Să felicităm SRI (poate și SIE) pentru că n-a făcut ce a făcut Tolontan?

de Moise Guran

Nu înţeleg de ce preşedintele Klaus Iohannis a ieşit atât de repede să ne spună că SRI-ul şi-a făcut treaba informând autorităţile sanitare sau locale în privinţa dezinfectanţilor din spitale. Mă îndoiesc sincer că la SRI e cineva care stă şi veghează la jegul din spitale, mi-e teamă că vajnicii spioni ai patriei ori nu sunt atât de competenţi încât să discearnă între o şpăguţă de achiziţie şi o mafie criminală, organizată la nivel naţional, ori poate Hexi asta chiar este firma unui serviciu căruia i s-au mai deschis şi uşile la banii publici. Ori ambele. Că, o să vedeți mai jos, nu se exclud.

sri

Nu cred că foarte mulţi români înţeleg cum funcţionează aşa-numitele firme ale serviciilor secrete. Ele nu apar cu serviciul înregistrat în acte (să-l găsești la Recom) şi nici nu vine o circulară de la SRI că asta e firma noastră şi să câştige licitaţia de achiziţie de dezinfectanţi la spitalul nu ştiu care.

Astfel de firme sunt tot pe persoană fizică, dar una care ar trebui să fie de încredere. Ele nici nu dau bani direct serviciului respectiv, căci fluxurile de bani pot fi interceptate relativ uşor, nici măcar nu se diferenţiază în vreun fel de o firmă obişnuită, în sensul că nu toţi cei care lucrează la firma respectivă au cunoştinţă care-i treaba cu ea.

Firmele acoperite, să le zicem aşa, produc bani, legal sau nu, dar jobul lor este să folosească cel puţin o parte a banilor respectivi pentru finanţarea unor operaţiuni care nu pot fi oficial finanţate de către statul român.

E adevărat că printre angajaţi pot fi şi ofiţeri de informaţii, care îndeplinesc în majoritatea timpului activităţi obişnuite, cum ar fi cele de contabilitate, sau juridice, sau inginereşti, devenind însă operativi atunci când serviciul are nevoie de ei şi de acoperirea lor de contabili, de jurişti sau de ingineri.

Toate serviciile secrete din lume procedează la fel, iar aceste operaţiuni de finanţare privată, în beneficiul unui interes naţional se numesc operaţiuni speciale. Ceea ce nu înseamnă că o astfel de firmă are voie să dea ţepe spitalelor şi să omoare implicit lumea cu microbi. Fiind pe persoană fizică, operaţiunea nu e scutită de corupţie, de lăcomie sau chiar de şpăgi făcute pe lângă firmă.

Problema cu firma Hexi este, însă, că ea transfera banii făcuți din România în străinătate, ceea ce sugerează mai degrabă o afiliere la SIE decât la SRI, căci SIE are, cred, mai des nevoie de finanţări în străinătate. Interesant că nu s-a gândit nimeni să întrebe SIE dacă n-a auzit în viața lui de firma din off-shore a lui Condrea. Sau SIE n-a auzit de paradisul rusesc numit Cipru și deci nu are motive să desfășoare activități pe acolo? 🙂 Că e aliat!

Dar, hai să o luăm şi altfel… Presupunând că Hexi Pharma e o firmă acoperită, SRI-ul trebuie sau nu trebuie să afle că o astfel de firmă otrăveşte România en-gros? Eu zic că trebuie, indiferent a cui e firma, indiferent cine o protejează sau că o parte din profituri poate ajunge în operațiuni speciale.

Nimic, niciun interes, indiferent cât de național, NU poate justifica așa ceva. Darmite ca SRI-ul să închidă ochii, sau să trimită sesizări unui consilier prezidențial sau unui prefect.

Dacă Hexi a fost doar o reţea de şpagă, faptul că statul român n-a aflat şi n-a oprit nimic atât amar de vreme e, desigur, la fel de grav, prin prisma rezultatului – tot la fel au murit oamenii în spitale.

Dar nu este exclus nici scenariul combinat, în care patronul formal al unei firme acoperite (căreia fie i se deschid uşi la licitații, fie n-are jenă să dea şpăgi, că are spate) se lăcomeşte, o ia razna, diluează dezinfectanţii…

Nu știu cât de psihopat trebuie să fii ca să ajungi la așa ceva dar acum, când ştim cu toţii istoricul acestei firme (care vai! se potriveşte atât de bine matricei securistice din anii ’90) parcă tot mai repede îmi vine să cred că Iohannis iar a citit un speech băgat sub nas de Hellvig sau de Ungureanu.

Probabil nu vom afla niciodată dacă Hexi Pharma a fost sau nu o firmă acoperită. Cel mult procurorii pot găsi şi închide nişte corupţi cu grade (n-ar fi prima dată) dar în toate cazurile, nu înţeleg cum de şi-a permis Șeful Statului român să vină în faţa naţiei şi să zică că SRI-ul şi-a făcut treaba.

Întreb şi eu, nu dau cu parul… n-ar fi fost mai potrivit ca Șeful Statului să îşi ceară scuze de la cetăţeni că atâta amar de vreme nimeni din Statul Român nu a dibuit această crimă?

stiri verificate

Comentarii prin facebook

42 răspunsuri la Să felicităm SRI (poate și SIE) pentru că n-a făcut ce a făcut Tolontan?

  • alexman
    Mai 30, 2016 la ora 11:04

    Doar un citat ilustrativ dintr-un document de pe net despre activitatea serviciilor de informatii:
    ” activitatea agenţiilor de intelligence trebuie (re)configurată pentru a reflecta lumea în care trăiesc, astfel încât, atunci când lumea se schimbă,
    este important ca serviciile de informaţii să evolueze împreună cu ea.
    În condiţiile în care istoria ne oferă numeroase exemple că lipsa de preocupare pentru adoptarea unei paradigme flexibile, capabilă să răspundă eficient mutaţiilor intervenite în contextul de securitate, a determinat disfuncţii majore, cu impact în exercitarea actului de autoritate, este de la sine înţeles că o preocupare formală (superficială ori „mimată”) generează,
    mai devreme ori mai târziu, acelaşi tip de repercusiuni.”
    Asa ca presedintele doar ascunde rahatul sub pres fara sa vada si sa inteleaga dimensiunea adevaratei probleme.Sau poate SRI a dat-o cotita stiind ca problema e in ograda SIE.Ar trebui lamurite lucrurile astea ca nu putem fenta poporul la infinit doar pe motiv ca „cine sintem noi”.

    Răspunde
     
  • clujean radu
    Mai 23, 2016 la ora 15:34

    Serviciile speciale romanesti trebuiau sa stie de toata aceasta afacere ticaloasa derulata de-a lungul atator ani.
    Faptul ca au stiut si nu au actionat,ba din contra( se pare ca au patronat intreg acest genocid), le delegitimeaza si impune grabnic dizolvarea lor si crearea unor noi servicii,cu oameni noi, recrutati din medii externe.
    Probabil tovarasii de peste Atlantic,au deja niste planuri cu partea asta de lume, iar acest monstruos scandal e numai un bun prilej pentru a epura si reforma masiv, niste servicii dovedite profund corupte si antistatale.
    Daca se spera ca, fara reforme si schimbari majore, Romania va reusi sa devina un contrafort de incredere in calea neoexpansionismului rasaritean, cred ca marile puteri vestice se imbata cu apa rece. Si pot sa mearga la culcare!

    Răspunde
     
  • Stelian F
    Mai 23, 2016 la ora 13:48

    Ati vazut Moise cum interpreteaza oamenii ceea ce spuneti cu asteptarea unui mesia, ca poporul asteapta un mesia sa faca ordine in tara? Mesia n-a facut ordine in Israel. Oamenii il confunda pe Mesia cu Vlad Tepes daca uniti aceste doua personaje in discursul dvs, ceea ce e foarte gresit, Isus n-a ucis hotii si criminalii ca Tepes, n-a taiat maini, n-a scos ochi, n-a inchis pe nimeni in inchisoare, ci a luat asupra Lui pedeapsa acestor oameni ca ei daca se vor pocai si vor crede in El, sa poata beneficia de statutul de nevinovatie in fata lui Dumnezeu. Asa spune Biblia si n-am nici un motiv sa nu-i cred pe apostoli, care au indurat prea multa prigoana cu bucurie ca sa fi facut acest lucru pentru o minciuna, ba Pavel a devenit prigonit din prigonitor, spunand ca toata viata de dinainte de a crede in Isus o considera ca fiint timp pierdut. Plus ca n-as putea sa despart minciuna de adevar din spusele lor, deci n-as crede deloc in existenta lui Mesia daca nu i-as crede pe ei.

    Răspunde
     
  • Dac.impielitzat
    Mai 23, 2016 la ora 09:29

    Stați liniștiți ca nu a fost singur in treaba asta. Mai sunt câțiva de-acolo care stiu totul. Iese adevărul până la urmă la iveală. Nu-s nici serviciile noastre chiar asa de tari.

    Răspunde
     
  • Catalin
    Mai 22, 2016 la ora 23:52

    Moise nu mai vorbi de servicii. Ai acasa familie si in plus chiar vreau sa te vad pe la televizor, ai o emisiune utila. SRI, SIE, si restul raspund la comenzile unor indivizi invizibili pentru noi. Acesti „cameleoni” isi desprind „coada” in caz de pericol, si sunt capabili de orice. Era de asteptat „sinuciderea” misterioasa a lui Condrea. Serviciile nu protejeaza statul, ci sistemul mafiot. Asa e peste tot nu numai la noi. Lasa-i Moise, e mai bine asa… Aculta-l pe Johannis ca stie el ce stie. Dormiti linistiti, serviciile vegheaza!

    Răspunde
     
  • Constantin
    Mai 22, 2016 la ora 21:44

    Dan Condrea, dupa o lunga investigatie, va fi declarat sinucis, recunoscut de sotie, dupa haine si telefonul mobil, pentru ca probele testelor ADN s-au ratacit, corpul a disparut, samd. Cum face SRI sa dispara un personaj-cheie dintr-o afacere a sa?! D Condrea se poate afla in Bahamas, daca a refuzat sa vorbeasca, ori el poate a fost ucis, daca a lasat impresia macar ca va vosrbi. Ce vor face ati implicati in afacerio SRI?! Oricare ar fi adevarul cu privire la D Condrea, pe care doar putini il vor cunoaste vreodata, NU vor spune NICIODATA nimic. Prin urmare, DNA, Parchete, Justitie etc. NU incercati sa va apropiati de baietii cu adevarat destepti din kleptocratie, cei care sunt in spatele marionetelor pe care le alegem in functii publice, pentru ca este IMPOSIBIL. Daca vor incerca sa spuna ceva se vor sinucide in accidente niciodata elucidate.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Mai 22, 2016 la ora 21:53

      Da, felicitati SRI si SIE, serviciile fac ceea ce niciun ziarist nu va putea face vreodata. Ele sustin kleptocratia mai bine decat orice televiziune, iar sentimentul ca mijloacele de lucfru ale Sewcuritatii stau in continuare la temelia noilor structuri. Pe cine si de ce sa mai votam?! Orice rezultat s-ar obtine la alegeri, baietii destepti sustinuti de servicii vor continua sa mentina in functiune statul mafiot. Practic traiesc intr-un stat cu adevarat mafiot, care pentru Mafia italiana a fost doar un vis niciodata implinit. Asta pentru ca Mafia nu a reusit sa-si subordoneze serviciile secrete italiene. In Romania, punerea serviciilor in slujba kleptocratiei a fost si este in continuare posibila.

      Răspunde
       
    2. Stelian F
      Mai 22, 2016 la ora 22:16

      Posibilitatea sinuciderii exista. Cu toate ca si eu m-am gandit saptamana trecuta ca sinuciderea patronului HexiPharma ar calma cea mai mare parte a acestui scandal. Urmeaza directorii…

      Răspunde
       
      1. Constantin
        Mai 23, 2016 la ora 10:38

        Un om fara scrupule complice la moartea a zeci de mii de oameni, dupa unele calcule aparute in presa, nu se sinucide din cauza mustrarilor de constiinta. Nu se sinucide nici pentru a-si proteja complicii. Nu se sinucide nici de teama pedepsei, pentru ca are resurse, intr-o tara profund corupta, sa scape cu o pedeapsa usoara, iar daca mai scrie cateva brosuri, iese rapid. Faptul ca se va incearca igroparea afacerii era evident inca de la momentul tentativei de a se declara insolventa firmei. Nereusita imi da o speranta cu privire la Justitie, insa rezolvarea prin „inchiderea gurii” celor implicati, mergandu-se pana la lichidarea lor fizica, va speria cu siguranta si pe procurorii de caz. Daca nu, ii va speria pe sefii lor si vom avea din nou „procurori Panait”.Retinerea d-lui Condrea poate l-ar fi protejat. Altfel, cei implicati in astfel de afaceri, ale serviciilor si cu prejudicii majore, sunt supravegheati chiar daca nu sunt restinuti pe perioada cercetarii. Daca SRI este autorul „sinuciderii” d-lui Condrea, fiind implicati laolalta in afaceri necurate, cu siguranta exista aceasta suspiciune si din partea altora, care probabil il supravegheau la randul lor. Cineva din cele doua servicii care il supravegheau stie si poate spune adevarul. Depinde de autoritatile la cel mai inalt nivel daca i se va cere sa-l spuna.

        Răspunde
         
        1. Stelian F
          Mai 24, 2016 la ora 00:23

          Din ce am observat eu in aceasta lume, oamenii nu se sinucid „din cauza mustrarilor de constiinta”. Mustrarile de constiinta nu pot duce decat la recunoasterea faptei si la cooperarea cu justitia pentru prinderea tuturor celor implicati. Sinuciderile tin de mandria exagerata a oamenilor, de incercarea de a proteja pe cineva drag, familie, copii, parinti, iubiti, sau de oboseala de a trai o viata grea.

          Răspunde
           
    3. Stelian F
      Mai 22, 2016 la ora 22:27

      Tind insa sa va dau dreptate in ce priveste mafia, altfel intr-o tara normala procurorii l-ar fi arestat imediat pentru a afla ceea ce a facut si ce stia.

      Răspunde
       
      1. Stelian F
        Mai 22, 2016 la ora 22:32

        Nu-l poti lasa liber pe omul care a ucis nenumarati oameni, decat daca esti implicat…

        Răspunde
         
  • grigore
    Mai 21, 2016 la ora 16:57

    Iohannis a fost informat atunci cand a fost primar sau acum cand e presedinte de SRI???
    daca da ce masuri a luat atunci sau acum???
    o intrebare simpla la care cetatenii asteapta raspuns…….

    Răspunde
     
  • Adi
    Mai 20, 2016 la ora 22:26

    Moise, las ca trece supararea, nu toate subiectele „tari” i-au fost comandate lui Tolontan. Si tu primesti aceeasi cantitate de ordine ca orice alt ziarist „bomba”, ar bate la ochi prea rau „profesionalismul” tau daca le-ai descoperi pe toate…Tolo executa mai reprde, ce sa zic, acum e randul lui sa ia banul gros..

    Răspunde
     
  • Constantin
    Mai 20, 2016 la ora 11:10

    „Hexi asta chiar este firma unui serviciu căruia i s-au mai deschis şi uşile la banii publici”_In sfarsit, incepe sa se inteleaga cum stau lucrurile. Dl Iohannis, membrii Comisiei parlamentare SRI, alte oficialitati, apara interesele SRI pentru ca SRI sa le apere la randul lui interesele. Serviciile si politicienii se protejeaza reciproc, acesta este modul in care functioneaza kleptocratia. Astfel, persoane din SRI, bunaoara, stiindu-se protejate, fura inclusiv in interes personal. SRI aparand interesele coruptilor este parte, complice, promotor, al coruptiei, nu luptator impotriva ei, ori in slujba DNA, asa cum pledeaza in presa membrii comisiei parlamentare de control. Ei nu actioneaza in interesul national, aceasta este de fapt acoperirea, ei actioneaza impotriva interesului national. Dovada este efectul activitatii acestor firme, spre exemplu, in cazul de fata, moartea pacientilor in spitalele romanesti. Este impotriva interesului cetatenesc, social, national. Firme care [si ale caror patroni] se finanteaza din bani furati de la mine! Este revoltator! Iohannis spune ca SRI si-a facut treaba fata de el, fata de ei, fata de membrii kleptocratiei!

    Răspunde
     
  • kapital
    Mai 20, 2016 la ora 09:33

    Cred ca SIE e stat in stat.

    Laboratorul de genetica al Politiei Romane a achizitionat un secventiator de determinari genetice si criminalistice din…YEMEN ! Conform serial number produs, confirmat de producatorul din SUA.
    Nici macar nu-l pot utiliza deoarece nu ofera analize compatibile cu laboratoarele afiliate Europol.
    Cine a luat spaga? Aparatul costa peste 1 mil.euro…cum a ajuns la Politia Romana?

    SIEEEEEE….

    Răspunde
     
  • rochiri
    Mai 20, 2016 la ora 09:33

    Domnul Guran, ce descoperit Toloton? Ca in spitale se fura? uau asta da surpriza! Pai daca se doreste de catre zirasti sa se faca anchete poate sa alega orice sector public si sa inceapa, dar majoritatea prind un fir si incep santajul.

    Răspunde
     
  • Mediator Penal
    Mai 20, 2016 la ora 08:17

    Eu cred ca SRI-ul a putut considera ca problema din spitale este una de securitate nationala iar din acest motiv sa faca un raport complet presedintelui. De ce nu? Iar presedintele ar fi putut fi multumit de raport ca sa spuna ca si-au facut treaba!

    Răspunde
     
  • Sorin Constantin
    Mai 20, 2016 la ora 04:58

    Ce mi se pare interesant este că foarte multe persoane se miră că angajații unor instituții publice nu și-au făcut treaba,că vorbim de Ministerul Sănătății,Casa de sănătate,prefecturi,administratorii spitalelor…S-au cumpărat materiale sanitar neconforme,să spunem că te păcălești o dată,hai de două ori,dar cînd fenomenul..bolnavul este internat cu o boală și la scurt timp se îmbolnăvește de alt ceva” nu trebuia să atragă atenția cuiva?
    Problema e că va fi legat proprietarul HexiPharma,dar armata de angajați din MS,administratori de spitale vor fi în continuare tot acolo.
    Ieri a fost arestat un administrator al unui spital din Constanța,luase 10000E,cînd bomba după mine era alta.Ce salariu avea acel administrator?6000E/lună!!!De ce se bat unii să ajungă miniștri,președinți,cînd un administrator de spital la stat cîștigă oficial 6000E?

    Răspunde
     
  • Danutz
    Mai 20, 2016 la ora 00:37

    Sri nu poate sa faca ce a facut Tolontan. Din ultimele informatii se pare ca totusi a trimis cel putin o informare despre calitatea dezifenctantilor catre un ministru. Si atunci intreb: si-a facut treaba?

    Răspunde
     
  • ujica
    Mai 19, 2016 la ora 23:32

    Nu pot sa inteleg ce treba are SRI-ul cu dezinfectantele din spitale.Toate serviciile de informatii(contrainformatii de fapt in cazul de fata)se ocupa de amenintarile la securitatea nationala.Cu ce ne ameninta securitatea nationala niste dezinfectanti diluati?Da,poate au murit niste oameni din cauza lor.100,1000 sau 10.000.A fost cumva lucrul asta o amenintare la securitatea nationala ? Nu inteleg nebunia asta cu securitatea nationala ? Taiatul copacilor din padure-problema de securitate nationala,sanatatea,educatia,mersul pe bicicleta-problema de securitate nationala !Incepem sa devenim o natiune de oameni care au luat-o pe aratura.Daca de maine dezinfectantele for fi in concetratia normala,ce vreti sa faca SRI-ul.Sa urmaresca femeia de serviciu daca da cu mopul peste tot,daca asistenta se spala pe maini dupa ce trateaza un bolnav,daca tuseste unul prin spital si raspandeste microbi ?Problema este ca cineva trebuia sa verifice calitatea dezinfectantilor.Iar acei cineva cu siguranta nu sunt SRI-ul,Obligatia o are de fapt institutul care a certificat acel produs.Cei care dau certificarea CE de tip au obligatia sa verifice daca produsul se produce si comercializeaza cu respectarea parametrilor din certificare.

    Răspunde
     
    1. Alin
      Mai 20, 2016 la ora 00:59

      M-ai citeste odata!

      Răspunde
       
  • Marian
    Mai 19, 2016 la ora 22:01

    Dau si eu un raspuns la intrebarea ta: pt ca atat atat il duce capul, cred ca deja e evident.

    Răspunde
     
  • Chris
    Mai 19, 2016 la ora 21:52

    interesant… Moise sterge comentarii!

    Răspunde
     
  • sie-si
    Mai 19, 2016 la ora 21:45

    Eu zic ca serviciile sunt mult umflate ca personal si foarte slabe ca si performanta. Ca si armata, sunt 20% profesionisti si restul capuse, stau si dorm pe banii nostri. Ar trebui criterii de performanta, teste eliminatorii ca sa se curete institutiile de lepre, redus la 50% personalul in servicii (si in armata multi generali de catifea) si sa dea explicatii grupului parlamentar de control cat mai des. Noi suntem prosti ca le permitem incompetenta (uite iti mai citesc blogul si vad ce scriu si altii, mai asculta un telefon si asa au si ei activitate!)

    Răspunde
     
    1. Rares
      Mai 20, 2016 la ora 12:39

      Oricine lucreaza in armata isi da seama ca pe scara ierarhiei cu cat urci cu atat sunt mai multi incompetenti si semi(sferto)docti…
      Treaba asta este valabila in toate institutiile statului, indiferent ca vorbim de armata, medicina, politie, administratie s.a.m.d.
      Problema nu este (doar) a statului ci (si) a cetatenilor si a presei ca nu penalizeaza lichelele. Un linsaj public sau mediatic general coroborat cu un vot categoric si sustinut impotriva miseilor, asta este singura solutie democratica.
      Mai departe daca ne gandim, ziaristii sunt, majoritatea, afiliati unori interese politice, iar opinia publica este ingropata atavic in complacere – Las-o ma ca merge asa -.

      Răspunde
       
  • speranta R
    Mai 19, 2016 la ora 21:08

    daca era vinovat doar Condrea si destinatarii spagii,stiam deja;
    linistea in care „stau” inseamna ca nu le pasa si cauta „pas cu pas”,o minciuna;
    noi avem rabdare sa ne spuna pas cu pas,
    adevarul,sa-si ASUME;
    ATUNCI,de ce sa mai platim GRAS de la buget
    atatia trantori?ma refer si la Parlament;
    acum le „merg” drepturile si nu apare unul
    sa zica ceva;
    pai,nu vreti sa vina profesionistii de care avem nevoie?exista solutie la orice,doar sa vrei

    Răspunde
     
  • marius
    Mai 19, 2016 la ora 21:04

    Moise Guran,va citesc de mult, dumneavoastră cereti de fapt României sa fie o tara civilizata. Din păcate nu este pentru ca nu suntem.

    Răspunde
     
  • chris
    Mai 19, 2016 la ora 21:03

    Ce tot va luati de Presedinte? Credeti cu o combinatie Ponta Presedinte si Dragnea Premier afla cineva de scandalul asta?

    Răspunde
     
    1. speranta R
      Mai 19, 2016 la ora 21:20

      DA,uiti ca l-am aflat de la Tolontan?
      deocamdata nu avem politicieni care sa considere o onoare aceasta functie,ci numai
      profitori;diferenta intre ei este doar pe scara coruptiei;
      de ce dureaza atat sa ne spuna adevarul?
      daca aveau nevoie de bani pentru Romania,
      existau solutii onorabile si cu acordul cetatenilor…ASA,NU!

      Răspunde
       
      1. Dan
        Mai 20, 2016 la ora 00:15

        Dragnea a dat un ziar in judecata si a cerut sa fie inchis pentru ca scria despre el..

        Uiti ca tolontan a scris, a venit ministru sanatatii ala sustinut de Dancu, si a zis ca doar 5% dintre probe sunt necomforme, apoi a ordonant Ciolos alte teste in afara ministerului sanatatii unde an aflat ca se dezinfecta cu apa.

        Cu Ponta la 5% se incheia povestea, romanul si memoria scurta, ce sa ii faci.

        Răspunde
         
  • Gigel
    Mai 19, 2016 la ora 21:02

    Pai a iesit si a multumit de fatada, asa cum tolo a „rezolvat” cazul de unu singur.
    Sa fim seriosi, e vechea batalie intre servicii. Trebuie sa faca loc altei firme de genu. Ziaristi haiduci nu exista. Moise tu ori te prefaci ori inca mai crezi in mos craciun. Pace.

    Răspunde
     
  • Anton
    Mai 19, 2016 la ora 20:48

    Si inca ceva care chiar ma face sa ma intreb daca Romania nu chiar este polul prostiei !
    Ati auzit de judecatoarea aceea din Oradea – FLORICA ROMAN ( parca ) – cea cu pastravi si whiskey !
    Stiti ca a cerut DNA SA-I ARESTEZE PE – cine credeti – AMBASADORUL USA in Romania si pe colegul lui Mihai Viteazu
    HA , HA , HA mare e gradina lui Dumnezeu si multi au sarit peste gard !
    Va mai mirati ca vine Presedintele si spune ca SRI si SIE au facut o treaba buna si asta pentru ca o spune din … experienta !
    HA , HA , HA
    Moise cit mai rezisti ! Stii ca eroii – din pacate – sint cu totii in cimitir .Am fost foarte cinic dar citeodata mi se face lehamite si-mi spun E DEJA PREA MULT !

    Răspunde
     
    1. 1
      Mai 20, 2016 la ora 10:55

      Coldea destituit din functie! procurorii care au primit informarile sri arestati!Condrea sa fie pus sub acuzarea de atentat terrorist la siguranta nationala. Ce smecheri sri-isti! au incercat sa ne arate puterea lor cand au zic ca ungurul Acela vrioa sa execute un atentat terrorist al Targu Secuiesc, si l-au arestat pe loc ! ala este si condamnat acum ! pe Condrea de ce nu l-au arestat? pentru ca este firma SRI-ULUI!

      Răspunde
       
  • Anton
    Mai 19, 2016 la ora 20:31

    Atunci cind au venit alegerile prezidentiale in Romania , romanii s-au manifestat si au dat un puternic vot anti PONTA !
    A fost o mobilizare exemplara a tuturor celor care l-au dorit eliminat pe acel bufon de Gorj
    Speranta era una si mai mare tinind seama ca cel ales urma sa reprezinte precizia nemteasca a lucrului bine facut
    Nu doresc sa fiu gresit inteles , alegerea lui Ponta era de o mie de ori mai nefericita iar Johannis nu a fost solutia 100 % proasta . Atunci aceasta alegere venise si la tanc ( minoritate germana in Romania ales Presedinte ) in timp ce jur – imprejurul nostru erau preferati populistii de stinga – dreapta . Facuse o impresie buna in lumea civilizata iar americanii poate chiar sperau ( daca nu stiau deja ce si cum dar totusi il acceptau in locul lui Ponta – mai degraba aceasta era varianta )
    Au venit momentele de dupa si am vazut consilierii cu care s-a inconjurat si mai ales CONSILIERUL SEF – ha , ha cel trimis la Londra ( oare a ajuns deja sau inca nu )
    Au venit apoi alte minuni printre care Antena 3 , vacante prelungite , marele semn de intrebare in legatura cu spionatul Codrutei ( NU S-A FACUT LA DISPOZITIA SA DAR CRED CA PRIETENUL HELLWIG I-A SOPTIT LA URECHE CINE A FACUT ACEASTA COMANDA doar sintem prieteni cu MOSSAD-ul )
    Invitatia adresata lui Ciolos pentru o vizita la Washington a venit sa confirme aceasta punere la tusa
    A ajuns in Lituania si s-a plins de repartitia de refugiati dar acestia din urma refuza sa vina in Romania

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Mai 20, 2016 la ora 11:07

      „oare a ajuns deja sau inca nu…”_Un prieten care a trecut ieri prin aeroportul Henri Coanda mi-a spus ca a vazut o persoana care semana cu dl D Mihalache adormita in sala de asteptare a aeroportului, tolanita pe unul dintre scaune.

      Răspunde
       
  • vasile
    Mai 19, 2016 la ora 20:20

    Pe acelasi principiu,
    este Ghita-soft o firma acoperita a serviciilor?
    Dar Uti, dar Siveco ?

    Răspunde
     
  • Raduko
    Mai 19, 2016 la ora 20:17

    Bun articol Moise! Despre ficus, pardon Klaus ce sa mai zicem? iar am luat teapa, si asta-i degeaba pe la Cotroceni…

    Răspunde
     
    1. Dan
      Mai 19, 2016 la ora 21:04

      Desigur, potul castigator fiind ponta, o fi politicienni cum o fi, dar nici romanul in general nu prea il duce capu.

      Răspunde
       
  • Dan
    Mai 19, 2016 la ora 20:17

    Tipic romanesc, ala si-a facut treaba, ala si-a facut treaba, nimeni vinovat, dar mortii raman.

    Răspunde
     
  • ENEA
    Mai 19, 2016 la ora 20:02

    Pentru a prezenta scuze este nevoie de minim BUN SIMȚ! Dar, acesta este marfă rară …
    Bunul simț este din păcate tot mai absent la demnitarii noștri, iar profilul moral, uman, intelectual, legal, social al Președintelui Iohannis dovedesc că bunul simț este la cota ZERO ABSOLUT!

    Răspunde
     
  • FlorinT
    Mai 19, 2016 la ora 19:54

    Moise, cum ai gura mare, esti urmarit de stii tu cine… deci nu pot scrie nimic de rau de servicii in comentariu….Nasooollll. Adica am vorbit NIMIC la fel cum a vorbit azi sasul. Tolo trebuie sa fie foarte suparat…una a intrebat si alta i-a raspuns.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase