Acestea au fost printre principalele preocupări ale parlamentarilor români, pentru a se scăpa pe ei înşişi şi pe alţii, prinşi acum în dinţii DNA-ului şi a luptei anticorupţie.

stiri verificate

Comentarii prin facebook

82 răspunsuri la BIZIDAY: LUNI, 13 iunie 2016

  • Stelian F
    Iunie 16, 2016 la ora 18:35

    Nu inteleg de ce nu puneti inregistrarea emisiunii de ieri (miercuri)…

    Răspunde
     
  • Stelian F
    Iunie 16, 2016 la ora 10:29

    Nu gasesc inregistrarea de miercuri 15.06.16. N-ati avut emisiune?

    Răspunde
     
    1. Daniela
      Iunie 16, 2016 la ora 11:04

      Ba da, aseara, miercuri 15.06.2016, a avut emisiune. Am vazut un Moise epuizat si dezamagit la fel cum sunt si eu si posibil inca cativa ca noi. Nu stiu sincer ce s-a intamplat de nu au postat emisiunea pana acum, chiar vreau sa-i dau share pe feisbuc, poate mai gasim cativa cu rabdare sa inteleaga ce se intampla cu adevarat in tara noastra. Capul sus oameni buni, EU una NU RENUNT. Si poate mai gasesc cativa ca mine.

      Răspunde
       
  • Constantin
    Iunie 15, 2016 la ora 16:07

    @Mihai_Domnule Mihai, este vorba despre un sofism. Ceva similar cu Principiul Pareto (regula 20/80) dupa care Juran a dezvoltat un intreg sistem filosofic al calitatii. Ei bine, prin absurd, tot inlaturand succesiv cele 80 de procente care dau rebuturi, care sunt „multimea fara valoare”, care sunt ineficienti, ramane in organizatie o singura persoana care conduce intreprinderea catre eficienta maxima. Prin analogie, cel mai eficient mod de a cheltui banii este cand o faci singur; atunci cand o faci cu nevasta, deja devii ineficient. 🙂 Mi-este cunoscuta teoria profesorului Friedman, doar ca ma impac mai greu cu opiniile domniei sale privind redistribuirea. Spre exemplu, intelege foarte bine ca bunurile publice sunt administrate ineficient, dar nu este de acord ca transformarea lor in cat mai mare masura in bunuri private reprezinta solutia problemei. Dualismul ideatic al lui Friedman este relevat bunaoara in „Libertatea de a alege”, una dintre cele mai marxiste carti pe care le-am citit, opera a unui economist „de piata”.

    Răspunde
     
    1. Mihai_
      Iunie 16, 2016 la ora 22:12

      Nici un ma accept usor unele din ideile sale. De exemplu exista pe youtube un interviu in care spune ca Alan Greenspan a facut o treaba foarte buna, cand acum sunt multi care il acuza (cred ca pe buna dreptate), ca a incurajat ultima bula impobiliara. De asemenea nu imi dau seama ca ar fi rezultatului venitului minim garantat asupra societatii si a economiei.

      Pe de alta parte, cheltuirea banilor din buget direct de oameni, cred ca ar salva educatia. Bugetul educatiei este de 8 miliarde. In scoli si universitati ajung 2.5-3 miliarde (nimeni nu spune cat, oricum salariile sunt 1,8 miliarde). Daca educatia nu se face in scoli si universitati, atunci unde?

      Alcatuirea bugetelor locale din taxele colectate local (educatia, politia si justitia pot fi finantate din bugetul central) este iarasi o continuare a ideiilor lui M. Friedman. Cred ca, in timp, ne-ar scapa de o buna parte a politicienilor corupti.

      Răspunde
       
  • Vasi
    Iunie 15, 2016 la ora 08:55

    Felicitari domnule Guran pentru atitudine! Suntem alaturi de dumneavoastra.

    Răspunde
     
  • Mihai_
    Iunie 14, 2016 la ora 20:34

    Domnule Guran, cred ca mai este o metoda de a combate coruptia, dar nimeni nu vorbeste de ea. Ideea a fost cred cel mai bine formulata de M. Friedman in doua filmulete care se gasesc pe youtube.

    Cautati dupa:

    „The 4 Ways to Spend Money by Milton Friedman (HD) ”

    si

    „Milton Friedman – Incentives for Immoral Behavior”

    S-ar putea sa incercam sa luptam impotriva naturii umane.

    Mai mult, cu cat banii se cheltuie (redistribuie) la nivel central, cu atat
    sistemul va fi mai corupt.

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      Iunie 14, 2016 la ora 21:03

      Unul singur a luptat cu natura umana si a invins, Isus din Nazaret. Cu natura Lui umana. Cu natura umana a altora nu putem lupta.

      Răspunde
       
      1. Mihai_
        Iunie 15, 2016 la ora 00:10

        Atunci toata lupta impotriva coruptiei, pana la urma, va fi infranta.

        Pana la urma cei care au de gand sa intre in politica vor castiga lupta pentru simplul motiv ca la Bucuresti si prin Consiliile judetene se impart prea multi bani (cam 30% din ).

        Pur si simplu beneficiile sunt mai mari decat riscurile!

        Este ceva asemanator cu goana dupa aur. Toate lumea stie riscurile, dar daca castigurile posibile sunt suficient de mari, atunci pentru unii alegerea este evidenta. De ce credeti ca marea majoritate a politicienilor sunt asa cum sunt?

        Răspunde
         
        1. Stelian F
          Iunie 15, 2016 la ora 09:40

          Pentru ca romanii pe care ii cunosc, cu mici exceptii, nu considera legea ca fiind ceva ce trebuie respectat.
          Pentru ca este o traditie la romani sa mituiasca si sa fure. Am vazut ca Moise incearca sa scoata ‘nevinovat” acest popor si nu il condamn, el isi iubeste tara si poporul si vrea sa se termine odata cu acest mod de a trai. Dar pe vremea comunismului majoritatea oamenilor cu care am lucrat luau in fiecare cate ceva de la serviciu, oamenii s-au invatat ca asa este normal, nu mai vedeau acest lucru ca fiind un furt, ci ca pe ceva normal. Si aceasta mentalitate a trecut cu brio de revolutie. Revolutiile nu schimba mentalitati, ci numai oameni. Imi rasuna in minte si acum cuvintele unui cunoscut pe care l-am intrebat prin anii 2000 cat castiga ca sofer la Dacia si care mi-a raspuns ca salariul nu este prea mare dar benzina pe care o poate vinde (nu spunea pe care o fura) face ca venitul de la acel loc de munca sa creasca de cateva ori si ca el numai asa cauta un loc de munca, interesandu-se cati bani se poate face pe langa salariu. Si in domeniul privat am vazut acelasi lucru, Nu am nicio cunostinta care are o firma si sa nu minta pe nimeni, nici partenerii, nici angajatii, nici statul si care sa plateasca statului tot ce datoreaza.
          Asa ca in momentul in care un om traieste numai incalcand legile in fiecare zi, atunci nu i se pare ceva grav sa voteze oameni care incalca ca si el mereu legile. E ca un concurs cine se „descurca” mai bine in Romania.

          Răspunde
           
        2. Stelian F
          Iunie 15, 2016 la ora 10:00

          Cred ca numai UE si NATO ne pot impune legi bune si respectarea lor la nivelul celor care ne conduc. Daca CCR nu va dezincrimina abuzul in serviciu, eu cred ca datorita acestor organizatii vor face acest lucru.

          Răspunde
           
          1. Mihai_
            Iunie 15, 2016 la ora 14:46

            Situatia din Romania se repeta mai mult sau mai putin peste tot unde sunt multe reguli de respectat si taxe mari. Avem prieteni de familie care au o mica afacere si nu ar fura de la cineva un leu. Mai mult mai si dau la altii cand respectivii au nevoie. Dar sunt aproape sigur ca nu declara toate veniturile. Exact sunt spunea M. Friedman: legile excesive ii transforma pe oameni din cinstiti in intractori.

            PS: Si daca credeti ca niste legi mai aspre ii va transforma pe birocrati si politicieni din cinstiti in necinstiti atunci uitati-va la experienta chinezeasca unde sunt spanzurati pentru coruptie si nu se linistesc. De ce? Pentru ca multi din conducere sunt deja milionari in dolari, si sunt oameni care sunt dispusi sa isi asume riscul de a fi prins.

             
          2. Constantin
            Iunie 15, 2016 la ora 16:34

            „legile excesive ii transforma pe oameni din cinstiti in intractori”_Mutilarea este fara indoiala o masura excesiva, dar pana nu demult in bazarul din Alep bijutierii isi lasau marfa pe taraba acoperita doar de o basma atunci cand plecau la masa. Mai importanta decat asprimea legii este fermitatea si hotararea autoritatilor in aplicarea ei. Adica, in statele in care aplicarea legii NU poate fi tranzactionata, incalcarile ei sunt mult mai rare. Mai exact spus, atunci cand institutiile statului functioneaza eficient, nu mai conteaza persoanele care ocupa functii publice. Infractorii iau in calcul atunci cand estimeaza costurile de oportunitate pentru actiunile criminale inclusiv probabilitatea de a fi condamnat. Cand aceasta este mica pentru ca martorii, politistii, procurorii, judecatorii pot fi corupti, ei incalca legea, chiar daca fapta se pedepseste teoretic aspru. Apoi, daca bunurile furate le raman in proprietate, iar regimul de detentie este lejer, considera ca furtul este o ocupatie profitabila.

             
          3. Stelian F
            Iunie 15, 2016 la ora 19:20

            Exact asa cred su eu ca stau lucrurile domnule Constantin. Ma bucur ca ati spus atat de clar si de bine, incat nu mai este nimic de adaugat.

             
          4. Mihai_
            Iunie 16, 2016 la ora 00:45

            @Constantin si @Stelian F.

            Exemplul dumneavoastra este exact in completarea la ceea ce am spus eu. Oamenii in general evita sa fure de la alti oameni (indivizi), mai ales daca legile sunt dure in acest sens. Pana la urma cat poti sa furi de pe o taraba. Iti asigura traiul pe o luna, un an?

            Dar daca trisezi o licitatie de zeci de milioane? O singura lovitura si te-ai aranjat pe viata! Repet in China coruptii sunt spanzutati si totusi se fura (multi dintre conducatorii PCC sunt milionari in dolari, iar fiica presedintelui Chinei face facultatea la Harvard = 40.000$/an). Putem inventa si alte metode (ars pe rug, tras in teapa etc), dar nu ar fi mai simplu sa le dam mai putini bani de cheltuit la Bucuresti?

             
          5. Stelian F
            Iunie 16, 2016 la ora 01:12

            „in China coruptii sunt spanzutati si totusi se fura”
            Probabil nu toti coruptii au aceasta soarta, ceea ce ii face pe ceilalti sa spere ca vor scapa si ei.

             
          6. Mihai_
            Iunie 16, 2016 la ora 08:48

            „Probabil nu toti coruptii au aceasta soarta, ceea ce ii face pe ceilalti sa spere ca vor scapa si ei.”

            Sigur asa se intampla. Exact cum spuneam, beneficiile sunt foarte mari chiar si in ideea ca vei fi spanzurat. Acum 1-2 ani a fost o lupta pentru putere in China, iar unul dintre protagonisti, care acum cred ca face inchisoare pentru omor, se spunea despre el ca ar avea o avere de 600 de milioane de dolari. Si asta intr-o tara in care coruptii sunt spanzurati!

            Daca pedeasa asta nu este suficienta, atunci cu ce o putem inlocui? Poate trasul in teapa?

            Sau se pot reduce sumele pe care acesti oameni le cheltuie la nivel central. De ce trebuie de exemplu ca ministerul educatiei sa cheltuie 8 miliarde de lei, cand 6 se pot distribui direct scolilor si universitatilor in functie de numarul elevilor/studentilor (acum cred ca se cheltuie pe educatiei in jur de 2,5 miliarde).

            De ce bugetele locale nu ar fi alcatuite din taxele care se strang la nivel local? (politia, justitia ar putea fi finantate in continuare de la bugetul central).

            In felul acesta s-ar reduce si sumele care se redistribui prin intermediul Bucurestiului, iar cetatenii vor vedea ca se construieste ceva din banii lor.

             
          7. N!ck
            Iunie 16, 2016 la ora 10:16

            Pana una alta n-ar fi mai simplu ca sa cerem Guvernului sa nu mai minta in legatura cu numarul cetatenilor cu drept de vot si domiciliul in Romania?
            M-am saturat sa tot vad cum se iau in calcul 18 milioane de cetateni cu drept de vot la localele din Romania.
            Poate ca vom trai clipa cand numarul comunicat se va apropia de realitate.

            Si abia atunci vom putea trece la urmatorul pas in care sa se adopte un sistem de votare infailibil cum este cel propus de David Bismark!

            Pentru ca increderea in cei alesi pleaca de la modul in care s-a facut acea alegere.
            Oare cum va „functiona” primarul sectorului 1 cand tocmai contracandidatului sau i-a fost refuzata renumararea voturilor.

             
  • miticamiticatarc
    Iunie 14, 2016 la ora 20:03

    Felicitari Digi24 (la toata echipa) ca ati spus lucrurilor pe nume (sper ca acest comentariu sa fie citit de Moise sau de cineva din echipa si sa actioneze ca atare)
    Sa va explic cum vad eu..(un roman nici prea destept nici prea bogat) cum sta treaba in tara dupa Alegerile Locale. Prezenta la vot 48%, din astia marea majoritate au votat vechiul edil pe principiul ,,a furat da a facut si ceva” total gresit! sa ma fac inteles si sper ca si cei de la Digi24 sa preia ideea si sa o explice la acei romani care ,,nu vad la mai mult de un metru in fata”. Bun, eu Mitica, politician, am avut in spate un aparat care a functionat…si m-ai votat (ca am fost promovat pe toate canalele mas-media), tu…Ion, Gheorghe, etc esti alegatorul si ai 200 de lei in buzunar. Eu, politicianul, din astia 200 de lei 4 ani am bagat mana in buzunarul tau si ti-am luat 180 de lei. Din banii astia a trebuit sa dau la ,,centru” ca ei m-au promovat cam 900 de lei. Din restul de 900 ,,mi-am tras firme pe bunica, etc” si am facut licitatii din alea ,,misto” sa castige firma lu nepota-miu…cam 700 de lei. Au mai ramas 200 de lei.Cu juma de an inainte de noile alegeri cumpar panselute sau asfaltez un drum la supra pret!Ma, da ce bun edil sunt eu! si tu, desi te-am furat de 1800 de lei…imi mai dai un mandat…ca am facut cv! Fratilor, treziti-va! Moise, te rog incearca sa explici asta…mai ales in zona rurala!

    Răspunde
     
  • dadu
    Iunie 14, 2016 la ora 17:22

    John McCain: “Chiar dacă Trump devine preşedinte, în SUA instituţiile funcţionează. NU suntem România”. Sa SPERAM ca CCR e de partea Noastra, iar McCain sa se insele, dar eu nu CRED!!!!!

    Răspunde
     
  • henry
    Iunie 14, 2016 la ora 16:22

    Respect enorm d-nule Guran!
    Mai multe emisiuni de acest gen,sa explicati pt.noi, cei mici, „legile”date de cei de la guvernare!
    „Legi”invelite in exprimari mestesugite pe care nu le intelege orisicine!
    Daca cu dvs.a vorbit”marele smecher deputat”in asa hal,cu un om simplu cum proceda?
    Nesimtitul,merita sa infunde puscaria+confiscarea averii,la fel ca toti deputatii si parlamentarii!
    Aici greseste justitia,pe nimeni nu incanta faptul ca-i tine un timp la „Beciul Domnesc”si apoi le da drumul,sa-si continue viata cu banii,averile adunate din furaciuni,ba mai mult continua si cu viata politica!
    Bravo pt.emisiune!

    Răspunde
     
  • Adrian Popescu
    Iunie 14, 2016 la ora 15:57

    Spre ce societate ne indreptam in prezent?
    a) idiocrata
    b) precara
    c) alta mult mai buna

    Eu in prezent votez cu a)
    Cine a vazut si filmul, va gasi multe adevaruri

    Răspunde
     
  • Adrian Popescu
    Iunie 14, 2016 la ora 15:53

    Vorbeai ieri despre BAC si despre ne/motivarea copiilor sa il dea si s ail ia.
    a dat cineva vreo solutie pina in prezent sa ia citi mai multi BACul si sa fie si mai bine educati?|
    Nu e normal ca un copil de clasa a8a bine pregatit sa ia nota de trecere la BAC,
    cum nu este si ca un copil de clasa a5a bine pregatit sa ia nota buna la evaluarea de clasa a8a.
    ce ar fi sa schimbam salariu minim pe economie cum a fost pe vremuri? in functie de calificare
    NU ai BACul luat=1000 lei brut
    BAC luat 1250 lei
    samd.
    Nu am inventa noi sistemul asta.

    Cei care au scoli profesioanle sa fie peste cei fara BAC dar sub cei cu BAC.
    Sisteme s epot gasi, doar daca ne vom gindi la c evrem pnetru tara nu la ce vrem pentru partid.

    Daca se doreste sa avem o clasa mare „precara” putem continua ca azi, daca dorim o adevarata clasa d emijloc trebuie schimbate multe

    Răspunde
     
  • Adrian Popescu
    Iunie 14, 2016 la ora 15:45

    Parlamentarii au mai votat ci redcucerea CAS cu 3pp la angajat si 2pp la angajator.
    Discutiile sunt deja aprinse. Colegul tau MUSCALU nu e de acord.
    Reducere poate avea loc macar in etape
    in primul rand 3pp la angajat [inclusiv PFA], appoi dupa 6-12 luni si la anagajator
    Masura ar merge in paralel cu necrestrea salariului minim in aceasta perioada.

    Răspunde
     
  • nelu
    Iunie 14, 2016 la ora 15:40

    rominii sint o spetie deosebita spun asta deoarec am stat de vorba cu cineva care cind la-m intrebat daca primarul din Baia Mare a fost din nou ales. Mi s-a raspuns ca acest om a facut multe lucruru bune in Baia Mare si pentru aceasra a fost din nou ales.Cu toate ca are Probleme cu Justitia!!!

    Răspunde
     
  • Dragos
    Iunie 14, 2016 la ora 14:53

    Dezincriminarea abuzului este doar praf in ochi… supraliciteaza sa lase impresia generala ca nu s-a intamplat nimic. De fapt ei imunitatea avocatilor o doresc. Si cam atat.

    Răspunde
     
  • Stelian F
    Iunie 14, 2016 la ora 14:47

    Nu sunt de acord ca toti clientii BCR platesc comisioane si dobanzi mai mari pentru teapa din Poiana, pentru ca banca nu cred ca avea acum alte comisioane si alte dobanzi daca nu lua acea teapa.
    Conform acestui rationament orice client al unei firme care a luat o teapa vanzand un produs fara a incasa banii pe acel produs, plateste mai mult pe produsul cumparat de la acea firma pentru ca ea (firma) trebuie sa recupereze de undeva si teapa luata si ca o va recupera de la clientii buni platnici.
    Nu spun ca nu este adevarat, dar e atat de normal lucrul acesta in economie, incat atunci cand dati un singur exemplu, caci mereu ati dat mai mult exemplul bancilor, mi se pare ca nu sunteti corect fata de ceilalti clienti, adica de toti oamenii de pe planeta, care platesc mai mult pe un produs pentru ca producatorul vrea sa acopere gaurile din buget. Asa platim de fapt toate produsele. Si apa, si curentul, si gazul, si transportul public, si incalzirea, si painea, si salamul, si pufuletii, si masina, si avionul.
    Da in final toate tepele se rasfrang asupra celorlalti, dar prea ii dati numai cu bancile…

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      Iunie 14, 2016 la ora 14:50

      Banca, ca si celelalte companii, au aceste costuri incluse in pretul produselor lor, dar totusi pretul produselor ii face piata.

      Răspunde
       
  • animalutul20
    Iunie 14, 2016 la ora 14:32

    draga petrica stoianovici , de ce m-ar interesa pe mine cati bani castiga moise PE MUNCA LUI ??? el isi face o emisiune care este de vanzare, cine e dispus plateste s-o aiba si gata……..are un brain-brand pe piatza si il monetizeaza asa cum crede el de cuvinta………..sa incercam sa monetizam si activitatea muhaielelor din parlament?? da-da-da, o putem monetiza ……….asa ca la o prima strigare putem spune ca datorita lor RO a pierdut contactul cu lumea civilizata inca de prin 1990 , am ratat aderarea la UE in 2004 ( vezi PL campioana la atras fonduri europêne) si avem o mare trupa de ciorditori( vreo 2200 pe la DNA si , conform legii lui Paretto inca vreo 8800 necercetati) …………tragem linie si adunam = vreo 60mld din crestere economica( adik 40% din PIB in 25 de ani)+ 20 mld luate de ciuma porcotalie ca sa ne salveze de criza+ 6*20mld( bani europeni pierduti intre 2004-2009 , cam atunci cand am inteles si noi ca banii europeni sunt greu de ciordit) = = 200 MLD de euroi……..cam atat valoreaza clica pulliticienilor penali din RO………..si atunci nu crezi ca e cazul sa nu ne mai purtam cu manusi cu ei?? poate ar fi cazul ca faceboocistii sa iasa in strada vreo 30000 sa-i ceara demisia lui nicolicea, sau poate in circumscriptia lui ar trebui sa aiba loc un referendum de retragere a increderii..sa zboare muhaiaua din parlament si sa vedem daca face una de-un leu in lumea reala , bazata pe competente…..sau poate-l platiti dvs ca unii s-au saturat

    Răspunde
     
  • alexman
    Iunie 14, 2016 la ora 14:18

    Ce penibil e Dragnea cand ne pune sa alegem intre o paine si un denunt sau alte lucruri.E o forma mascata de santaj a poporului roman.E uluitor ca s-a ajuns pana aici.Ne vedem la alegeri dl Dragnea, daca nu ne scoate decizia CCR in strada.
    Rusine sa va fie.

    Răspunde
     
  • Daniel
    Iunie 14, 2016 la ora 14:02

    Evident nu am nici un fel de respect sau apreciere pentru Nicolicea (nici nu merita sa ii spun „domnul”) insa intr-un singur loc avea dreptate si anume (citez aproximativ): „(Moise) spui foarte multe prostii cu multa siguranta”. Cand incepi tu sa-ti dai cu parerea in istorie sau in educatie e jale !!!Am si exemple dar pierd vremea. Ai devenit un jurnalist de duzina cu singura caliatate ca esti „Political correctness”. Am vazut ca ii intrebai, ironic, pe cei care te-au catalogat asa: „ce inseamna asta ?”. Uita-te in oglinda si ai sa (te) vezi …..

    Răspunde
     
  • Sergiu
    Iunie 14, 2016 la ora 13:44

    Moise, nu mai spune ca tara asta e umilita de personajele astea de 25 de ani.. ca astia.. si ascendenta lor nu a fost parasutata din cosmos sau din occident sau din eter.. ei vin si se trag din comunism si din ce a fost atunci… si poate.. din pacate si mai dinainte…

    Răspunde
     
  • manole
    Iunie 14, 2016 la ora 13:24

    Bravo Moise, tine-o tot asa in incercarea de demascare si de informare a multimii care se duc ca prostii (scuze dar asa consider eu) sa voteze hotii, puturosii si incapabilii. Cei care latra pe aici si te musca de cur nu sunt altceva decat niste lichele sau sutinatori de lichele, nu trebuie luati in seama. Si sti ceva? mie chia imi plac „greselile gramaticale” si balbele tale, te fac mai natural. Si pt cei care te critica: MULTA PUIE 😉 !!!!

    Răspunde
     
  • Grigs
    Iunie 14, 2016 la ora 13:23

    Domnule Guran,daca l-ai”suparat”pe Nicolicea,ai ajuns la”nucleul dur”al psd-ului(punr e pentru fraierii care cred ca voteaza altceva)…Nicolicea alaturi de”Cati”Andronescu sunt exponentii cei mai perversi ai”ideologiei”pesediste a binelui pe care aceasta funesta organizatie o exercita asupra Romaniei…Sigur si altii au pacate mari,dar astia le au de la origine,genetic,deci nici-o speranta de schimbare…Dovada,cum ar zice Nicolicea,iat-o:de la”revolutie”pana in prezent,acest partid a fost singurul care nu a scazut in Parlament sub 35% si deci au”controlat”democratia,stiut faptul ,domnule Nicolicea,ca legile organice,inclusiv Constitutia au aparut numai dupa aprobarea lor…Deci Romania de azi este dupa chipul psd,mai putin ceva influente externe…Ma mira ca alte partide nu folosesc acest argument explicativ,pnl-ul nu ma mira,pentru ca nu doreste decat sa ia locul psd-ului intr-o alternanta zgomotos”democratica”…

    Răspunde
     
    1. Grigs
      Iunie 14, 2016 la ora 13:26

      P.S.Sunt curios daca Digi24 va rezista presiunilor…

      Răspunde
       
  • valahul
    Iunie 14, 2016 la ora 13:15

    Si eu va felicit ptr curajul de a il infrunta in direct pe Dl. Nicolicea.

    Dar e important sa intelegem contextul.

    Politicienii/capitalistii mari romani nu suporta ca ei sa nu se imbogateasca in tara LOR, fiind impiedicati de politicienii din Vest care sint la fel de corupti.
    Politicienii/capitalistii mari romani nu suporta ca ei sa se supuna unor legi dictate de Vest, dar care legi nu se aplica si in Vest.
    De aici „insurectia” politicienilor contra DNA.
    Mass-media din RO fiind patornata de romani, politicienii/capitalistii romani vor cistiga in lupta cu DNA.
    Marii capitalistii romani stiu/simt ca nu poti obtine averi mari decit prin privilegii / coruptie, la fel ei stiu ca s-au imbogati si marii capitalisti vestici, din legi favorabile/privilegii/ monopoluri/ coruptie.
    Simt ca nu pot concura cu vesticii si ca isi vor pierde averile si sansele de imbogatire daca respecta legi impuse de Vest.
    Elita politica/financiara din Romania spera la un compromis cu Vestul, sa vedem daca Vestul vrea compromis sau vom avea un Maidan.

    Răspunde
     
  • DanT
    Iunie 14, 2016 la ora 13:05

    Moise…. nu si-au luat tara inapoi!
    Si-AU FURAT TARA INAPOI!!!

    Răspunde
     
    1. DanT
      Iunie 14, 2016 la ora 13:09

      Toti ii suspectam de un Blat la alegerile locale!! Doar asa iti permiti sa te declari castigator chiar daca ai pierdut (PNLu)!!

      S-au inteles intre ei sa nu fure unul de la altul, ci doar de la astia mici!
      Au „jucat” corect pentru prima data de dupa ’89, doar partidele mari intre ele…

      Răspunde
       
  • Doru Vapor
    Iunie 14, 2016 la ora 13:02

    Am vazut ca dupa alegeri ,,Puscariabilii” au luat un avant surprinzator,li se pare ca s-a dat liber la furat si acum se pun pe treaba. Observ ca prima lor grija este distrugerea DNA si a legilor care ii baga in puscarie.Campania ,,Brancusi sunt eu!” , a decurs destul de bine si poate ca dupa acelasi model putem face campania ,,DNA sunt eu!”. Daca si aceasta institutie va fi distrusa,putem spune linistiti,ca suntem o tara pierduta.Arata ca sustii lupta anticoruptie,schimbati fotografia de profil cu sigla DNA!

    Răspunde
     
  • DanT
    Iunie 14, 2016 la ora 12:52

    Si acum ganditi-va bine la ce tampenii si baliverne debiteaza astia la celelalte televiziuni, si nimeni nu ii contrazice!
    Iar batranii si cetatenii spectatori de Antene cred tot ce zic si aproba pe toti penalii astia!
    Si totusi, ce la poti face la astia care manipuleaza la propriu opinia publica in sens rau!?!?!

    Cand zici ca noi furam, dar va dam si voua ceva… tot hotz ramai!
    Ca asta a facut toti anii astia: au furat, dar au facut si eu ceva… DAR cine trebuia sa faca (mult mai multe), … noi?!?!

    Suntem un popor de sclavi, care se bucura pentru orice strop de apa… cand noi trebuie sa primim apa nu chiar cu cisterna, dar macar la sticla de 2L, daca nu la cana!
    Asta au facut din noi penalii astia de parlamentari/politicieni!!

    Răspunde
     
  • Iorga Andrei
    Iunie 14, 2016 la ora 12:34

    E socant ce tupeu a avut gunoiu’ ala in emisiunea precedenta.

    Răspunde
     
  • Nu uta cå esti român
    Iunie 14, 2016 la ora 12:19

    Gurane draga nu se procedeaza asa. Daca azi il faci de cacao pe acest deputat (eu cred ca totusi este ales, nu numit de tine sau Prelipceanu in Parlament) om care totusi nu este asa cum l-ai facut tu ca pe o albie de porci iar RESPECTUL nu trebuie sa-ti dispara din comportament. Lumea crede ca acest comportament il poti afisa asupra tuturor celor care nu sint de acord cu tine. Ai grije de cine te lauda pe aci. Incearca sa te uiti in oglinda si sa-ti vezi zimbetul pe care il vede toata lumea, este acel zimbet de om care le stie pe toate, al unui om superior, pot spune fara sa gresesc cå este un rânjet pe care il afiseaza si iohaniss. Românii agreaza foarte mult oamenii care sânt inteligenti, care au o charisma de om normal iar mesajul lor trece de sticla televizorului. Daca vei proceda in continuare asa tot mai multå lume se va convinge ca este adevarat ce se aude cå lucrezi la U.M. Digii 24. Si este mare påcat. Alegerea iti apartine. Despre justitie nu te intreb ce parere ai, te-am vazut la treabå aducându-mi aminte de o reclama la CavaD’oro – n-ai cu cine!
    Te salutå cu respect un locuitor din ColoniaRO o tarå tot mai såracå si mai dezbinatå.

    Răspunde
     
    1. Un om
      Iunie 14, 2016 la ora 12:39

      Si ce-ai fi vrut sa faca, romanule respectuos ? Sa zica ” ma scuzati don Nicolicea, dati-mi manuta sa va sarut inelul dvoastra de mafiot corupt „.De ce ar merita respect nicolicea ? Nu toti au suflet de sluga supusa (adica respectuos ), mai sunt si oameni care stiu exact cat valoareaza si nu se lasa injositi de niste …. scursuri cu titluri si functii.

      Răspunde
       
    2. Încă un om
      Iunie 14, 2016 la ora 12:43

      Stimate domn, înainte de a vă etala cunoștințele (?!?), în economie, drept, constituționalitate, precum și alte domenii la fel de vitale, vă rugăm insistent să puneți mâna pe o carte de gramatică a Limbii Române. Cu această bază, poate meadrele concretului nu vă vor mai eluda așa acerb…

      Răspunde
       
      1. Încă un om
        Iunie 14, 2016 la ora 12:44

        *meandrele, mă scuzați…

        Răspunde
         
      2. Un om
        Iunie 14, 2016 la ora 13:10

        Cand ai alte argumente inafara de gramatica limbii romane, de care se leaga toti cei care raman in pana de idei, mai vorbim.

        Răspunde
         
        1. Un om
          Iunie 14, 2016 la ora 13:12

          Pana atunci fugi si ofera-ti repectul tau neconditionat de roman autentic tuturor penalilor.

          Răspunde
           
  • Un om
    Iunie 14, 2016 la ora 12:12

    Tot repectul pentru calmul si stapanirea de sine a domnului Guran, care i-a ras in fata jigodiei de nicolicea. Personal cand il auzeam pe demnitarul lui peste prajit, imi venea sa-l strang de gat prin televizor. Hai dracului odata in strada sa radem de pe fata pamantului toate scursurile de genul asta, voi nu intelegeti ca altfel nu se mai poate ? Nu se mai poate cu vorba buna, nu se mai poate pe facebook, nu se mai poate prin vot, nici UE sau SUA nu mai pot sa faca nimic decat sa se uite la noi ca la ultimii mamaligari. Singurul mecanisme de aparare ramane revolutia. Chiar n-avem nici un strop de demnitate, nici un strop de mandrie, nici un strop de nerv ramas in noi ? Habar nu avem cata putere detinem aupra acestor indivizi, iar daca CC se va pronunta in favoarea acestor penali, fara ca nimeni sa reactioneze …. meritam sa fim furati pana la ultimul leu, meritam sa murim de foame si sa disparem de pe aceasta planeta pentru a lasa locul altor oameni mai normali.

    Răspunde
     
  • Octavian Tatu
    Iunie 14, 2016 la ora 11:56

    Bravo!Pentru „discutia” cu individul Nicolicea!A fost dovada indubitabila ca nu s-a schimbat mai nimic fata de 1989 in ce priveste personajele care conduc Romania!Tonuul si modul de exprimare ale individului,exact cele ale securistilor si activistilor PCR!M-au trecut fiori!Mi s-a parut ca ma aflu in masina timpului!Oribil!

    Răspunde
     
  • Ionut
    Iunie 14, 2016 la ora 11:45

    Bravo domnul Moise Guran.

    Off, ce oameni avem in parlament, ce marlan nicoici sau cum il cheama, pentru atacul la persoana, si jigniri, ar trebui amendat de parlament, dat afara, si munca in folosul comunitatii, asa parlamentari, off

    Răspunde
     
  • Geronimo
    Iunie 14, 2016 la ora 11:37

    Prea multa propaganda in emisiunea asta… Parca m-as uita la Sinteza Zilei… Dar, stai! Tocmai de asta NU MA UIT la Sinteza Zilei. Inca mai sper ca se va reveni impartialitatea din perioada lui Basescu. Sigur, acum, reconsiderand, mi se pare o impartialitate provenita din lasitate, dar macar pe vremea aia Domnul Guran nu era un propagandist, probabil instelat, asa cum e acum.

    Răspunde
     
    1. Un om
      Iunie 14, 2016 la ora 11:53

      Vezi ca pierzi programele idolilor tai de la antena 3. Lasa-l pe domnul Guran si conecteaza-ti neuronul la fruntea lui gadea.

      Răspunde
       
    2. Dorel.
      Iunie 14, 2016 la ora 12:07

      Ce ar fi Geronimo sa iti iei talpasita si sa postezi pe la emisiunile care iti plac tie si aici ma refer la cele de la Antene ca noi oricum ne-am prins ca esti un postac pupincurist PSD-ist si nu ne intereseaza ce iti spun sefii tai sa postezi.

      Răspunde
       
  • Iulian
    Iunie 14, 2016 la ora 10:58

    Felicitari Moise pentru interventia de luni seara, pe mine nu m-ai pierdut de spectator si felicitari si lui Cosmin Prelipceanu.

    Pentru mine a fost foarte clar: Dl. Guran spune: „…pe domnul Nicolicea il stiu ca A CANDIDAT la Severin… iar Nicolicea intelege: „…atentie, CA CANDIDAT este o cacofonie…”

    Probabil cei doi neuroni ai lui Nicolicea au dat rateuri cand au fost pusi la zid.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iunie 14, 2016 la ora 10:15

    Comentariul acesta vine din pretuire si admiratie pentru activitatea d-lui Moise. Cred insa ca cearta cu dl Nicolicea este o eroare, avand in vedere sustinerea de care se bucura acesta in partid, in randul serviciilor ca membru al kleptocratiei si din partea electoratului. Imi aminteste de R Turcescu si incercarea sa de a-l lovi cu bile pe L Orban, care se urcase cu masina, beat fiind, pe trotuar peste o fata. Bombeul d-lui Orban s-a dovedit mai tare decat bilele d-lui Turcescu. Dl Moise va fi atacat. Martiriul sau poate avea sens daca se spera intr-o sustinere publica si o eventuala implicare politica a domniei sale. Dar, pana la alegeri romanii vor fi uitat deja cine este dl Moise, asa cum nu-si mai amintesc de R Moraru, spre exemplu. Nu-l sustine nimeni pe dl Moise si este pacat, pentru ca exista riscul sa pierdem o voce echilibrata din spatiul jurnalistic. In lupta cu dl Nicolicea&Co ar fi trebuit sa se evite atacurile frontale fara sorti de izbanda, sa existe o strategie si sa se calculeze cu atentie pirderile si castigurile.

    Răspunde
     
  • Lucian
    Iunie 14, 2016 la ora 10:04

    Ma referam la implicatiile pe termen lung si unde am fi fost acum daca nu era coruptia. Ar trebui facut un film comparativ. Cum s-ar fi dezvoltat Romania, din 2000 incoace, daca concurenta ar fi functionat. Ce s-ar fi facut cu banii, ce investitii ar fi venit intr-un mediu sigur si altele. Si mai rau, unde vom ajunge daca …

    Răspunde
     
  • Lucian
    Iunie 14, 2016 la ora 09:59

    Moise, cu jigodiile nu merita sa intri in polemica. Am o rugaminte … in emisiunile tale, daca ai putea, sa nu te limitezi doar la faptele de coruptie, ci sa arati si implicatiile faptelor. Pentru ca, asa cum am vazut, romanul nu vede mai mult de un metru in fata. Uite un exemplu cald. Dragnea a spus ca ar trebui sa alegem intre paine si coruptie. Ei, a fost cineva in Teleorman sa vada ce paine mananca aia ? Sa vada saracia de acolo si cum nimic nu misca in Alexandria fara stirea lui ? Sau, ce implicatii are coruptia si ce legatura este intre ea si educatia copiilor sau bolnavii din spitale. Sau, si mai important, cum destabilizeaza mediul de afaceri, cum firmele mici abia o duc, intr-un mediu lipsit de concurenta ? Sa nu mai vorbesc de banii platiti de noi si care se duc in ajutoare sociale.

    Răspunde
     
    1. Cati
      Iunie 14, 2016 la ora 12:14

      Subscriu ! Intr-adevar, cred ca publicul larg are o problema in a face legatura intre coruptie (furt) si lipsurile pe care le au in viata de zi cu zi. Cineva trebuie sa explice in modul cel mai simplu cum lipsa banilor furati inseamna lipsa veceurilor intr-o scoala rurala sau noroaie pe ulita in loc de asfalt. Sa le demonstreze cum cei cativa lei care li s-au dat in plus la pensie au fost „compensati” cu alte taxe care le-au bagat mana in buzunar. Singura problema pe care o vad este faptul ca Digi24 nu are acoperirea nationala de care este nevoie ca mesajul sa ajunga unde trebuie. De-aia era bun TVR-ul…

      Răspunde
       
  • Marian
    Iunie 14, 2016 la ora 08:00

    Felicitari pentru darzenie si intransigenta! Tot sper ca incet-incet se trezeste lumea din apatia in care au impins tara scursurile care au „guvernat” un sfert de veac, printr-o manipulare pe cat de simpla, pe atat de jegoasa – „tine-i saraci si prosti si poti sa faci ce vrei cu ei”. Eu unul abia astept alegerile din toamna. Oifi naiv, dar sper (prevad?) un nou episod 2014, chiar daca la un nivel mai mic. Succes in continuare!

    Răspunde
     
  • Sfinxul Cărășan
    Iunie 14, 2016 la ora 07:45

    Prestația avută la DIGI 24 în conflictul cu Dl. Nicolicea îmi devoalează mai multe aspecte îngrijorătoare, din care momentan rețin :
    1. În Romania unii fură din contracte,medicamente restituiri,trafic de influienți, abuz mită, alții cu demnități în administație etc.;
    2. Învîrtiții și tot felul de ”hanaliști„ politici și economici au încropit afaceri de consultanță ce le plimbă pe la toate televiziunile (publice sau private) cu bani și se făcură bogați tot pe banii românilor ( din abonamente). Vezi ”Hodoronc-tronc„ marca Huidu&co sau BiziDay marca juvetele Guran. Am convingerea că nici Ceușescu cu Lenuța în 25 de ani nu a dat atâtea sfaturi ca Guran M. pe toate posturile de televiziune și radio unde a lătarat cacofonic cu predicții analize, sfaturi etc. Pe bani, si nu puțini! In câțiva ani a făcut vreo două facultăți și bani cu gramada. Isteț juvetele! Scriu asta nu ca să-l apăr pe Nicolicea că și el e tot juvete ”di Siverin„ dar aici nu avu dreptate, gargaragiul Moise vazui ca bună ziua că avea o nota de plată mai veche la Nicolicea. Și nu cred că nu este pentru ceva lovele ! Abuzul ca abuzul dar, dragă Moise și înșelăciunea ( imorală nu penală) este condamnabilă. Am văzut o echipă bine sudată: Juvetele și Cioroiul !!!

    Răspunde
     
    1. Marian
      Iunie 14, 2016 la ora 08:08

      Sfinxule, te faci de ras „in public”. Mult spor la sters pantofi sau ce-i stergi lui Nicolicea sau altora de teapa lui. Si, sa-mi fie cu iertare, incearca sa nu fii prost chiar pana la capat (vorba aia, never go full retard) – daca un produs COMERCIAL se vinde bine e pentru ca are cerere. Sa spui ca Guran si-a facut banii pe spatele romanilor denota atat prostie crasa, cat si lipsa unei minime intelegeri a mecanismului comercial de baza intr-o economie normala. Sau te pomenesti ca l-au vrut de-a lungul anilor mai toate televiziunile pentru ca de fapt le aducea pierderi, nu? Si o precizare, ca vad ca multa lume (agramata de altfel), sare de cur in sus cu cea cacofonie – „ca a candidat” nu e cacofonie, du-te inapoi la scoala.

      Răspunde
       
    2. Dorel.
      Iunie 14, 2016 la ora 09:48

      Sfinxule nu mai scrie a te faci de ras, pe langa ca esti prost si needucat mai esti si partinitor. Moise daca a castigat ceva bani a facut-o pe munca lui care care daca e de calitate (si este ) se vinde pe cand Nicolicea a ajuns pe lista pe un loc eligibil pentru ca e un lingau si acum face bani aparand coruptii in parlament prin initierea de legi speciale cu dedicatie si la urma o sa ia si o pensie speciala frumoasa din banii pe care noi contribuabili îi platim adica pe langa ca ne fura îi mai dam si salar si pensie pentru asta.

      Răspunde
       
  • Stelica Andrei
    Iunie 14, 2016 la ora 05:45

    Domnul Guran, va urmaresc zilnic emisiunea ‘biziday’ de aici din America. Felicitari pentru modul in care alegeti sa prezentati pricipalele probleme cu care se confrunta Romania: coruptia, coruptia, coruptia. Din pacate, oamenii de rind nu inteleg ca, absolut toate relele din societatea romaneasca ‘se inchid pe-o spaga’ sau parafrazind un mare scriitor al Romaniei, daca ‘dreptate si corectitudine nu e, nimic nu e!’

    Răspunde
     
  • N!ck
    Iunie 14, 2016 la ora 04:22

    Tara asta nu se face bine niciodata!
    Pacat ca nu mai avem de unde sa luam un rege ca in 1866.

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      Iunie 14, 2016 la ora 15:03

      Ba avem. Il punem pe Charles rege, ca tot ii place Romania. 🙂

      Răspunde
       
  • Sebastian Petcu
    Iunie 14, 2016 la ora 02:27

    Domnule Guran, va rog sa considerati sa candidati la presidentia Romaniei! Avem nevoie de oameni ca d-stra in fruntea tari!

    Răspunde
     
  • Dorel.
    Iunie 14, 2016 la ora 00:30

    Totusi Moise fata de tine am un regret si anume ca inca esti putin naiv si crezi ca o sa poti schimba lucrurile si sa ajuti la lupta impotriva coruptiei si la promovarea meritocratiei din afara sistemului din pozitia de jurnalist . Eu cred ca de oameni ca tine e nevoie in linia intai si anume in Parlamentul Romaniei sau in guvernul Romaniei pentru ca sa se schimbe in bine ceva in tara noastra Romania. Modul cum te-a tratat azi Nicolicea arata cat de putin le pasa acestor dinozauri de jurnalisti si de presa cu toate ca tu ai dezvaluit toate tentativele si matrapalzicurile pe care le fac. Moise astept la toamna sa te vad candidand in aceeasi circumscriptie electorala cu Nicolicea acolo la tine acasa la Severin si sa il scoti pe dinozaurul asta din Parlamentul Romaniei.

    P.S. Nicolicea este genul de om care nu va pleca de buna voie niciodata din Parlmentul Romaniei si pentru ca este o unealta folositoare pentru colegii lui corupti va fi sustinut de acestia si de sefii lui.

    Răspunde
     
    1. Daniel
      Iunie 14, 2016 la ora 01:04

      Da, noi putem schimba, nu mai fi Gica Contra !

      Răspunde
       
  • stoianovici petre
    Iunie 14, 2016 la ora 00:29

    DOMNULE GURAN, SINCER NU VA INTELEG COMENTARIILE POLITICE DE LA DIGI 24 CAND LA TVR FACEATI MAI MULT COMENTARII ECONOMICE, TREBUIE SA STITI CA MAI EXISTA SI INGINERI CA MINE CARE SE PRICEP LA MAI MULTE LUCRURI DECAT UN COMENTATOR POLITRUC , F.B.PLATIT CU MII DE EURO SI CARE NU ESTE DECAT SLUGA UNOR NEMERNICI CARE VA MANIPULEAZA…ACEST POST CAM DUBIOS NU ESTE CAMPIONUL DREPTATII SI NICI AL MORALITATII IN TARA ASTA SARMANA PE CARE O VEZI ALTFEL DE LA 5000 EURO PE LUNA , ESTE NORMAL SA VA ATACATI DAND NUMAI DIN GURA SAU SI DIN CUR ASA DE SARAC IN IDEI CUM SUNTETI….MA UIT LA DV. DE LA INCEPUT SI DE LA EMISIUNILE PUR ECONOMICE SI PERTINENTE , DE DRAGUL BANILOR ATI TRECUT LA ATACURI VERBALE SI LA JIGNIRI FATA DE CEI DIN STUDIO, EU SUNT UN SIMPATIZANT DE DREAPTA DE CAND MA STIU DAR FELUL CUM PROCEDATI ESTE DEMN DE UN AVOCAT CARE SA VA CEARA CAM 100.000 DE EURO DESPAGUBIRI SI ALTII ASEMENEA POSTULUI ASTA DE CACAT LA CARE LINGETI, NU SUNT DE FELUL MEU UN OM TRIVIAL DAR V-AM URMARIT CARIERA DE BIZZI DAY IN CARE SPUNEATI NUMAI TAMPENII SI CARE AU MARCAT EXISTENTA MULTOR OAMENI, BUNAOARA STIU CA A-TI FACUT O EMISIUNE CU INVESTITORII CARE ANGAJEAZA INGINERI , ATI FACUT O EMISIUNE CU IMOBILIARELE CARE S-AU RIDICAT SI N-A FOST ASA, SUNTETI O NULITATE SI AM SA OBTIN IN CURAND INFORMATII DESPRE CE SUNTETI CU ADEVARAT SI VA SPUN IN FATA CA NU MA LAS PANA NU AJUNGETI ACOLO UNDE VA ESTE LOCUL….PROSTIA ESTE UNA DAR CAND AJUNGI SA PARI SI INTELECTUAL TU CACAT DE LA TARA ESTE O PROBLEMA…….

    Răspunde
     
    1. Dorel.
      Iunie 14, 2016 la ora 00:33

      Uite ca a aparut si postacul de serviciu de la partid, chiar ma intrebam in cat timp o sa apara. Din fericire e atat de prost incat nici nu se stie exprima corect nemai vorbind de faptul ca nu este nici macar coerent in exprimare asa ca PUTE de la o posta.

      Răspunde
       
    2. Teodor
      Iunie 14, 2016 la ora 00:45

      Nicolcea, esti inconfundabil si usor de recunoscut dupa „cursivitatea” ideilor din comentariu.

      Domnule Guran,

      Felicitari.

      Nu consider (si sunt convins ca nici multi alti concetateni)ca sunteti naiv; dimpotriva, consider ca este nevoie de mult mai multi oameni ca dumneavoastra.

      Răspunde
       
    3. Girimea
      Iunie 14, 2016 la ora 01:02

      securistule inginer priceput . De la adresarea cu Dvs catre Moise Guran si la sfârșitul abjectiilor il faci ‘cacat’ denota o instabilitate psihica! Daca Moise castiga 5000 , 10000 de euro foarte bine doar nu este platit de Stat.Satul romanesc a dat majoritatea intelectualitații, pesedică slinos!

      Răspunde
       
    4. vlad
      Iunie 14, 2016 la ora 01:05

      Cata bucurie imi face sa vad disperarea ta sa fi vazut, mai caps lock.
      Felicitari domnului Moise pentru modul civilizat in care s-a purtat cu astia care nu il merita si sa arete o diferenta si sa scoata in atentia publicului cazuri de genul in care suntem oameni de genul ne omoara cu zile cu coruptia lor.

      Dorele, e mai influenta pozitia asta si poate aduce mai mult + ca si jurnalist si poate inainte de toate astea face ce ii place.

      Răspunde
       
      1. Dorel.
        Iunie 14, 2016 la ora 01:38

        Vlad m-as bucura sincer sa ai dreptate dar la cat de incet se schimba lucrurile in Romania si la ce oameni avem in parlament si daca la toamna vor intra din nou mare parte dintre ei, …, Eu cred ca acolo se da batalia adevarata si daca acolo nu vom avea niste oameni de valoarea lui Moise ci vom avea niste profitori de genul lui Nicolicea ei vor castiga acest razboi si il vor transforma dintr-un razboi impotriva coruptiei intrunul pentru coruptie.

        Răspunde
         
    5. Florin
      Iunie 14, 2016 la ora 01:29

      Nicolicea tu esti mosule?

      Răspunde
       
    6. dantor
      Iunie 14, 2016 la ora 01:35

      Nicolicea, tu esti tataie?

      Răspunde
       
      1. Cosmin Moise
        Iunie 14, 2016 la ora 10:37

        Nu cred ca-i Nicolicea, are postaci PSD-isti la dispozitie, evident la fel de prosti si de inculti ca el si care nu stiu decat sa urle (apropo de caps lock)!

        Răspunde
         
    7. Alin
      Iunie 14, 2016 la ora 02:07

      Dragul meu, salariul meu este cu mult mai mare decat suma declarata de tine. Un om care castiga cu adevarat sumele de bani despre care faci vorbire are o alta atitudine, un alt limbaj si alte argumente decat tine. Intr-o tara ca Romania, unde fenomenul economic este sugrumat/viciat de coruptia sistemica, nu are rost sa vorbim preponderent despre fenomene economice – ne-am pierde in detalii si ne-ar scapa esenta problemei. Dezvoltarea economica a Romaniei este tinuta pe loc de coruptia sistemica si aceasta situatie a fost creata si alimentata de politicienii de toate culorile de 25 de ani incoace.

      Nu stiu ce salar ai – dar sa stii ca esti un postac de doi bani.

      Răspunde
       
      1. Stelian F
        Iunie 14, 2016 la ora 15:00

        Foarte bine spus. Dar desigur va referiti la bani castigati cinstit, „petre” nu spune asta.

        Răspunde
         
    8. SuceavaOnline
      Iunie 14, 2016 la ora 08:22

      D-le Stoianovici, vi s-a stricat tasta CapsLock?? Eu zic inainte sa comentati sa invatati sa scrieti corect „Ati facut o emisiune” si nu „A-ti facut…”. E ceva elementar.

      Răspunde
       
    9. Marius
      Iunie 14, 2016 la ora 12:22

      Domnule Stoianovici, ati folosit aceleasi cuvinte ce ieseau din gura invitatului din jurnal, sunteti la fel de prost pornit ca si el, ma faceti sa cred ca sunteti chiar invitatul si chiar va pasa ca ati fost linsat de un moderator si un jurnalist. Lui Guran asta i-a pasat si de colectiv si de dezinfectanti si de Piedone a sustinut TVA-ul mic, il acuzati degeaba. Nu-i cereti lui probe ca dezincriminati ci aparati-va ca nu Moise e platit din bani publici ci dumneavoastra.

      Aveti datoria ca in orice moment sa justificati pentru orice roman, chiar si pentru Moise, ce faceti pentru indemnizatia de parlamentar.

      Răspunde
       
  • Dorel.
    Iunie 14, 2016 la ora 00:27

    Bravo Moise pentru modul in care l-ai demascat pe deputatul Nicolicea si actiunile lui demne de un puscariabil si bravo Cosmin Prelipceanu pentru modul in care ai pus capat unei discutii iesise din cadrul unei discutii civilizate. O sa incep sa urmaresc jurnalul de stiri de la DIGI pentru ca vad ca merita.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase